Mun mielestä ihan hirveä talli. Olin kerran tunnilla ja hevonen piti varustaa. No joku talli tyttö toi sen hevosen mulle ja jäi opastamaan miten sitä hevosta varustetaan vaikka sanoin monta kertaa että osaan kyllä. Kyseinen hevonen ei suostunut hyvin siirtymään jos sitä pyysi joten se talli tyttö sanoi että potkaise sitä polvella mahaan niin lujaa kun pystyt niin sitten se siirtyy. En itse suostunut potkaisemaan hevosta joten koitin siirtää sitä vain hellästi työntämällä no ei se sitten siirtynyt ja sitten se talli tyttö tulee siihen ja potkasee sitä pari kertaa ihan kunnolla. Säälin kyllä sitä hevosta kun se tallityttö potki sitä. No sitten se sano että kannattaa ottaa raippa mutta se voi pukitella jos sille antaa raippa pyllyyn otin kuitenkin raipan. Hevonen oli hieman laiska ja en viitsinyt kauheasti antaa raippaa pepulle sen varalta että hevonen ei pukittaisi. No opettaja sanoi sitten että lyö vaan sitä oikeen kunnolla sillä raipalla. En lyönyt kovaa napautin vain vähän no mutta sitten se opettaja tulee ja repii sen raipan mun kädestä ja lyö monta kertaa putkeen sitä hevosta ihan täysiä sillä raipalla. En tuon jälkeen ole enää käynyt kyseisellä tallilla tuon jälkeen enkä suosittele menemään.
Poniclubi/porin ravirata
Anonyymi-ap
1
222
Vastaukset
- Anonyymi
Jep ihan totta oon ite käynyt monta kertaa ja siellä on vaan hakattu ja potkittu hevosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111200- 538865
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 572638
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak682339- 311872