Nostaako neuroleptit verenpainetta? Olen kolme kertaa mennyt tajuttomaksi ja kaatunut lattialle huimauksen seurauksena.
Verenpaine ja neuroleptit
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Saan siis neurolepti-injektion kahden viikon välein.
- Anonyymi
Äkillinen verenpaineen lasku voi johtaa huimaukseen. Korkea verenpaine ei aiheuta huimausta.
- Anonyymi
Minullekin tuli mieleen, että enemmänkin on tainnut se verenpaine mennä liian matalaksi, koska se voi aiheuttaa huimausta, jopa pyörtymistä.
Kannattaisi puhua asiasta neuroleptin määränneen lääkärin kanssa, jos mahdollista. Ainakin jonkun lääkärin kanssa olisi hyvä puhua. - Anonyymi
Samaa mieltä edellisten kanssa. Jotkut psykoosilääkkeet saattavat laskea verenpainetta ja haittavaikutuksissa mainitaan seisomaan nousu pyörrytys. Mulla taitaa olla sellaista, mutta ei pyörrytä.
- Anonyymi
Siis kerrot, että sinulla taitaa olla haittana seisomaan nousu pyörrytys, mutta ei pyörrytä ?
Miten tuollainen olisi mahdollista ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kerrot, että sinulla taitaa olla haittana seisomaan nousu pyörrytys, mutta ei pyörrytä ?
Miten tuollainen olisi mahdollista ?Nimenomaan pyörryttää, kun nousee seisomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuollainen olisi mahdollista ?Tai siis lääkkeessä on mainittu sivuvaikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis lääkkeessä on mainittu sivuvaikutus.
Kaikissa lääkkeissä mainitaan mahdollisia sivuvaikutuksia, mutta kaikille niitä ei edes tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224