Tarja Halosen suvaitseva politiikka

Anonyymi-ap

Sitä kaivattaisiin tämän päivän Suomessa. Halosen aikakausi oli Suomen parasta aikaa.

56

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarja halusi luopua Suomen puolustuksesta ja sai kissoja Putinilta. 🤗

      • Anonyymi

        Tuo ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Kyllä sai kissan lahjuksenase.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa.

        Pitää muuten.


      • Anonyymi

        Medvedev oli se joka anto kissan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Medvedev oli se joka anto kissan

        Putinin idea se oli.


      • Anonyymi

        Tavja halusi 70-luvulla Suomen liittyvän Neuvostoliittoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavja halusi 70-luvulla Suomen liittyvän Neuvostoliittoon

        Ei todellakaan. Kyseessä on ilmeisesti kokoomuksen levittämä valhe, joka lienee Ben Zyskowiczin keksimä. Kuten lienevät muutkin vastaavat jutut, vaikka kyllä joku viihdejuontaja Timo Heinonenkin varmasti on hyvä yksirivisten keksijä.


      • Anonyymi

        Halonen oli Stasin palkkalistoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavja halusi 70-luvulla Suomen liittyvän Neuvostoliittoon

        Halonen on aina ollut kommunisti.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä oli vitsi.

      • Anonyymi

        Ei ollut


    • Anonyymi

      mistä näin hyviä vitsejä kaivetaan ?

    • Anonyymi

      Kenen idea oli luopua jalkaväkimiinoista?

      • Anonyymi

        Kokoomus äänesti miinoista luopumisen puolesta


      • Anonyymi

        Tarjan ja Erkin.


      • Anonyymi

        Punamummo Halonen sekä turjake Tuomo-oja vastuussa


    • Anonyymi

      Punainen matto levitettävä rajalle tervetulotoivotukseksi Putinin vihreille miehille

      • Anonyymi

        tavja vielä viime hetkellä lakaisee roskat pois matolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tavja vielä viime hetkellä lakaisee roskat pois matolta.

        https://youtu.be/T57bgF0sGv4?feature=shared Jos olet mies tai poika niin miksi vastustaisit tasa-arvoisempaa Suomea maantieteellisesti katsottuna niin, ettei Suomi ole enää neito? Ja jos olet nainen tai tyttö niin sama juttu miksi vastustaisit tasa-arvoisempaa Suomea? Tämä nykyinenkin Suomen ja Venäjän raja olisi ollut neuvoteltavissa rauhanomaisesti ja sivistyneesti ilman sotaakin jo aikoinaan molempien kannalta tähän samaan hyvään lopputulokseen paremmalla tavalla vai mitä? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/T57bgF0sGv4?feature=shared Jos olet mies tai poika niin miksi vastustaisit tasa-arvoisempaa Suomea maantieteellisesti katsottuna niin, ettei Suomi ole enää neito? Ja jos olet nainen tai tyttö niin sama juttu miksi vastustaisit tasa-arvoisempaa Suomea? Tämä nykyinenkin Suomen ja Venäjän raja olisi ollut neuvoteltavissa rauhanomaisesti ja sivistyneesti ilman sotaakin jo aikoinaan molempien kannalta tähän samaan hyvään lopputulokseen paremmalla tavalla vai mitä? Sivusta

        Venäjämielinen kommentti


    • Anonyymi

      Aloituksen on pakko olla sarkasmia !

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus t.Halosfani


    • Anonyymi

      Tawja tunsi itsensä viehättäväksi mafioso miesten silmissä . Ehkä lievää ihastumista ja suulle pussaamis toivoa oli ?

      • Anonyymi

        Tawjalla oli 70luvulla suhde Pirkko saision kansss


    • "KYLLÄ"!!!

    • Anonyymi

      Tarja on huonoin presidenttimme. Antautui täysillä Venäjän kusetuksille. Vaihtoi jalkaväkimiinat Medukalta saamaansa kissaan.

      • Eli siis Niinistö ja Stubb. Tuo diktatuurisen ja velkavetoisen rajoittamisen, sulkemisen ja pakottamisen mestarikaksikko. Jopa Halla-ahoakin pahemmat.


    • Anonyymi

      Tavja palkitsi Syyrian verisen diktaattori Assadin suomalaisella sankarimitalilla. Semmoinen oli tämä Tavja.

      • Anonyymi

        Tavja oli kaikessa historian väärällä puolella


    • Anonyymi

      HÄN ON KOMMUNISTI

      • Anonyymi

        Halonen on sosiaalidemokraatti. Eri asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halonen on sosiaalidemokraatti. Eri asia

        Naapuriseurassa on myös demareita. Ne on nykyään putinatseja. Kommarin ja natsin risteytys on putinatsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapuriseurassa on myös demareita. Ne on nykyään putinatseja. Kommarin ja natsin risteytys on putinatsi.

        Natsit ovat sosiaalidemokraatteja, siis vasemmistoa!


    • Anonyymi

      Kyllä, Ahtisaari hoiti kautensa myös hyvin. Stubilla peiliin katsomisen paikka.

      • Anonyymi

        Stubb on liian suvaitsematon


      • Anonyymi

        Ahterin aikana rajat avattiin sepposen selälleen


    • Anonyymi

      Me sentään päästiin halosesta, naapurissa on yhä putinovits.

      • Anonyymi

        Saatiin halosta 12 vuotta liikaa. Häpeä punamummon äänestäjille


    • Anonyymi

      Sosialisti on Halonen, samoin Tuomioja.

      • Anonyymi

        Suomen tuhokaksikko


    • Anonyymi

      Menisi keskustelua käymään Venäjän presidentti kanssa

      • Anonyymi

        Voisimme tehdä kauppaa entiseen tapaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimme tehdä kauppaa entiseen tapaan

        Saisimme matkailu tuloja työllisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimme tehdä kauppaa entiseen tapaan

        Kaikki kauppa Venäjän kanssa tulee lopettaa


    • Anonyymi

      Hei hei demari!

      • Anonyymi

        Valtionhoitajapuolue


    • Anonyymi

      Halonen on Suomen surkein presidentti!

      • Anonyymi

        Ylivoimaisesti paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivoimaisesti paras

        Surkeista presidenttiehdokkaista paras.
        Surkeampi olisi ollut esim. Kalevi Sorsa, DDR:n luottomies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeista presidenttiehdokkaista paras.
        Surkeampi olisi ollut esim. Kalevi Sorsa, DDR:n luottomies.

        Näytä validi linkki, muutoin huuhaata persukokkarilta. Mikään ei todista, että Kalevi Sorsa olisi ollut vielä huonompi presidentti kuin Tarja Halonen.


    • Anonyymi

      Eläköön Haloslaisuus

    • Anonyymi

      Ei sillä ihminen elä .

    • Anonyymi

      Haloska käveli kuin vanha kameli valtiopäivien avajaisissa

    • Anonyymi

      Hulluja äänestäjiä Suomessa . Kun punaisen typeryksen pressaksi äänestivät.

    • Elämä on ihmisen parasta aikaa. 🥳
      - Matti Nykänen - 🕊️

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe