Olen ihmetellyt, miksi Pori on niin persuhallitusta vastaan, ja demareita nuoleskeleva. Nyt se valkeni.
Purra ja Orpo aikoo pistää työttömät työhön, ja leikata lorvirahaa, ja sekös ei porilaista pussihousua tyydytä. Sen sijaan demaria rakastetaan, koska demari jakaa avokätisesti ottamallaan valtionvelalla sosiaalitukia ja korvauksia sellaisillekin työkykyisille, joiden työhistoria on pelkkää viivaa. Hyvä persuhallitus.
Porin seudun luuserit
Anonyymi-ap
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
oot melko pehmee päästäs, korkki kiinni jo
- Anonyymi
Taisi osua kohdalle. Oletko koskaan työpäivää tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua kohdalle. Oletko koskaan työpäivää tehnyt?
Ei persuja kukaan palkkaa oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Pori on huonopalkkaisten duunareiden ja työttömien luuserien kaupunki. Hyvä kun oivalsit tämän.
Se silti aina naurattaa kuinka porilaiset äänesti oikeistopersut valtaan ja nyt itketään oikeistolaista politiikkaa.- Anonyymi
Luulen että porilaiset ei tienneet ketä äänestää ennen kun joku lähibaarissa sano että äänestä tota se on hyvä jätkä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi453079Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502505Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo482384Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361