Nyt laittakaa esteitä rajalle esim. Aitaa, isoja kiviä ,ansakuoppia. Kaikki mikä hankaloittaa jos tänne hyökätään. Nyt kannattaa toimia.
Kaikki esteet on pelkkää plussaa.
Nyt esteitä ja vähän äkkiä
11
279
Vastaukset
- Anonyymi
Mene itse seisomaan rajalle.
- Anonyymi
Ilkeä olet.
- Anonyymi
Miinoja tarvitaan.
- Anonyymi
Olisikos aika ottaa jo lääkkeesi ?
- Anonyymi
Ei mittää hätää,raahataan haupitsi VM1938 rajalle. Ja iso kylti.EI SAA TULLA LUVATTA.
- Anonyymi
Ansakuoppa vaarallinen.karhu voi tippua sinne ja susikin,jopa yhtä
aikaa.!
Ja Kanadan hanhi. Suudella voi olla musta silmä. - Anonyymi
Me sosialistisdemokraattisessa liikkeessä vastustamme,venäläisten tuontivaimojemme täytyy päästä hakemaan kaviaaria jouluksi
- Anonyymi
Kaikenlaiset esteet on plussaa
- Anonyymi
Miksi ette rakenna kaupungin rajoille esteaitaa ? Harva eksyy paikkakunnallenne muutenkaan näin saisitte ainakin olla omassa rauhassanne. Tiet poikki ja esteet kaupungin rajoille..
Siis toimeksi nyt eli heti.. - Anonyymi
Tyhjää kaikki tuollainen esteiden laitto, ei ne mitään auta kun kansa rypee saataisuudessa ja synnissä. Sanakin sen sanoo; Jos ei Herra kaupunkia varjele, turhaan vartija valvoo.
Kyösti Kallion aikaan hän rukoili Jumalaa suorassa radiolähetyksessä ynnä koko kansa. Kirkot täyttyivät ääriään myöten ja katso - Jumala kuuli, eikä maailman suurin sotilasmahti kyennyt valloittamaan koko Suomea.
Jumala on rukouksia kuuleva Jumala. Mutta minkälainen rukous mahtaa mennä valtaistuimen eteen tänä päivänä armaasta Suomen maastanne?
Sateenkaarilippu liehuu jo pesidentin virka-asunnon pihassa, homouden löyhkä tuoksuu jo taivaissa asti. Turha on meidän enää toivoa apua sieltäpäin, tulee vain tulta ja tulikiveä niskaan.- Anonyymi
Älä jauha iso henkilö paskaa.. jumalilla ei merkitystä jos rys**ä hyökkää, saduilla ei maata pelasteta..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893