Näin uutisoi kaupunkilehti Tamperelainen. Yhden ihmisen kerrotaan kuolleen. Mutta eivät junat kyllä kulje Vaasantiellä?
Tavarajuna törmäsi henkilöautoon Vaasantiellä ???
9
948
Vastaukset
- Anonyymi
Juna oli pompannut raiteilta pois ja osui autoon.
- Anonyymi
Kyllä nykyään junat voi kulkee vaikka porintiellä!
- Anonyymi
Eikä autot junaradalla
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä, mitä oikeasti tapahtui? Uutisointi on ihan yhtä tyhjän kanssa.
- Anonyymi
Jossain oli viitteitä, että auto olisi parkkeerattu tahallisesti kiskoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain oli viitteitä, että auto olisi parkkeerattu tahallisesti kiskoille.
Oli jäänyt kiinni, ei tahallisesti mutta ehkä huolimattomasti toimittu ja tämä seurauksena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli jäänyt kiinni, ei tahallisesti mutta ehkä huolimattomasti toimittu ja tämä seurauksena
Eikö kuljettaja hoksannut hypätä pois autosta?
- Anonyymi
Vahingossa se auto ei sinne radalle ole päässyt.
- Anonyymi
Jyväskylässäkin taannoin saapui pikajuna raiteille 1, 2 ja 3 ja valtatielle 4. Kuljettajilla oli niin kiire kahvin keitossa että eivät huomanneet asemalle saapumista...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876