On selvitettävä, että kuka Mikkelin kunnanvaltuustosta kuuluu Vapaamuurareihin
Mikkelin vapaamuurarit
13
259
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.
Selittää vaikka mitä YHDESTÄ ihmisestä, jonka vuoksi eläkeläinen katkeroitunut. Ei edes tätä asiaa osaa selvittää. 🤣 Voin myydä muurareiden 2024 listan, siihen sisältyy aika paljon ehtoja ja seuraamuksia, jos niitä rikot. Tässö vastaus, paljos maksat?- Anonyymi
Eli siis myönnät olevasi vapaamuurari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis myönnät olevasi vapaamuurari?
Kyllä olen vapamuurari.
Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen vapamuurari.
Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?En ole mikään myyrä. Kyllä tämä oikeisto ja selkäänpuukottaja-demarit on ne Venäjän kätyri, kun ajaa samaa kurjistamispolitiikkaa tännekin. Venäjällä pahoinpitely-tuomio ei haittaa mitään politiikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen vapamuurari.
Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?Toivottavasti saat maistaa karmaa, kun vähättelet pahoinpitelyä, että osuukin omalle kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen vapamuurari.
Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?Tulemme saamaan henkilöllisyytesi selville. Silloin sinulla ei ole mukavaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen vapamuurari.
Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?Mihin looshiin kuulut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulemme saamaan henkilöllisyytesi selville. Silloin sinulla ei ole mukavaa olla.
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.
Olet jo kymmeniä kertoja uhannut minua täällä. Välillä aivan suoraan väkivallalla vanhan liiton kanssa. Jos ne eivät ole näkyvissä vaan poistettu, joka ikinen uhkauksesi kyllä on tallessa, koska laki velvoittaa säilyttämään poistetut tiedot tietyn aikaa ja sellaiset, kuten uhkauksesi, joissa rikollista, niin useita vuosia.
Jos minulle siis tapahtuu jotakin tai naamioiden kanssa kiinni käydään, syylliset on helppo selvittää.
Olen sanonut jo jokunen vuosi sitten , MINULLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ POLITIIKAN KANSSA! OLEN TOTAALISEN KYLLÄSTYNYT tähän aivottomaan trollaukseesi sekö jatkuvaan toisen herjaamisen katkeruuden vuoksi.
Toimintasi on ylittänyt jo sen rajan, minkä voi katsoa sallittavaksi toiminnaksi. Politikkoja sekä muita saa arvostella julkisesri reilusti enemmän mitä yksityisiä ihmisiä.
Mutta siinäkin on rajansa.
Asianomistaja rikos kyseessä, joten en voi JS puolesta tehdä rikosilmoitusta
Ja olen Vapamuurari, ei mulla mitään looseja ole. Ihan kalastuksesta on kyse. En uskonutkaan sinun ymmärtävän ja osaavan lukea.
Olet sanonut olevasi Sadun asialla, onko hän organisoinut teitä fanejaan tähän puuhaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin looshiin kuulut?
Rantakylän loosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saat maistaa karmaa, kun vähättelet pahoinpitelyä, että osuukin omalle kohdalle.
Sairasta. Vassari jatkuvasti väkivaltaa vastaan ja tässä uhkaa aivan selvästi, ilman mitään väärinymmärrystä , minua kirjoittajaa väkivallalla, jälleen kerran.
- Anonyymi
Jokainen vähänkin älyissään oleva tajuaa että nämä papukaijamaiset toistosi ovat epätoivoa Taavitsaisen kohtalosta. Lopeta jo, teet vain hallaa , käräjät tulee ja oikeus tapahtuu.
- Anonyymi
Ei.
Kyllä näistä kaikista on hyötyä käräjillä, Taavitsaista vastaan.
Onhan tämä antanut olettaa sen organisoineen tämän trollauksen tänne ja muualle.
- Anonyymi
Vapaamuurarina minäkin toimin koko syksyn, muurasin kellariin verhomuurauksen vapaasti, ilman tukiaisia ja apua. Hyvä tuli, ainoastaan laasti maksoi, tiilet hommasin purkutalosta, peräkärryllä toin työmaalle. Harppia tai suorakulmaa en käyttänyt, totesin ne tarpeettomaksi, näin vapaasti muuratessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000