Olen 63 vuotias, nuorekas ihminen, Tarjoan ilmaista matkaa Rodokselle ensi heihäkuussa. nuorehkolle miehelle. Ainoa vaatimus minulla on, että hieman käytäisiin yhdessä jossain baareissa juopottelemassa. Maksan matkasi ja ylläpidon ja voisit asua omassa hotellihuoneessasi ilman vonkaamista. Tutustut ystäviini Rodoksella ja saat varmasti myös heistä uusia ystäviä. En tule vaatimaan Sinulta mitään koko matkan aikana, vaan kaikki toimesi ovat Sinun päätettävissä. Seurassani saat myös tutustua Kreikan historiaan ja ikiaikaiseen kulttuuriin.
Tarjoan siis ilmaista viikon tai kahden matkaa Kreikkaan, kulttuurin kehtoon, jossa saan ehkä pitää sinua kädestä kiinni. No, ainakin vuorikiipeilyllä. Ehkä löydän Sinusta samanmielisen ystävän, jonka kanssa voimme olla myöhemminkin hyviä ystäviä. Eli saat ilmaisen etelänmatkan omassa huoneessa ilman mitään vaatimuksia. Kokemus sinänsä.
Matkaseuraa
5
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Moi,onpa asiallinen kaveri.Tarjoaa mahtavaa reissua ilman mitää pakkojuttua..! T.61ukm
- Anonyymi
Voin lähteä. Miten saa yhteyden.
- Anonyymi
Olen valmis matkustamaan. Miten voin ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Mä voin imeä sun kyrpää ja saat nussia mua perseeseen vaikka joka päivä! Miltäs tällainen reissu kuulostais?!
- Anonyymi
Moikka, 42v miestä kiinnostais. Olen urheilullinen ja omaan hyvän varustuksen
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010327- 377412
- 1134911
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi263411- 1023378
- 553293
- 603261
- 333027
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei142285Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102202