Pelkään seksiä. Kaikki muu olisi varmasti ihanaa.
Naiselle tämä
35
705
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs pelättävää siinä? Mä voin tehdä työt ja sä vaan kiljut🤭🚬👩🏻🦳❤️
Yleensä se on kyllä toisin päin mutta saat erikoiskohtelun jänishousuna- Anonyymi
Miltä tuntuu naisena esiintyvä äijä saada parilta hyvin todellisuudesta irtaantuneelta huomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu naisena esiintyvä äijä saada parilta hyvin todellisuudesta irtaantuneelta huomiota?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ 🇫🇺🇨🇰 🇾🇴🇺
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
- Anonyymi
Kaikki sinun kanssasi olisi ihanaa, jo pelkkä kosketuskin..
- Anonyymi
❤️olen kokonaan sun.
melkoinen happy hour tulossa. Nautitaan🤭
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️olen kokonaan sun.
🚬👩🏻🦳Jatkobileet sit tän jälkeen❤️uusintakierros🚬👩🏻🦳
Jaksatko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️olen kokonaan sun.
🚬👩🏻🦳Ihan miestä tarkoitin, sitä yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️olen kokonaan sun.
🚬👩🏻🦳Vedän kaksin käsin minkä ehdin. Sehän on se perinteinen tapa. Ei mitään rajaa, kun ilmatteeks saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkobileet sit tän jälkeen❤️uusintakierros🚬👩🏻🦳
Jaksatko?Vedetäänkö ens vaalomerkkiin ja jatkot sitten päälle? Tulee pitkä yö! 😀
- Anonyymi
Perjantain voimabiisinä yleensä
Benjamin-Hoida mut
https://m.youtube.com/watch?v=1KvCeVU3vQ0&pp=ygUSQmUgamFtaW4gaG9pZGEgbXV0- Anonyymi
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Voi näitä söpöjä arka miehiä, mutta näistäkin voi kuoriutua vaikkas mitä.
- Anonyymi
Luuletko sä että se on se ainut tai tärkein asia jollekin naiselle?
En viiti täällä ees kysyä syytä tuohon miks pelkäät.
Se syy ei kuulu tänne eikä tosiaankaan kellekään ulkopuoliselle edes.
Toivottavasti tuo ei ole syynä ettet anna jollekin mahdollisuutta suhdekuvioihin.
Ja etenkään itsellesi et anna mahdollisuutta.
Jos on niin tuosta kannattaisi ehkä jutella.
🤗- Anonyymi
Monelle vanhemmalle naiselle seksi ei merkitse enää mitään! Täysin tarpeetonta, elämässä kaikki muu merkitsee paljon ja seksi ei mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelle vanhemmalle naiselle seksi ei merkitse enää mitään! Täysin tarpeetonta, elämässä kaikki muu merkitsee paljon ja seksi ei mitään!
Niin, no kai se riippuu ihmisestäkin ja miten vanha nainen on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oon vanha niin kyllä mä haluan.
Mut se ei ole se tärkein asia ihmisten välillä. 😤
- Anonyymi
Kun nainen ja mies rakastuvat, niin se tulee luonnostaan. Ei kannata pelätä.
- Anonyymi
Uskon tähän. Pelkään tai tarkemmin jännitän minäkin sitä. Naiselta hyvin haluttavalle miehelle.
- Anonyymi
Näin unta kun me suudeltiin👵sitten mitä sen jälkeen teit yhtääkkiä.
- Anonyymi
Mikä siinä jännittää,eikö seiso.
- Anonyymi
Kyl se muakin arveluttaa
- Anonyymi
Minä taas pelkään kävellä yksin pimeällä, mutta kävelen silti.
Sillä joskus on vaan asioita tehtävä vaikka kuinka pelottaa.
Toki voit olla tekemättä ja harmitella lopun ikääsi sitten että et uskaltanut edes yrittää.
Se että edes yrittää, hyväksyen sen että voi epäonnistua, on parempi kuin pelon takia jättää yrittämättä kokonaan.
Asiasta riippuen toki.
Miehelle. - Anonyymi
Itse en pelkää seksiä, mutta se ei ole ensimmäisenä eikä vielä toisenakaan mielessä kun aloitetaan suhteessa.
Minulle siihen kuuluu niin paljon enemmän sitä mikä tekee suhteesta sen että siinä on kummankin hyvä olla ja rakastaa.
Takana yksi erittäin pitkä suhde ja se ei todellakaan alkanut seksillä.
Se ei kuulunut siihen suhteessa todella pitkään aikaan.
Ensin opeteltiin tuntemaan toisemme, hyvät ja huonot puolet.
Tehtiin kaikkea muuta mikä piti meidät yhdessä ja lujitti suhdetta.
Ei ole siis minkäänlaista pakkoa toimia itseään vastaan jos suhde on hyvä ja kunnioitusta toistaan kohtaan kummallakin.
On hyvä jos pystyy kertomaan omista peloistaan, kaikilla niitä varmasti on johonkin liittyen.
Ihan rauhassa siis vaan. - Anonyymi
Mulle nyt käy melkein mikä vain, jos yhdestä kyse. Toki ei nyt välttämättä mikään naimisiinmeno ja perhe-elämä. Jäljelle jää vaihtoehdoksi mm. fwb jossa ystävyyden syvyyshän voi olla syväkin, läheisyyttä voi olla paljonkin, rakkauskaan on jo olemassa, seksikin sujuu. On hän mulle paljon enemmän kuin vain fyysinen juttu. En ois tääl kaipailllut muuten. Jutustelut jatkuu ja löydetään varmasti sopivasti loksahtavat jutut.
- Anonyymi
Ei kannata panna heti, voi olla ihan pimee tapaus ja jää lahkeeseen kiinni.
- Anonyymi
Mikä siinä pelottaa? Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä minuakin vähän pelottaa.
- Anonyymi
Kiitos kun kerroit. Ei se mitään. Se tulee olemaan myös itselle iso askel, koska olisit ensimmäinen vuosien suhteen jälkeen. Voidaan nukkua lähekkäin ja toteuttaa muunlaista läheisyyttä. Ei meillä ole mihinkään kiire.
- Anonyymi
Älä suotta pelkää. Seksi menee rakastuneena luonnostaan. Ei tarvitse miettiä yhtään.
- Anonyymi
Ap varmaan pieni se tai on muuten jollaintapss normista ja yleisistö ihanteista poikkeava mies.
Nykyään seksisdä on suoritus ja ulkonököpaineet sukupuolern kattomatta..
Eli odotetaan monesti enenpi mitä saadasn...
Se luo painetta. - Anonyymi
Haluan olla vain hänen lähellään. Kun me päädytään joskus yhteen niin seksi ei ole meidän liima vaikka kaikki oleminen on syvää yhteyttä. Vaikka ei koskaan tehtäisi muuta kuin halata.
- Anonyymi
Seksi on erittäin tärkeä: SYVÄ LIIMA.
Sivusta nainen
- Anonyymi
Uskoisin, että hän on tuolla alueella varmimmillaan itsevarma.
- Anonyymi
Minä en. Eräs itseäni vanhempi tuttu hyvävartaloinen nainen saisi hellyyttä niin usein kuin haluaa. Tunteet ovat vahvoja edelleen...
- Anonyymi
Sama juttu..
- Anonyymi
Kaikki pelkää seksia. Mut jos toinen muutenkin sua kannustaa niin miksei siinä kanssa sitten kannustaisi. Ja voi olla pimeässäkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599