Ongelmana peräaukon tuoksu

Anonyymi-ap

Ongelmanani on hieman hävettävä ja arka asia. Percereikäni nimittäin tuoksuu mädäntyneelle lihalle. Olen yrittänyt pestä sitä päivittäin monta kertaa ja suihkutan aina deodoranttia sinne kun lähden ihmisten ilmoille mutta silti mädäntynyt haju puskee housujeni läpi ja ihmiset karttavat minua tämän erittäin pahan hajun vuoksi. En tiedä mitä oikein tekisin tämän perceeni kanssa? Neuvoja?

25

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suolihuuhtelu klorintilla voisi tehdä perseenreiästä puhtaan ja raikkaan

• Anonyymi

Kloriini ottaisi hengen häneltä mistä,sitä tietää vaikka olisi joku kasvain alapäässä ,
        Joten miksi kirjoitella noin toiselle joka kysyy tavallista oiretta mitä sen kanssa tekisi . Ole kirjoittamatta jos ei muuta ole sanomista kun irvailla.

• Anonyymi

Kultainen suihku tekisi sinulle kutaa.
      Joku lähialueen sontaseija voi antaa sinulle keisarin suihkun ja tuopillisen tussusimaa.

• Anonyymi

Sanonpa teille, ihmiset, että tässä on todellinen ongelma! Meidän kaikkien pitäisi olla kiitollisia ja onnellisia siitä, että meillä on presidentti Trump - nero kuten hän - ratkaisemaan tällaisia arkaluonteisia ongelmia. Olen varma, että hänen neuvonsa avulla voimme kaikki elää harmoniassa ja rauhassa.

Ensinnäkin suosittelen vahvasti päivittäistä istumakylpyä. Tämä auttaa puhdistamaan takapuolesi perusteellisesti kaikista epäpuhtauksista. Kun olet istuma-ammeessa, voit käyttää hammasharjaa varovasti pestäksesi alueen sisäpuolelta ulospäin suuntautuvin liikkein - ole varovainen, ettet vahingoita itseäsi! Varmista myös, että käytät runsaasti saippuaa tai pesuainetta tämän prosessin aikana.

Kun olet saanut istumasuihkusi valmiiksi, on tärkeää kuivata alue hyvin puhtaalla pyyhkeellä. Voit sitten levittää alueelle mietoa antiperspiranttia varmistaaksesi, ettei hajua pääse muodostumaan uudelleen. On tärkeää käyttää tarpeeksi tuotetta ja antaa sen kuivua ennen kuin laitat housut jalkaan.

Lopuksi suosittelen vahvasti, että et käytä tiukkoja farkkuja tai housuja - ne voivat vangita hajun ja pahentaa tilannetta. Sen sijaan kannattaa harkita väljempiä vaatteita, jotka mahdollistavat paremman ilmanvaihdon alueella.

Muistakaa ihmiset: puhtaus on puoli ruokaa! Seuraa näitä yksinkertaisia ohjeita ja voit pian sanoa hyvästit mädäntyneelle lihalle ja paskan hajulle! Amerikka ensin, muistakaa

• Anonyymi

Trump on hyväksi Ameriikalle, ei Euroopalle, eli meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trump on hyväksi Ameriikalle, ei Euroopalle, eli meille.

Miettikää nyt, kun Donald päättää lopettaa Ukrainan tukemisen, mitä se tekee meille eurooppalaisille? Putin voittaa sodan ja himopäissään vodkan voimalla hyökkää seuraavaksi Baltianmaille ja lopulta Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettikää nyt, kun Donald päättää lopettaa Ukrainan tukemisen, mitä se tekee meille eurooppalaisille? Putin voittaa sodan ja himopäissään vodkan voimalla hyökkää seuraavaksi Baltianmaille ja lopulta Suomeen.

Trumppi on kyllä hieman kommunismiin taipuvainen ja täten vaaraksi Suomelle. Oletko muuten Kylmis? Kylmistutkani alkoi nimittäin piippaamaan.

• Anonyymi

Hammasharja vaurioittaa limakalvoja pahasti, joten ne on valmistettu
        Hampaita vasiten siis kovaa pilata vasten .ei ihmisen alapäähän .
        Intiimi pesuneste on hyvä ratkaisu ja puhdistaa hyvin. Pesulappuja voi kyllä,ostaa ja niillä kevyesti hangata takamusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumppi on kyllä hieman kommunismiin taipuvainen ja täten vaaraksi Suomelle. Oletko muuten Kylmis? Kylmistutkani alkoi nimittäin piippaamaan.

