Introverttinä tuurijuoppo-suurkuluttajana sopisin sinne hyvin.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Muslimeja, mustaloisia ja ukrainalaisia paljon siinä kerrostalossa. En suosittele, ellet sitten pysty nukkumaan korvatulpat korvissa.
- Anonyymi
Ei niistä ukrainalaisista ole vaivaa. Suhteellisen ihmisiksi asuvat.
- Anonyymi
Kylmis asuu Lumon talossa, jonka asunnot ovat kalliita ja hyvin ankarasti ylihinnoiteltuja, joihin ei tavallisilla pulliaisilla ole varaa.
- Anonyymi
Tuho seuraa Kylmistä joka paikkaan. Parhaiten tienasi Oulun Puhelin Oyj:llä ja sitä ei ole enää olemassa ja koko rakennus purettiin uudistuksien tieltä. Asui silloin sen rakennuksen ylimässä kerroksessa makuupussissa ja tilasi sinne jatkuvasti ruokaa kotikuljetuksesta, koska tienasi 9 euroa per TUNTI eikä per päivä, kuten nykyään kaatopaikalla kuntouttavassa työtoiminnassa.
Vuosi oli 2005. Pääsi sinne töihin sen lehtikirjoituksen ansiosta.
- Anonyymi
70-80 luvuilla täytyi epätoivoisesti keksiä ratkaisu maalta paon aiheuttamaan järjettömään asunnottomuuden kaupungeissa. Kaikki halusivat asumaan kaupunkiin. Ruvettiin todella nopeaa ja halvalla rakentamaan kerrostaloja, joissa Kylmiskin asuu.
Laatu on sitä luokkaa, että jo NYT Keijon koko kerrostalo aiotaan purkaa maan tasalle 3-4 vuoden sisällä ja tilalle rakentaa kunnon talo, virolaisella työvoimalla.
-Faktaa vanhoista vakioista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493