On tullut olo, että järjestelmän mielestä ihminen ei voi olla itsetuhoinen, jos häntä ei ahdista, koska jokainen lääkäri ja hoitaja ensimmäiseksi olettaa, että minua ahdistaa.
Miksi kaikkialla oletetaan että minua ahdistaa?
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ole jonkin asteista ahdistusta aina kun on itse tuhominen, tervettäkin se ei ole mitenkään.
Silloin kun ihminen on itsetuhoinen niin hön ei voi hyvin.
Sillä ihmeillä kaikilla on halunelää , sairailla ei aina ole . - Anonyymi
Jos sinua ei ahdista, ota yksi päivä kerrallaan. Keksi jotain tekemistä. Käytkö töissä. Itse olen päättänyt ruveta käymään kirjastossa joulun ja uudenvuoden jälkeen. Nyt siellä on poikkeus aikoja joulun tähden. Pyydä lääkäriltä jotain ahdistukseesi. Kyllä niillä aina jotakin on.
- Anonyymi
Ihminen ei ole itsetuhoinen ilman mitään syytä.
On se sitten ahdistusta tai mitä tahansa, niin jostain se kenkä puristaa, jos itseään haluaa satuttaa/tuhota. - Anonyymi
Monet syvästi masentuneet eivät tosiaan ole yhtään ahdistuneits . Päinvastoin on , tavalliset ikävät asiat eivät liikuta yhtään . Psykiatrit ja hoitajat eivät tälläistä ymmärrä .
- Anonyymi
Mielen ongelmat taitavat tulla juuri siitä syystä, että kaikki liikuttaa vähän liikaakin. Ei voi sanoa, että mitkään asiat eivät liikuta.
Tosin masentuneena voi tuntua, ettei mikään tunnu miltään, tai mistään ei tule mitään. Mutta senkin tietää ja tuntee vain ihminen, jolla on tunteet.
Täysin tunteeton ihminen ei tunne mitään, ja sellaisia on oikeastaan vain psykopaatit. - Anonyymi
Näkisin myös näin, ja pidän masennusta jossain määrin ahdistuksen vastakohtana ja vastavoimana. Jos valita pitää ja "voisi" niin mieluummin depis kuin angsti, koska sillon oikeastaan mikään ei tunnu miltään. Eikä sillon välttämättä välitä mistään mitään, kun ahdistuksessa voi huolettaa turhanpäiväisetki seikat. Asia erikseen sitten sitten tunnekylmät ja sellaset "tunnekevat", joilla kaikki ajatukset ja tekemiset aina järkiperäistetään.
Monisairas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294967Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504750Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2104732Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184571Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133670Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192354Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661657
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241514- 1901235