Vaimollani on Efebofilia fetissi

Anonyymi-ap

Hän on seksuaalisesti kiinnostunut itseään puolta nuoremmista miehistä, kuitenkin suojaikärajan ylittäneistä. Lisäksi hänen on erityisen ihastunut femisniinisiä piirteitä omaavista, siis hennoista ja naisellisen näköisistä nuorukaisista. Ja onhan noita ollut monenlaiseen sutinaan vuosien kuluessa. Vaimo on 155 / 46 kokoinen, eli itsekin pienikokoinen. Mistä mahtaa johtua tuo fetissi ?

11

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvä C-vitamiinin puutos tila.

• Anonyymi

Minä epäilisin kasvisruokavaliota.

• Anonyymi

Joo jut, mun vaimo on kans innostunut nuoremmista. No mä oon jo 78 v., niin ja vaimo 44 v. Mutta on kyllä sopusuhtainen ja kiimainen. Noita janttereita hän on harrastanut koko ikänsä.

• Anonyymi

Kai edes saat katsella vierestä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai edes saat katsella vierestä ?

Pitäähän sitä vahtia, ettei mitään luvatonta pääse tapahtumaan.

• Anonyymi

Onko hänellä ollut paljon nuorempia miehiä,minkä ikäinen hän on,oletko itse nähnyt kun nuoremmat nussii häntä?

• Anonyymi

En tuosta avaajasta tiedä, mutta minun vaimollani on ollut aina samanikäisiä miehiä :) 16-20 vuotiaita teini-iästä lähtien. Nyt Vaimo on melkein 50 vuotta. Ja minä olen kyllä katsellut vierestä, olen sen verran aisuri, että kiihottaa tuo katselukin.

• Anonyymi

Mitäs ihmettelemistä tuossa on, miehet kuolee samalla lailla 16 v- tyttöjen perään. Tää on sitä sukupuolien tasa-arvoa.

• Anonyymi

Vaikea "sairaus" tuokin, tuskin muu, kuin aika parantaa. Hyvä puoli tuossa on, että tuskin jäät lehdelle soittelemaan ja joku alle parikymppinen vie hänet sinulta.

• Anonyymi

Nuoret pojat on ihanii... ihanii...ihanii, kun sais vielä joskus. Mummo

• Anonyymi

Lapsuudenkodin naapurustossa asui pariskunta, jonka nainen vietti aikaa meidän nuorten poikien kanssa heillä kotona. Hänen miehensä oli työmatkoilla ja ei lainkaan tietoinen tapahtumista. Nainen oli 35v ja me pojat 16-18v. Jotain helvetin mageeta siinä oli ja on edelleen. Kukaan ei koskaan meistä päässyt naista nussimaan, mutta nainen oli aina hyvin vähissä ja paljastavissa vaatteissa, toisinaan alasti. Halusi pyöriä sylistä syliin. Alussa kaikki oli sievää kosketusta, mutta ajan kanssa hän antoi kopeloida kunnolla ja lopulta joka poika odotti omaa vuoroa saadakseen sormet naisen pilluun.

Aivan helvetin kiihottavaa, kun vanhempi nainen nauttii nuorten poikien hyväilyistä. Saa poikien kulllit koviksi. Ei anna pillua, mutta antaa muutoin tehdä mitä vain, mutta on koko ajan tilanteen johtaja. Ujot pojat tekee mitä uskaltavat kokeilla ja nainen antaa tehdä. Nainen nauttii kun saa kokemattomien poikien huomion aivan täysin, antaa nuorten poikien katsella alastonta vartaloa, esittää pientä sylitanssia joka sylissä vuorotellen, opettaa nuorille pojille kuinka nainen voi olla kiimainen, kiusoitteleva ja vähän jopa domina.

Mukavia muistoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27