Oon 38v mies ja ekaa kertaa kokeilemassa, mun tekee kovasti mieli imeä munaa. Ottaa lastit suuhun ja niellä lasti. Mutta haluan imeä tietynlaista munaa, ja haluisin teiltä nyt kuvia munasta ensin, katson kuvien perusteella että ketä haluisin imeä. Ja haen myös sellaista miestä kuka myös imee toisen, ja myös nielee.
Laittakaa ikä ja kuva munasta tänne:
[email protected]
Haluisin ottaa mieheltä suihin
Anonyymi-ap
6
439
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja asun turussa, en ala matkustamaan turun ulkopuolelle.
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista kusikeppiä joka lähtöön
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kusikepin poskeen buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Täällä on erikseen sodomia palstoja, mene niille homoilemaan.
- Anonyymi
Itse piilopuppeli kilahti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611891- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596313Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775227- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1174425- 1193916
- 823415
- 531957