Nordea ei vain toimi!

Anonyymi-ap

Siirsin 50 k€ Nordean tilille. Se onnistui. Sitten yritin siirtää sen sijoitusrahastoon. Soitto henkilökohtaiselle yhteyshenkilölle. Ei tavoitettavissa kuten aina ennankin. Aikoivat siirtää yhteyden varahenkilölle, jolle halusivat minun tunnistautuvan pankkitunnuksilla. Juuri siten, mitä kaikki pankit ovat kieltäneet koskaan tekevänsä ja vakuuttaneet, ettei pankki sellaisia kysele! Niinpä en alkanut tunnuksiani näppäilemään vaan lopetin puhelun. En siis onnistunut hoitamaan pankkiasioitani, vaikka en edes ollut tuomassa hiekkaa kengissäni Nordean tuulikaappiin. Eikähän sinne edes pääse sopimatta ja se sopiminenkaan ei onnistu, kuten taas kerran tapahtui.
Mikä pankki toimisi? Minulla on Nordeassa tileilläni vain 0,5 M€ joten pankki ei kokisi asiakkuuttani edes tärkeäksi. Niinkuin ei koekaan, todisti tämänpäiväinen kokemus jälleen kerran.

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1) soita mobiilipankin kautta, niin olet valmiiksi tunnistautunut
      2) vielä ehdit tarkistaa, oliko Nordean rahasto nyt oikeasti paras vaihtoehto

ps. puoli miljoonaa käteisenä pankkitileillä? Mitä järkeä? Tai no ehkä sitten jos koko omaisuus on >10M€ niin tuo on nappeja

• Anonyymi

Sano sitten yksikin parempi paikka pitää rahojaan. Vaikka edes sellainen missä saa vähintään 4 prosentin koron rahoilleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sitten yksikin parempi paikka pitää rahojaan. Vaikka edes sellainen missä saa vähintään 4 prosentin koron rahoilleen?

Ongelma ei ole siinä missä pitää, vaan missä muodossa pitää. Tuollaista omaisuusmäärää ei kannata pitää käteisenä muuta kuin poikkeustapauksissa (esim. edellisen asunnon myynnin ja uuden oston välissä).

Tai tosiaan siinä tapauksessa, että muuta omaisuutta on niin paljon että tuo puoli milliä on taskurahoja.

Käteiselle harvoin saa mistään sellaista tuottoa, että inflaatiokorjattu reaalituotto olisi positiivinen. Eli talletuskorkojen osalta kyse on siitä, syökö inflaatio pääomaa vähän vai paljon.

• Anonyymi

Taitaa olla satusedän juttuja.

• Anonyymi

Näin se menee. Huonompaan päin on mennyt. Jus siirsin yhden sijoitustilin n 300 k/ € nordnettiin ja firmalle tein tilihakemuksen salla. Kunhan se aukeaa siirrän myös firman sijoitukset sinne. Nordnetissä ainakin Privaatti puolella vastataan aina puhelimeen ja asia hoituu käytännössä samoin tein. Nordean yhteyshenkilö on vaihtunut muutamassa vuodessa 5 kertaa. Nykyinen ei ole ollut yhteydessä kertaakaan yli vuoteen. Kun ei sijoita nordean rahastoihin eikä tarvitse lainaa niin ei niitä pikkufirmat/asiakkaat kiinnosta. Sääli. Oli mukava pankki aikanaan kun tunsi vielä omat yhteyshenkilöt.

• Anonyymi

Mä tein kokeen. Olen siirtänyt opsta S pankkiin rahaa arkiaikana, niin raha siirtyy heti. Aivan yhtälailla toisinpäin niin siirtoaika on 2-3 tuntia. L

Uskoakseni tämä on näin myös viikonloppuisin.

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut Nordeassa koskaan desieuroakaan, S-pankissa lienee pasi hehtoeuroa, kaikki muut rahani ovat OP:ssä, muutama k€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole ollut Nordeassa koskaan desieuroakaan, S-pankissa lienee pasi hehtoeuroa, kaikki muut rahani ovat OP:ssä, muutama k€.

Vaan minullapa on maatalouspankissa sata hehtolitraa perunoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan minullapa on maatalouspankissa sata hehtolitraa perunoita.

Ja koko ajan kasvaa korkoa eli ituja.

• Anonyymi

S-Pankki, Nordnet, Norwegian ja eToro. Mitään muita finanssipalveluita ei normaali ihminen tarvi ja tyhjästä ei kannata maksaa.

• Anonyymi

Taas tullaan nettiin itkemään kun ei osata eikä haluta kuunnella mitä neuvotaan. Eutanasia auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe