Asuuko Loimaalla ketään julkkiksia? Onko ketään paikallisia suuruuksia?
Loimaan Julkkikset
23
459
Vastaukset
- Anonyymi
Rane
- Anonyymi
Naapurin pikkurouva
- Anonyymi
Korkkareissa jumppaava seurapiirikaunotar.
- Anonyymi
No paikallisjulkkisten lisäksi ainakin jokunen muusikko, mm. Mato Valtonen ja pari Happoradion tyyppiä, joiden nimi ei nyt muistu mieleen ja sitten kuolleista Heikki Perko (no, ehkä juniorikin Biisonien kautta), Anja Pohjola ja eikös täällä asu ex-SM-tason hiihtäjä Kari Ristanen. Wikipedia taitaa pitää jotain listaa julkkiksista.
lajijasuris- Anonyymi
Menneistä kuuluisuuksista elokuvaohjaaja Rauni Mollberg ja kuvanveistäjä ja taidemaalari Alpo Jaakola.
- Anonyymi
Tulipa moka eli HP jr ei tietty ole paikallisia
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menneistä kuuluisuuksista elokuvaohjaaja Rauni Mollberg ja kuvanveistäjä ja taidemaalari Alpo Jaakola.
Laineen "Tuntemattoman" Koskela, Kosti Klemelä, oli syntyisin Metsämaalta. Luettaneen nykyisin loimaalaiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laineen "Tuntemattoman" Koskela, Kosti Klemelä, oli syntyisin Metsämaalta. Luettaneen nykyisin loimaalaiseksi
Oliko Suomalaiset Venäläisiä tsaarin aikaan syntyneet?
- Anonyymi
Mr Bean asuu patsaspuiston toisella puolella.
- Anonyymi
Totta! Niin asuu🤣🤣 ulkoiluttaa koiraa 9 tiellä
- Anonyymi
Ainaki viimiset 10 vuotta ovat siin ysitiellä jolkotelleet.. 🤭
- Anonyymi
Se kuulantyöntäjäsuuruus on Loimaalta kotoisin.
- Anonyymi
Moni saattaa olla vaativissakin työtehtävissä. Kaikki eivät koe tarvetta tehdä itsestään numeroa eikä sitä aina suosittele myöskään työnantaja 🤫
- Anonyymi
Jaa julkkikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa julkkikset?
Julkkiksista en tiedä mutta isoissa saappaissa on ainakin muutama. Pysyvät julkisuudelta visusti piilossa.
- Anonyymi
Minkä kokoinen on iso saapas ?
- Anonyymi
52 alkaa oleen melkoisen iso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
52 alkaa oleen melkoisen iso.
Niinpä. Kaikki eivät ole kykeneväisiä abstraktiin ajatteluun, vaan etsivät sitä virtahepoa sieltä olohuoneesta kävellen kirjaimellisesti munankuorilla.
- Anonyymi
Miten saa virtahevon olohuoneeseen ? Mulla vain villakoiria yleensä sohvan alla. Syövät vähän joten saan sillä säästöön jäävällä rahalla karkkipussin. Täytyy vaan välillä pestä hampaat ettei käy kuin Uunolla.
- Anonyymi
Vetämällä maton jalkojesi alta, sen jälkeen rikkomalla lasikaton, hakemalla tähden taivaalta ja palaamalla maan pinnalle.
- Anonyymi
Ei asu. Miksi asuisi?
- Anonyymi
Nii tää taitaa oikeastaan olla totta eli juuri nythän ei taida asua kukaan, ja sitähän aloittaja kysyi. Mun mielestä parempi listata sen asuinkunnan tai asuinkuntien mukaan, joilloin tullut kuuluisaksi eikä syntymäkunnan. Eihän Mato Valtonenkaan tainnut asua täällä silloin kun tuli tunnetuksi tai vaikka uusi nimi mikä tuli mieleen, toimittaja Juha Roiha
Paavo Laapotti muuten taitaa olla syntynyt täällä ja edelleen asuu
lajijasuris
- Anonyymi
Risto Salmi aka ”Perse-Arska=, Metsämaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374