Mikkelin vapaamuurarit

Anonyymi-ap

On selvitettävä, että kuka Mikkelin kunnanvaltuustosta kuuluu Vapaamuurareihin

13

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.

Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.

Selittää vaikka mitä YHDESTÄ ihmisestä, jonka vuoksi eläkeläinen katkeroitunut. Ei edes tätä asiaa osaa selvittää. 🤣 Voin myydä muurareiden 2024 listan, siihen sisältyy aika paljon ehtoja ja seuraamuksia, jos niitä rikot. Tässö vastaus, paljos maksat?

• Anonyymi

Eli siis myönnät olevasi vapaamuurari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis myönnät olevasi vapaamuurari?

Kyllä olen vapamuurari.

Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen vapamuurari.

Myönnätkö itse olevasi myyrä tuhoamassa vasemmistoliittoa sisältäpäin sekä myönnätkö olevasi Venäjä kätyri? Kirjoituksistasi selviää asiat, myönnätkö kun suoraan kysytään?

En ole mikään myyrä. Kyllä tämä oikeisto ja selkäänpuukottaja-demarit on ne Venäjän kätyri, kun ajaa samaa kurjistamispolitiikkaa tännekin. Venäjällä pahoinpitely-tuomio ei haittaa mitään politiikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen vapamuurari.

Toivottavasti saat maistaa karmaa, kun vähättelet pahoinpitelyä, että osuukin omalle kohdalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen vapamuurari.

Tulemme saamaan henkilöllisyytesi selville. Silloin sinulla ei ole mukavaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen vapamuurari.

Mihin looshiin kuulut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulemme saamaan henkilöllisyytesi selville. Silloin sinulla ei ole mukavaa olla.

Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.

Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.

Olet jo kymmeniä kertoja uhannut minua täällä. Välillä aivan suoraan väkivallalla vanhan liiton kanssa. Jos ne eivät ole näkyvissä vaan poistettu, joka ikinen uhkauksesi kyllä on tallessa, koska laki velvoittaa säilyttämään poistetut tiedot tietyn aikaa ja sellaiset, kuten uhkauksesi, joissa rikollista, niin useita vuosia.

Jos minulle siis tapahtuu jotakin tai naamioiden kanssa kiinni käydään, syylliset on helppo selvittää.

Olen sanonut jo jokunen vuosi sitten , MINULLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ POLITIIKAN KANSSA! OLEN TOTAALISEN KYLLÄSTYNYT tähän aivottomaan trollaukseesi sekö jatkuvaan toisen herjaamisen katkeruuden vuoksi.
        Toimintasi on ylittänyt jo sen rajan, minkä voi katsoa sallittavaksi toiminnaksi. Politikkoja sekä muita saa arvostella julkisesri reilusti enemmän mitä yksityisiä ihmisiä.
        Mutta siinäkin on rajansa.

Asianomistaja rikos kyseessä, joten en voi JS puolesta tehdä rikosilmoitusta

Ja olen Vapamuurari, ei mulla mitään looseja ole. Ihan kalastuksesta on kyse. En uskonutkaan sinun ymmärtävän ja osaavan lukea.

Olet sanonut olevasi Sadun asialla, onko hän organisoinut teitä fanejaan tähän puuhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin looshiin kuulut?

Rantakylän loosiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti saat maistaa karmaa, kun vähättelet pahoinpitelyä, että osuukin omalle kohdalle.

Sairasta. Vassari jatkuvasti väkivaltaa vastaan ja tässä uhkaa aivan selvästi, ilman mitään väärinymmärrystä , minua kirjoittajaa väkivallalla, jälleen kerran.

• Anonyymi

Jokainen vähänkin älyissään oleva tajuaa että nämä papukaijamaiset toistosi ovat epätoivoa Taavitsaisen kohtalosta. Lopeta jo, teet vain hallaa , käräjät tulee ja oikeus tapahtuu.

• Anonyymi

Ei.
        Kyllä näistä kaikista on hyötyä käräjillä, Taavitsaista vastaan.
        Onhan tämä antanut olettaa sen organisoineen tämän trollauksen tänne ja muualle.

• Anonyymi

Vapaamuurarina minäkin toimin koko syksyn, muurasin kellariin verhomuurauksen vapaasti, ilman tukiaisia ja apua. Hyvä tuli, ainoastaan laasti maksoi, tiilet hommasin purkutalosta, peräkärryllä toin työmaalle. Harppia tai suorakulmaa en käyttänyt, totesin ne tarpeettomaksi, näin vapaasti muuratessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4873
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2511
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1784
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1594
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe