Kuopion häpeä on rappiolla oleva Puijo ja hylätty Ritoniemi.
Kuopion häpeä
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä noitakin häpeällisempää on koulujen, päiväkotien ja muiden kunnallisten palveluiden alasajo.
- Anonyymi
Kalahallin purku oli suuri häpeä ja menetys Kuopiolle. Demokratia ja kansanvalta ei toimi Kuopiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalahallin purku oli suuri häpeä ja menetys Kuopiolle. Demokratia ja kansanvalta ei toimi Kuopiossa.
Jälkeenpäin rakennettu epäkäytännöllinen ja haiseva lisäosa jouti purkaa. Tilalle rakennettu Apaja-kahvila on hyvä.
Kalamyynti kauppahallissa näkyy toimivan.
Muuten tori kaipaisi kyllä uudistamista, tasaiset laatat ja lisää viheralueita kaupungintalon puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeenpäin rakennettu epäkäytännöllinen ja haiseva lisäosa jouti purkaa. Tilalle rakennettu Apaja-kahvila on hyvä.
Muuten tori kaipaisi kyllä uudistamista, tasaiset laatat ja lisää viheralueita kaupungintalon puolelle.Joitakin tiheitä viherpuskia voisi tosiaan lisätä kaupungintalon puolelle jotta voisi käydä rauhassa ja ilmaiseksi vettä heittämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten tori kaipaisi kyllä uudistamista, tasaiset laatat ja lisää viheralueita kaupungintalon puolelle.Jälkeenpäinhän Apajakin on rakennettu, pitäisiköhän sekin nyt sitten purkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin tiheitä viherpuskia voisi tosiaan lisätä kaupungintalon puolelle jotta voisi käydä rauhassa ja ilmaiseksi vettä heittämässä.
Luulin ensin, että poikkeuksellisesti olisi tullut asiallinen kommentti, mutta luonnollisesti tuli kommentti kuseksijalta, kuten tälle palstalle on tyypillistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeenpäinhän Apajakin on rakennettu, pitäisiköhän sekin nyt sitten purkaa?
Miksi hyväkuntoinen, toimiva rakennus pitäisi purkaa????
- Anonyymi
Puijo on kyllä häpeä, verrataanpa vaikka Tahkoon, jossa koko ajan ideoidaan jotain uutta ja pannaan myös myös toimeksi, viimeksi muun muassa Sokos-hotellin laajennus, uusi rinnehotelli, tulossa oleva uusi Tahko Sky -hotelli ja padelhalli.
Puijollakin pitäisi päästä liiallisesta suojeluintoilusta ja antaa halukkaille yrittäjille toimintamahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512