Erikoinen kahvitarjoilu, kun kahvi puuttui ja kansa käveli ulos. Uuden ruokasuosituksen kunniaksi juhlassa mukana myös kinkkuarvonta ja makkaratarjoilu. Onkohan kuultu kansan syövän kädestä?
S-kaupan avausjuhla
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Klo 10-18 piti olla kakkukahvit. Monelta kävit?
- Anonyymi
Klo 10 pitkä jono, ei kahvia, odottelun jälkeen tuotiin pieni pannullinen ja muutama onnellinen sai kahvit, sitten odotus jatkui. Itse kauppa on puolillaan kaljaa, sidukkaa, limsaa, välipaloja, leikkeleitä jne. kansa. rakastamaa tavaraa, jolla alustetaan tk-käynnit.
- Anonyymi
Teille kelpaa mikään, te saarelaiset olette itseänne viisaampia.
- Anonyymi
Kovaksi on elämä mennyt kun ikuinen katkeruus tullut ohi menneestä ilmaisesta kahvista.
- Anonyymi
Köyhälle pienikin ilo on ilo, vaikka se kateelista rikasta vituttaakin.
- Anonyymi
Vai ei ilmaset kahvit ilahduta? Mutta kun niitä ei saanut, joten lähdin pois. Ne on niitä ahneiden kauppiaiden lupauksia. Oiskohan sille oikealle keittäjälle pitänyt maksaa joten tilasivat ilmasen syrjäytyneen joka oli pelannu sotaa koko yön ja heräsi vasta iltapuolella hakeen energiajuomat että jakso taas painaa rankan yön pelaten.
- Anonyymi
Sehän osuuskauppa. Liity omistajiin niin kahvia riittää! Poonusta tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384