Etsimme naiseni kanssa miestä. Tehtäviin kuluu pilluun paneminen ja itse hoidan kakkosen samaan aikaan. Terve ja tervejärkinen normikullilla varustettu henkilö haussa. Nainen käyttää silmäpeitettä ja haluaa ainoastaan, että pystyt panemaan kunnolla tuplayhdynnän aikana . Löytyykö? Pirkanmaalta.
Anaaliseksi
16
494
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voin kyllä osallistua jos tuutte Uuteenkaupunkiin ens viikolla ja onko sillä varmasti silmä peite ja onko väliä munan koolla ja saanko myös panna sun naista yksin
T:20 v mies- Anonyymi
Pane äitiäs suoleen kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pane äitiäs suoleen kaappihomo runkkari
Äitis oli homo kun sua suolestaan synnytti kaapissa. Paskakasa.
- Anonyymi
Miten sä keksit näin nokkelia vastauksia? Olet lahjakas!
- Anonyymi
Akkaa pannaan ku vierasta sikaa hyi hemmetti
- Anonyymi
Miten sä panet vierasta sikaa? Entä omaa sikaa?
- Anonyymi
Et vastannut kysymyksiin. Miksi et?
- Anonyymi
Jotain sanoinkuvaamattoman kiihottavaa, kun nainen haluaa useampaa kyrpää sisäänsä samaanaikaan.
- Anonyymi
Ymmärrän. Joillekin ei vain sovi kuin se tavallinen vaniljaseksi.
- Anonyymi
koko homma on sellainen ettei sitä tervejärkinen tee!
- Anonyymi
tosi paikassa ainoa joka menee anaaliin on jänis! Aivan varmasti toiselta mieheltä loppuu kanttii ennen finaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi paikassa ainoa joka menee anaaliin on jänis! Aivan varmasti toiselta mieheltä loppuu kanttii ennen finaalia.
Sulla sellanen liikoja jännittävä muna?
- Anonyymi
Jostain syystä et vastannut kysymykseen. 🤣
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa kyllä tämänkin täydellä luottamuksella.
- Anonyymi
Tykkäisitkö siitä? Halutko katsella sellaista?
- Anonyymi
Mä voin jos vaan tuutte vakka Suomeen
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408167
- 1235221
- 1433626
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776