Poniclubi/porin ravirata

Anonyymi-ap

Mun mielestä ihan hirveä talli. Olin kerran tunnilla ja hevonen piti varustaa. No joku talli tyttö toi sen hevosen mulle ja jäi opastamaan miten sitä hevosta varustetaan vaikka sanoin monta kertaa että osaan kyllä. Kyseinen hevonen ei suostunut hyvin siirtymään jos sitä pyysi joten se talli tyttö sanoi että potkaise sitä polvella mahaan niin lujaa kun pystyt niin sitten se siirtyy. En itse suostunut potkaisemaan hevosta joten koitin siirtää sitä vain hellästi työntämällä no ei se sitten siirtynyt ja sitten se talli tyttö tulee siihen ja potkasee sitä pari kertaa ihan kunnolla. Säälin kyllä sitä hevosta kun se tallityttö potki sitä. No sitten se sano että kannattaa ottaa raippa mutta se voi pukitella jos sille antaa raippa pyllyyn otin kuitenkin raipan. Hevonen oli hieman laiska ja en viitsinyt kauheasti antaa raippaa pepulle sen varalta että hevonen ei pukittaisi. No opettaja sanoi sitten että lyö vaan sitä oikeen kunnolla sillä raipalla. En lyönyt kovaa napautin vain vähän no mutta sitten se opettaja tulee ja repii sen raipan mun kädestä ja lyö monta kertaa putkeen sitä hevosta ihan täysiä sillä raipalla. En tuon jälkeen ole enää käynyt kyseisellä tallilla tuon jälkeen enkä suosittele menemään.

1

313

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep ihan totta oon ite käynyt monta kertaa ja siellä on vaan hakattu ja potkittu hevosia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      455
      918
    2. 56
      579
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      563
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      545
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      229
      508
    7. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      67
      436
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      90
      434
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      420
    Aihe