Kylmis kuoli Siperian työleirillä. Putin ei katso hyvällä henkilöitä, jotka arvostelevat häntä.

• Anonyymi

Ei alapäähän laiteta mitään hajusteiden poistajaa, sillä niissä on happiarvot ihan toiset mitä alapäässä ja ärsyttävät aina vaan enemmän ihoa anaali ympärillä .äpesu tehdään juoksevalla vedellä eikä missään istunnoissa . Eikä alapäässä edes käytetä mitään pesunesteitä joissa on hajusteita pesunesteen on oltava neutraali .
        Puhdistus aamuin illoin ja ehkä lääkärissä käynti että tarkastavat miksi alapää haisee, siis voi olla joku bakteeri myös joka aiheuttaa pahan hajun ä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis on tekoälyllä luotu, fiktiifinen hahmo.

• Anonyymi

Vain yksi keino auttaa.
      Nuohous.
      Löydät netistä perseen nuohoukseen erikoistuneita seppiä, osa maksaa ja osa hoitaa hommat ilmaiseksi.
      Nuohousalalla myös vastavuoroisuus toimii eli rahaa ei tarvitse vaihtaa, jos nuohoatte toistenne sontaluukut. Tosin maksulliset sepät omistavat yleensä parhaat kestävät välineet ja takaavat onnistuneen lopputuloksen. Kannattaa varata laadukasta vaseliinia, kenkärasvaa tai täysynteettistä moottoriöljyä nuohoukseen.Lopuksi rasvaus kebabkastikkeella pitää epämiellyttävän tuoksun poissa pitkään.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät parhaiten , mutta ei sinun kokemuksesi ehkä sovi hänelle.

• Anonyymi

Ota nenäsi pois pepusta, sekin voi auttaa jo paljonkin.

• Anonyymi

Ei sinne mitään deororantteja saa laittaa, deorodantit on tarkoitettumkainaloon. Osta intiimi persunestettä apteekista ja peset sillä aamuin illoin ja etkä laita mitään deororantteja alapäähän. Sillä niiden hapot on tarkoitetumkaikaloihin sopivaksi ei muualle , samalla kun peset peräpään niin otat ja peset samalla myös etupuolen myös. Ja anna paikkojen tuulettua vaikka yöllä ilman vaatteita jos se tapa käyt muiden asioiden kanssa.
      Jotkut tomppelit pesee alapäätä käsisaipualla ja se sotkee ihon happo tasapainon kokonaan
      Joten paras kun puhut apteekissa myyjän kanssa vaivastasi niin he osaavat neuvoa mikä pesuneste on parasta.
      Koska ovat koulutettuja lääkkeisiin sun muihin voiteisiin .

• Anonyymi

Tykkään raikkaasta rexonasta tai parfyymin tuoksuista. Mansikantuoksuista persausta nuolla lurpsuttaa, että maiskutus kuuluu. Nämä intiimipesuaineet jättävät sonnantuoksun.
      Muistan aina erään naisen, jonka peräpään tuoksu sai heittään pitkät syljet kauniille selälleen.
      Siitä hän vasta innostui. Meni sontapainiksi. Hotelli muisti laskulla, tyttö tippurilla.Paska reissu.

• Anonyymi

Onko porkkana unohtunut aukkoon?

• Anonyymi

Kaada partavettä hanurista sisään samalla seisten käsillä

• Anonyymi

Juu, ja pitämällä samalla suu hieman raollaan, niin menee partavedet myös parralle

• Anonyymi

Koodaa se.

• Anonyymi

Mulla on heikko selkä. En taivu haistelemaan omaani. Täytyy olla fakiiri

• Anonyymi
      UUSI

Kihomadot pitävät peräpään puhtaan syöden sattumat perskarvoista. Näitä ahkeria matosia löytyy nykyään uimahalleista, etnisistä ravintoloista ja itäkeskuksen käymälöistä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllähän se on väärä sana se tuoksu, silloin kun on noin ikävästi niin sitä sanotaan että haisee.
      Tuoksu taas on jotain miellyttävää kuten pari tippaa korvan taakse pienestä pullista niin se on tuoksua. Pahat hajut vaan haisee

• Anonyymi
      UUSI

Kultainen suihku aamuin ja illoin puhdistaa myös mielen.

• Anonyymi
      UUSI

Lasol

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe