Miksi ulkopoliittisen instituutin vanhempi tutkija osallistuu poliittiseen keskusteluun työaikana?

Anonyymi-ap

Timo R Stewart käyttää pääosan ajastaan viestipalvelu X :ssä ja muilla sosiaalisen median forumeilla käytävään debattiin, tehden itsestään osapuolen Israelin ja terroristijärjestöjen välisissä sodissa.

Olen ymmärtänyt, että hänen tulisi vanhempana tutkijana tehdä tutkimusta, eikä toimia poliittisena vaikuttajana.

Olenko väärässsä?

36

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi hänelle pitäisi maksaa palkkaa poliittisesta vaikuttamisesta ja terroristijärjestöjen sponsoroimisesta?

      • Anonyymi

        Ei pidäkään. Suomessa on ihmeellisiä loisijoita.


    • Anonyymi

      Hän tekee työtään.

      • Anonyymi

        Hänen työnsä pitäisi olla tutkimuksen tekeminen, eikä Hamasia ja Hizbollahia tukevien kirjoitusten levittäminen X :ssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen työnsä pitäisi olla tutkimuksen tekeminen, eikä Hamasia ja Hizbollahia tukevien kirjoitusten levittäminen X :ssä.

        Yhteiskuntatieteilijöiden mukaan yhteiskuntatieteen tehtävä on muuttaa yhteiskuntaa.

        Tutkimus on sivuseikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskuntatieteilijöiden mukaan yhteiskuntatieteen tehtävä on muuttaa yhteiskuntaa.

        Tutkimus on sivuseikka.

        Heh. Päivän paras!

        Tähän on tultu.


    • Anonyymi

      Kun islam on toisten tuhoamiseen tähtäävä mielenvika niin ei siinä ole mitään tutkittavaa. Rikollisia koko joukko.

      • Anonyymi

        Jeps, ja heidän tukijansa.


    • Anonyymi

      Epäilen myös, että Stewartin levittämä antisemitismi ei ole Suomen lain mukaista toimintaa.

    • Anonyymi

      Miten hänen työnantajansa voi hyväksyä asianosaisten antisemitismin ja rasistisen suhtautumisen etniseen kansanryhmään? Tapahtuuko tällaista useasti?

      • Anonyymi

        Jatkuvasti.


    • Anonyymi

      KOSKA SE ON HÄNEN TYÖTÄÄN!!! Kuvittelitko tutkijoiden hankkivan tietoa vain itselleen? 😂😂 Voi teitä koulupudokkaita...

      • Anonyymi

        Tutkija ei hanki tietoa harrastamalla poliittista debattia somen viestipalveluissa.

        Jos joku sellaista kuvittelee, hänen täytyy olla umpityhmä, sivistymätön ja kouluttamaton.


      • Anonyymi

        Some ei myöskään ole alusta, jolla tutkijat jakavat "tietoa". Sitä varten ovat vertaisarvioidut, tieteelliset aikakauslehdet.

        Jos joku muuta kuvittelee, hänen täytyy olla umpityhmä, sivistymätön ja kouluttamaton.


      • Anonyymi

        Kuuluuko myös antisemitismin levittäminen tutkijan työhön? Ihan vilpittömästi tätä kysyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko myös antisemitismin levittäminen tutkijan työhön? Ihan vilpittömästi tätä kysyn?

        Monien yhteiskuntatieteilijöiden mukaan kuuluu.

        Yhteiskuntatieteessä monet on sitä mieltä, että tärkein yhteiskuntatieteen tehtävä ei ole tutkimus vaan muuttaa yhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien yhteiskuntatieteilijöiden mukaan kuuluu.

        Yhteiskuntatieteessä monet on sitä mieltä, että tärkein yhteiskuntatieteen tehtävä ei ole tutkimus vaan muuttaa yhteiskuntaa.

        Ja miksi yhteiskunnan pitäisi rahoittaa vasemmistolaisten anarkisti-tutkijoiden myyräntyötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi yhteiskunnan pitäisi rahoittaa vasemmistolaisten anarkisti-tutkijoiden myyräntyötä?

        Koska äänestät vallanpitäjiksi poliitikot, jotka ei uskalla muuttaa asioita paremmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien yhteiskuntatieteilijöiden mukaan kuuluu.

        Yhteiskuntatieteessä monet on sitä mieltä, että tärkein yhteiskuntatieteen tehtävä ei ole tutkimus vaan muuttaa yhteiskuntaa.

        Paitsi ettei sillä ole mitään tekemistä tieteen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkija ei hanki tietoa harrastamalla poliittista debattia somen viestipalveluissa.

        Jos joku sellaista kuvittelee, hänen täytyy olla umpityhmä, sivistymätön ja kouluttamaton.

        Harvinaisen typerä kommentti. 👎👎 Ulkopoliittinen instituutti on tutkimuslaitos, jonka tehtävänä on TUOTTAA korkeatasoista, ajankohtaista TIETOA kansainvälisistä suhteista ja EU-asioista. Siis tuottaa, eikä pantata. Mediat ovat aina haastatelleet tutkimuslaitosten sekä yliopistojen tutkijoita. Jos tieto ei kelpaa, niin lopeta nillitys, ja vaihda kanavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monien yhteiskuntatieteilijöiden mukaan kuuluu.

        Yhteiskuntatieteessä monet on sitä mieltä, että tärkein yhteiskuntatieteen tehtävä ei ole tutkimus vaan muuttaa yhteiskuntaa.

        Aivotonta potaskaa. Yhteiskuntatieteilijät tutkivat yhteiskunnallisia ilmiöitä. Yhteiskunnan muuttaminen on poliitikkojen tehtävä. Eikö teillä ole minkäänlaista yleissivistystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko myös antisemitismin levittäminen tutkijan työhön? Ihan vilpittömästi tätä kysyn?

        Ei pidä käyttää sivistyssanoja, kun ei tunne niiden merkitystä. Antisemitismi ei ole Israelin hallituksen toimien arvostelua. Israel on sitoutunut kansainväliseen lakiin, jota se nyt rikkoo törkeästi. Jos Suomi toimisi samoin, niin meitäkin arvosteltaisiin. PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei sillä ole mitään tekemistä tieteen kanssa.

        Koulupudokas arvioi mikä on tiedettä.😂😂 Persu on taas todistanut tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some ei myöskään ole alusta, jolla tutkijat jakavat "tietoa". Sitä varten ovat vertaisarvioidut, tieteelliset aikakauslehdet.

        Jos joku muuta kuvittelee, hänen täytyy olla umpityhmä, sivistymätön ja kouluttamaton.

        "Jos joku muuta kuvittelee, hänen täytyy olla umpityhmä, sivistymätön ja kouluttamaton".

        Ja noita löytyy. Etenkin siten että on vähintään yhtä noista kerralla.
        Persiistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen typerä kommentti. 👎👎 Ulkopoliittinen instituutti on tutkimuslaitos, jonka tehtävänä on TUOTTAA korkeatasoista, ajankohtaista TIETOA kansainvälisistä suhteista ja EU-asioista. Siis tuottaa, eikä pantata. Mediat ovat aina haastatelleet tutkimuslaitosten sekä yliopistojen tutkijoita. Jos tieto ei kelpaa, niin lopeta nillitys, ja vaihda kanavaa.

        Tietoa ei jaeta kirjoittamalla pro Hamas viestejä X -viestipalveluun, niin kuin Timo R Stewart tekee. Siihen ei tarvita tutkijaa ja kuka tahansa pystyy spammaamaan samanlaista aivototonta tuubaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä käyttää sivistyssanoja, kun ei tunne niiden merkitystä. Antisemitismi ei ole Israelin hallituksen toimien arvostelua. Israel on sitoutunut kansainväliseen lakiin, jota se nyt rikkoo törkeästi. Jos Suomi toimisi samoin, niin meitäkin arvosteltaisiin. PISTE.

        Stewart on antisemitisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stewart on antisemitisti.

        Ja paha sellainen.


    • Anonyymi

      Ukolla käy aika pitkäksi kun ei ole mitään tekemistä.

      • Anonyymi

        Niinpä, mitä ihmeen tutkimista lähi-idän politiikassa ihan aikuisen oikeasti riittäisi koko työpäivän ajaksi, ja kuka sellaisia "tutkimustuloksia" edes tarvitisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mitä ihmeen tutkimista lähi-idän politiikassa ihan aikuisen oikeasti riittäisi koko työpäivän ajaksi, ja kuka sellaisia "tutkimustuloksia" edes tarvitisi?

        Nämä lienevät taas niitä "työläisiä", joihin sopii edesmenneen akateemikon Paavo Haavikon sarkasmi:
        " Suomessa arvostetaan työntekoa niin kovasti, että jotkut ihmiset jopa kuljetetaan työpaikalle - nauttimaan työttömyyskorvausta."


      • Anonyymi
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Nämä lienevät taas niitä "työläisiä", joihin sopii edesmenneen akateemikon Paavo Haavikon sarkasmi:
        " Suomessa arvostetaan työntekoa niin kovasti, että jotkut ihmiset jopa kuljetetaan työpaikalle - nauttimaan työttömyyskorvausta."

        Niin, ei niiden työstä mitään tulosta saada koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mitä ihmeen tutkimista lähi-idän politiikassa ihan aikuisen oikeasti riittäisi koko työpäivän ajaksi, ja kuka sellaisia "tutkimustuloksia" edes tarvitisi?

        Koulupudokas ei tarvitse tietoa. Tutkimusyhteisö, päättäjät, ulkopolitiikan ammattilaiset ja sivistyneet kansalaiset tarvitsevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulupudokas ei tarvitse tietoa. Tutkimusyhteisö, päättäjät, ulkopolitiikan ammattilaiset ja sivistyneet kansalaiset tarvitsevat.

        Sellaista tietoa ei ainakaan Timo R Stewartilta saa. Mies vääristelee historiaa ja satuilee.


    • Anonyymi

      Timo Stewart on hirveä mainehaitta Suomelle.

      • Anonyymi

        Koulupudokas parka....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulupudokas parka....

        Onko Stewart koulupudokas? Tyhmä se ainakin on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe