ajelin paljon parjattua VT12 kangasalan kohdilla ja valonopeustaulut näytti 70.
ajoin 80 mutta santander volvo yritti ajaa mun yli ja kun tilaisuus tuli niin hermoheikko paino tallan lattiaan ja ohi. kilsan päässä tää kekkula oli tiensivussa siviili skoda takana vilkut päällä, töräytin pilliä ja heilutin ja nauroin paskasen naurun.
kyllä oli hyvä mieli kun nää kaistapäät saa hieman sakkohoitoo. toinen olisi pakkohoito.
vahingonilo paras ilo.
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun sai sakot. Aivan turhia ohituksia.
- Anonyymi
Lähtis kotoa kymmen minuuttia aikaisemmin niin ei tarvitsisi hermot kireällä kaahia ylinopeutta.
- Anonyymi
Tai sitten on vaan tapa kaahata.Aika monella näyttä olevan tuo tapa.
- Anonyymi
Sinulla onkin vilkas mielikuvitus. Vai näitkö pahaa unta?
- Anonyymi
Mitä vilkas mielikuvitus tähän aiheeseen liittyy ?
- Anonyymi
elätkö vielä, pelle.
- Anonyymi
ne isot sprintteri taksit painaa takaluukussa kiinni eikä ole turvaväleistä kuullut puhuttavankaan, takavalot pimeenä vedetään kun viimestä päivää. ei kai se muitten kulkijoiden vika ole jos on tarjottu kyydit liian halvalla soteen. pinnahan siinä tietenkin kiristyy.
- Anonyymi
ennen taksarit pärjäs kun ajoivat puolet pimeänä ja veroja maksoi jokusen markan. jos ollenkaan. aina oli uudet mersut ja volvot alla.
- Anonyymi
ap.. sehän tuli juuri naimasta sun akkaas,,..nyt elätät äpärää
- Anonyymi
Usein perjantaisin hirveän kiirus työstä kotiin kun äiti laittaa jo neljäksi saunan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384