Vastauksia kehiin
Voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata
63
222
Vastaukset
- Anonyymi
Voi.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍🏅🏅🏅
- Anonyymi
Miksi ei voisi????
- Anonyymi
Hyvä hyvä metsäalan yrittäjä kiihkeä metsämies väittänyt viikon ettei metsästyksen vastustajilla ole maita ei anna väitteeleen periksi oishan noloa myöntää tyhmyytensä 😁😁😁
- Anonyymi
👍🦅🦅🦅🦅🏅🏅🏅🏅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä metsäalan yrittäjä kiihkeä metsämies väittänyt viikon ettei metsästyksen vastustajilla ole maita ei anna väitteeleen periksi oishan noloa myöntää tyhmyytensä 😁😁😁
On se hyvä, kun saat itseltäsi vastaukset kysymyksiisi. 😂 Sitä kadehdin teissä skitsofreenikoissa, kun teillä on juttukaveri aina mukana vaikka yksin olisittekin. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä, kun saat itseltäsi vastaukset kysymyksiisi. 😂 Sitä kadehdin teissä skitsofreenikoissa, kun teillä on juttukaveri aina mukana vaikka yksin olisittekin. 😂🤭
Ei sain muilta vastauksen kun sinä et myönnä karvasta tappiota kysymykseen voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata voiko noin tyhmä olla yrittäjä epäilen narsistisen luonteen vuoksi et pysty olemaan muualla kuin peruna kellarissa vuolemassa hammastikkuja myönnä vain hävisit satanolla tämänkisan mutta eihän narsisti sitä myönnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö olekkaan metsäalan yrittäjä nyt olet jo lääkäri😁😁😁🏅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistin on vaikeaa myöntää tappionsa mutta koeta elää sen kanssa😀😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten huomaatte herra metsäalan yrittäjä ei siedä mitään joka vähinkin liittyy kritiikkiin tai erijävään mielipiteseen no sehän on narsistin luonteen piirre ja kun huomaa että jää häviölle alkaa älömöly😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sinäkin peiliin eteen jospa sieltä löytyy vastaus kysymykseen👍👍🏅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitahan sinun sinun viisauksia löytyy jo vuoden2022 metsästyksen vastustajien palstalta ei näköjään narsistinen luonteesi ole muuttunut vieläkään vuona2024 tuolla luonteella voi vain kuvitella minkälainen ihminen olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sain muilta vastauksen kun sinä et myönnä karvasta tappiota kysymykseen voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata voiko noin tyhmä olla yrittäjä epäilen narsistisen luonteen vuoksi et pysty olemaan muualla kuin peruna kellarissa vuolemassa hammastikkuja myönnä vain hävisit satanolla tämänkisan mutta eihän narsisti sitä myönnä
Miten sattuukin, että nämä sinua tukevat kommenttisi tulevat juuri sinun ip osoitteesta herra metsästyksen vastustaja. 😂 Melko noloa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sattuukin, että nämä sinua tukevat kommenttisi tulevat juuri sinun ip osoitteesta herra metsästyksen vastustaja. 😂 Melko noloa. 🤭
Aivan minä olen metsästyksen vastustaja ja pysyn mutta en sentään narsisti mikä tuossa on noloa sinua nolottaa häviäminen metsästyksen vastustajalle mutta narsisti ei myönnä sitä😁😁😁🦅🦅🦅🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua hävetä kun metsästyksen vastustaja vie sata nolla metsäalan yrittäjää 😁😁🦅🦅🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä on potkua saa narsistin hämilleen 👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistin piirteeseen kuuluu kuten sinusta näkee johdatella ydin asia johokin muualle näit vältät vastaamaan pääkysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pysty parempaan on loppukirin paikka😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia aivopieruja sinulta löytyy jo vuodelta2022 myönnä tappiosi saat joulumieltä ei se ole noloa hävitä väittelyssä paremalle 😁😁😁🦅🦅🦅🦅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🤔🤔🤔🤔🤔🤔🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶😨😨😨😨😨😨😨😨😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan sinä voit itsesi monistaa, mutta ip-osoitteesi ei valehtele. 😂
