Hän on seksuaalisesti kiinnostunut itseään puolta nuoremmista miehistä, kuitenkin suojaikärajan ylittäneistä. Lisäksi hänen on erityisen ihastunut femisniinisiä piirteitä omaavista, siis hennoista ja naisellisen näköisistä nuorukaisista. Ja onhan noita ollut monenlaiseen sutinaan vuosien kuluessa. Vaimo on 155 / 46 kokoinen, eli itsekin pienikokoinen. Mistä mahtaa johtua tuo fetissi ?
Vaimollani on Efebofilia fetissi
11
498
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä C-vitamiinin puutos tila.
- Anonyymi
Minä epäilisin kasvisruokavaliota.
- Anonyymi
Joo jut, mun vaimo on kans innostunut nuoremmista. No mä oon jo 78 v., niin ja vaimo 44 v. Mutta on kyllä sopusuhtainen ja kiimainen. Noita janttereita hän on harrastanut koko ikänsä.
- Anonyymi
Kai edes saat katsella vierestä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai edes saat katsella vierestä ?
Pitäähän sitä vahtia, ettei mitään luvatonta pääse tapahtumaan.
- Anonyymi
Onko hänellä ollut paljon nuorempia miehiä,minkä ikäinen hän on,oletko itse nähnyt kun nuoremmat nussii häntä?
- Anonyymi
En tuosta avaajasta tiedä, mutta minun vaimollani on ollut aina samanikäisiä miehiä :) 16-20 vuotiaita teini-iästä lähtien. Nyt Vaimo on melkein 50 vuotta. Ja minä olen kyllä katsellut vierestä, olen sen verran aisuri, että kiihottaa tuo katselukin.
- Anonyymi
Mitäs ihmettelemistä tuossa on, miehet kuolee samalla lailla 16 v- tyttöjen perään. Tää on sitä sukupuolien tasa-arvoa.
- Anonyymi
Vaikea "sairaus" tuokin, tuskin muu, kuin aika parantaa. Hyvä puoli tuossa on, että tuskin jäät lehdelle soittelemaan ja joku alle parikymppinen vie hänet sinulta.
- Anonyymi
Nuoret pojat on ihanii... ihanii...ihanii, kun sais vielä joskus. Mummo
- Anonyymi
Lapsuudenkodin naapurustossa asui pariskunta, jonka nainen vietti aikaa meidän nuorten poikien kanssa heillä kotona. Hänen miehensä oli työmatkoilla ja ei lainkaan tietoinen tapahtumista. Nainen oli 35v ja me pojat 16-18v. Jotain helvetin mageeta siinä oli ja on edelleen. Kukaan ei koskaan meistä päässyt naista nussimaan, mutta nainen oli aina hyvin vähissä ja paljastavissa vaatteissa, toisinaan alasti. Halusi pyöriä sylistä syliin. Alussa kaikki oli sievää kosketusta, mutta ajan kanssa hän antoi kopeloida kunnolla ja lopulta joka poika odotti omaa vuoroa saadakseen sormet naisen pilluun.
Aivan helvetin kiihottavaa, kun vanhempi nainen nauttii nuorten poikien hyväilyistä. Saa poikien kulllit koviksi. Ei anna pillua, mutta antaa muutoin tehdä mitä vain, mutta on koko ajan tilanteen johtaja. Ujot pojat tekee mitä uskaltavat kokeilla ja nainen antaa tehdä. Nainen nauttii kun saa kokemattomien poikien huomion aivan täysin, antaa nuorten poikien katsella alastonta vartaloa, esittää pientä sylitanssia joka sylissä vuorotellen, opettaa nuorille pojille kuinka nainen voi olla kiimainen, kiusoitteleva ja vähän jopa domina.
Mukavia muistoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677