Edes ajatukset lempi-kaivatusta. Oikeastaan juoksen näitä ajatuksia pakoon minkä kerkeän.
Siis nousin tänä "aamuna" (mun "aamut" ei sit ole tässä päivässä tällä hetkellä) ihan vaan siksi, ettei kaiken maailman ajatukset painaisi päälle, hänet mukaan lukien. Hän taisi olla se syy miksi nousin - jotta ei pyörisi päässä, eikä hänessä ajatus.
Ja nyt, mulla on tylsää.
Olis tekemistä.
Silti.
Tämä fiilis. Tämä tunne.
Tässä tylsyyden tunteessa... on sitä jotain.
Jotain todella nautinnollista.
Ja se on itsessään myös inspiroivaa, että se menisi pois, pitäisi tehdä jotain sen eteen.
Tämä tila, jossa voisi tehdä jotain sen itsensä eteen, on jotenkin... totaalisen mahtavaa.
Voisin tehdä mitä vaan koska vaan että se ongelma päättyisi.
Toisin kuin joissain muissa asioissa.
Tykkään että on mahdollisuus tehdä jotain konkreettista ongelman ratkaisemiseksi.
Noh, nyt ymmärrän miksi pidän tätä hyvänä tunteena. Ja toisaalta se myös tuntuu siltä kuin olisi tyyntä ennen myrskyä. Sekin mahdollisuus siinä on.
En tiennytkään että tylsyyden tunne voisi olla niin inspiroivaa.
-nukke
Minulla on tylsää, ja mikään ei tunnu kiinnostavan
Anonyymi-ap
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793