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukaa haettu olettamus mutta se on narsistin tyypillistä oireilua kun huomaa jääneensä alakynteen ps joko saan vastauksen kysymykseen voiko metsästyksen vastuttaja omistaa maata kaksi helppoa vaihto ehtoa kyllä tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭Ohitat taas kysymyksen mutta niinku sanoin se kuuluu narisistin perusluontoon ja sinun väittämä metsätilatietojen kopioinnista on huono yritys ohittaa asian ydin mutta vastaa alkuperäiseen kysymykseen hyvin yksinkertainen kyllä tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭Sulla on paljon väittämiä mutta ei yhtään näyttöä väitteillesi mutta se on narsistin tyypillinen oireilu kun huomaa että vastustaja on parempi ja olethan jo vuodesta 2022 ollut aktiivinen luomaan kuvaa vain sinä olet oikessa sekin on narsistin tyypillistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭Näyttöjä väitteilesi 😀😀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭Mistä löysit lähettämäni tilan tiedot jotka olin kopioinut lähetä linkki vastaavasta näin pystyt toteamaan että valehtelen kyllähän metsäalan ammattilainen sen verran osaa🤔🤔🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löysit lähettämäni tilan tiedot jotka olin kopioinut lähetä linkki vastaavasta näin pystyt toteamaan että valehtelen kyllähän metsäalan ammattilainen sen verran osaa🤔🤔🤔
Miksi et vastaa alkuperäiseen kysymykseen niin saatais asialle ratkaisu🤔🤔🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noinko karvaasti ottaa päähän, kun jäit kiinni metsätilatietojen kopioinnista ja valehtelustasi? 😂🤭Väittämäsi on paitsi että sinulla ei edelleenkään ole aariakaan maata kuten ei yhdelläkkään metsästyksen vastustajalla metsäalan yritäjän luulis pystyvän vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen joten vahvat ja uskottavat perustelut väitteelesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väittämäsi on paitsi että sinulla ei edelleenkään ole aariakaan maata kuten ei yhdelläkkään metsästyksen vastustajalla metsäalan yritäjän luulis pystyvän vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen joten vahvat ja uskottavat perustelut väitteelesi
Hävettääkö valehtelusi ja metsästys palstan trollaamisesi? Mitä saat metsästyspalstan trollaamisesta? Vihreiden ja vasemmiston jakaman trollipalkinnon? 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hävettääkö valehtelusi ja metsästys palstan trollaamisesi? Mitä saat metsästyspalstan trollaamisesta? Vihreiden ja vasemmiston jakaman trollipalkinnon? 😂
Taas kerran yrität johtaa alkuperäisen asian johokin muuhuun tyypillistä narsistille joten taas kysymys näytä se linkki missä sanotaan ettei metsästyksen vastustaja voi omistaa maata en saa mitään palkintoa muuta kuin hyvän mielen kun todistat väittämäsi ei minua politiikka kiinosta no senkin tietenkin valehtelen mutta vastaa kysymykseen niin asia on loppuun käsitelty
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla hävettää sinun puolesta mutta vastaa kysymykseen olethan kolmen yhtiön aliurakoitsija joten pitäis olla tietoa🤔🤔🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota olet jo hokenut vuonna 2022 eri keskustelupalstoilla ei yhtään yllätä nämä kommenttisi mutta vastaa kysymykseen🦅🦅🦅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas kerran yrität johtaa alkuperäisen asian johokin muuhuun tyypillistä narsistille joten taas kysymys näytä se linkki missä sanotaan ettei metsästyksen vastustaja voi omistaa maata en saa mitään palkintoa muuta kuin hyvän mielen kun todistat väittämäsi ei minua politiikka kiinosta no senkin tietenkin valehtelen mutta vastaa kysymykseen niin asia on loppuun käsitelty
Älä uhriudu, vaan katso peiliin. 😂 Saat tasan samaa takaisin mitä trollaat metsästys palstalle vastaisuuttasi. Mitä saat metsästyspalstan trollaamisestasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä uhriudu, vaan katso peiliin. 😂 Saat tasan samaa takaisin mitä trollaat metsästys palstalle vastaisuuttasi. Mitä saat metsästyspalstan trollaamisestasi?
Taas tyypillinen vastaus se kuuluu narsistin tapoihiin katsoin peiliin olin hämmentynyt miksi en taaskaan saanut vastausta kysymykseen mutta hyvää kannattaa odottaa joten vastausta vaan rohkeasti ei siitä kasvojaan menetä jos myöntää olevan väärässä ei näissä ole palkintoja jaossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysymys trollaamista 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas tyypillinen vastaus se kuuluu narsistin tapoihiin katsoin peiliin olin hämmentynyt miksi en taaskaan saanut vastausta kysymykseen mutta hyvää kannattaa odottaa joten vastausta vaan rohkeasti ei siitä kasvojaan menetä jos myöntää olevan väärässä ei näissä ole palkintoja jaossa
Mitä saat metsästys palstan trollaamisesta?
- Anonyymi
Niin, tuota siis asiahan vaatii väh 3 kpl demokraatteja mahdollisesti ratkaisuihin lopputulemaan silti kuitenkin.
- Anonyymi
Kyllä kyllä no hätä😁😁😁
- Anonyymi
Miksi kysyt täältä joka ei liity metsästykseen?
- Anonyymi
Mitä sinä täällä roikut?
- Anonyymi
Voi! Muita kysymyksiä?
- Anonyymi
Miksi roikut täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi roikut täällä
Olen fysioterapeutti Parkeloonasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen fysioterapeutti Parkeloonasta!
Hieno ammatti minä olen harhaan johtaja👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Voi omistaa,ja voi kieltää metsästyksen maillaan.
- AnonyymiUUSI
Tätä vastausta olen odottanut kyllähän sen kaikki tietää niinkuin herra aliurakoitsija mutta haluaa vain vänkätä vastaan joten minun osalta asia on loppuun käsitelty ja poistun palstalta sulle vastauksen lähettäjälle annan muodollisen palkinnon🎖
- AnonyymiUUSI
Eihä metsästystä tarvitse kieltää, sehän on oletuksena kielletty muilta kuin maanomistajalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä vastausta olen odottanut kyllähän sen kaikki tietää niinkuin herra aliurakoitsija mutta haluaa vain vänkätä vastaan joten minun osalta asia on loppuun käsitelty ja poistun palstalta sulle vastauksen lähettäjälle annan muodollisen palkinnon🎖
Sait taas itseltäsi sellaisen vastauksen jonka halusit. xD Jutteletko useinkin itsesi kanssa? Tuli vain mieleen, että kuvastaa skitsofrenisiaoireita. xD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sait taas itseltäsi sellaisen vastauksen jonka halusit. xD Jutteletko useinkin itsesi kanssa? Tuli vain mieleen, että kuvastaa skitsofrenisiaoireita. xD
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Narsisti ei osaa lopettaa 🎖🎖🎖🎖🎖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän narsisti voi muuta hyväksyä kuin oman mielipiteen ja puolustautuu mitä ihmeelisimillä asioilla näitähän sinä olet jo jakanut vuodesta 2022 mutta kiitos kysymykseen vastaanelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sain vastauksen ihmiseltä joka tietää koska herra aliurakoitisijalla ei riittänyt osaaminen vastauksen lähettämiseen ei sinun älykkyys määrä riitä firman pyörittämiseen mutta siitä huolimatta ilosia hetkiä suomi24 kyttäämiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän osaat tutkia tuliko vastaukset minulta mielen kiinolla odotan selityksijäsi alahan salapoliisiksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on juttu seuraa miten sinunlaita 😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet näköjään oireesi hyvin onko hyvä lääkitys ei ainakaan ole vielä ole vaikuttanut🤪🤪🤪🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuolaisiako se lääkäri sinulta kyseli mitä vastasit ihan vain näin varalta kyselen🤪🤪🤪🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuolaisiako se lääkäri sinulta kyseli mitä vastasit ihan vain näin varalta kyselen🤪🤪🤪🤪
Kun olet kuollut et tiedä että olet kuollut mutta se on vaikeaa läheisillesi sama juttu jos olet idiootti😁😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tukalassa tilanteessa narsisti syyttää sinua hulluksi 🙀🙀🙀
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tukalassa tilanteessa narsisti syyttää sinua hulluksi 🙀🙀🙀
Hei hei ja hyvää joulun odotusta kaikille mielipiteistä huolimatta kaikilla meillä on heikkoutemme mutta sitä ei itse huomaa🍺🍺🍺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän narsisti voi muuta hyväksyä kuin oman mielipiteen ja puolustautuu mitä ihmeelisimillä asioilla näitähän sinä olet jo jakanut vuodesta 2022 mutta kiitos kysymykseen vastaanelle
Projisoit hyvin omaa narsistista metsästäjävihaasi missä vain sinun metsästyksen vastustamisesi on oikea vastaus. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Projisoit hyvin omaa narsistista metsästäjävihaasi missä vain sinun metsästyksen vastustamisesi on oikea vastaus. 😂
Jätä jälkeesi parempi maaiilma elämille 🦅🦅🦅🦅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eriävä mielipide on metsästäjän vihaamista niinkö olen monta kertaa kysynyt herra aliurakoitisijalta voiko metsästyksen vastustaja omistaa maata se on tämän keskustelun ydin ja sitä vastausta en ole saanut ymmärrän sen häpeän kun tietää olevan väärässä mutta narisisti ei voi luovuttaa menettää uskottavuutensa
- AnonyymiUUSI
Kyllä voi, hyvinkin suuria alueita kuten meidän kylillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3710555- 332317
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla342191- 941666
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511260Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?791166Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51135- 52946
Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?261930Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36717