Paljastelua/nakuilua

Anonyymi-ap

Nyt 54v mies tykännyt jo nuoresta nakuilla ja paljastella vanhemmille miehille. Kiihottava nähdä kuinka kiihottuneena miehet katselee, ja kullit kovenee. Vielä nykyäänkin kyllä tulee sitä tehtyä, loppuun vaikka runkut niin nam.

33

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On mukava paljastella. Mäkin jo nuorena paljastelin.

• Niin olis M65v. Miistpäin oot

• Anonyymi
        exukm kirjoitti:

Niin olis M65v. Miistpäin oot

Salon seudulla

• Anonyymi kirjoitti:

Salon seudulla

Harmmi mä Jyväskylästä

• exukm kirjoitti:

Niin olis M65v. Miistpäin oot

Ois kiva porukan kanssa jossain chatissa näitä jutella lisää

• Miesvm-70 kirjoitti:

Tohon suomi24:n gaychattiin ei ole koskaan ruuhkaa, sielläkin olisi mukava jutella

• Miesvm-70 kirjoitti:

niin olis

• exukm kirjoitti:

niin olis

Toi suomi24 gay chat on aika hiljainen, sielläkin olisi kiva jutella

• Miesvm-70 kirjoitti:

Toi suomi24 gay chat on aika hiljainen, sielläkin olisi kiva jutella

Vois vaikka chatissa vaihtaa email-osoiteet, niin voi kirjoitella milloin vaan?

• exukm kirjoitti:

niin olis

Tänään iltapäivällä ollis kiva jutella chatissa. Käyn katselemassa päivän aikana jos joku paikalla.

• Miesvm-70 kirjoitti:

Tänään iltapäivällä ollis kiva jutella chatissa. Käyn katselemassa päivän aikana jos joku paikalla.

löysitkö ketään

• exukm kirjoitti:

löysitkö ketään

Tulin chattiin sun jölkeen, mutte et tullut silloin enää uudestaan.

• Miesvm-70 kirjoitti:

Tulin chattiin sun jölkeen, mutte et tullut silloin enää uudestaan.

Koitetaanko vielä uudestaan, jos onnistuttais olemana ihan samaan aikaan.

• Miesvm-70 kirjoitti:

Koitetaanko vielä uudestaan, jos onnistuttais olemana ihan samaan aikaan.

Joo koitetaan

• Anonyymi
        exukm kirjoitti:

Harmmi mä Jyväskylästä

Myös minä Jyväskylästä. Olis mukava tavata samanlaisen harrastuksen merkeissä. Onko sulla kik tai miten muuten sinuun saisin yhteyttä?

• Anonyymi kirjoitti:

Myös minä Jyväskylästä. Olis mukava tavata samanlaisen harrastuksen merkeissä. Onko sulla kik tai miten muuten sinuun saisin yhteyttä?

Moi. Ei oo kik

• Anonyymi

Salosta minäkin 60M

• Kiva. Pitää ensi kesänä taas jossain nakuilla/paljastella

• Anonyymi
        Miesvm-70 kirjoitti:

Kiva. Pitää ensi kesänä taas jossain nakuilla/paljastella

Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla ja uimĺahalleissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ne on kiihottavat

• Miesvm-70 kirjoitti:

Joo ne on kiihottavat

Tai vaan ohutta kangasta, niin erottuu hyvin

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kulli erottuu sitten hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään käyttää vaaleita, ohuita uikkareita, varsinkin rannalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään käyttää vaaleita, ohuita uikkareita, varsinkin rannalla.

Mä myös...

• Anonyymi

Olin poikasena uikkareissa kalliolla, ja vanhempi mies tuli sinne ja alkoi juttelemaan. Sitten se halusi nähdä mun uikkareitten alle. Näytin sille ja se runkkasi kaluaan samalla kun katseli mun vielä pientä pippeliä.

• Tuli tossa eilen juteltua chatissa yhden miehen kanssa, ja tuli puheenaiheeksi alkkarit. Miten te vanhemmat miehet muistatte, kun ennen alkkarit olivat enimmäkseen löysiä ja boxerimallisia, että kulli roikkui vapaasti niissä. Näkyikö roikkuva hosun lahkeessa, ja tuliko niitä katseltua. Kun mun mielestä on aika kiihottava kun kulli roikkuu lahkeessa. Jotkuthan ovat ilman alkkareitakin, niin näkyy.

• Anonyymi

Menin fysikaaliselle hoitajalle, minulla oli pienet boxerit joissa aika lyhyet lahkeet. Seisoessani terskan kärki oli just että näkyykö lahkeesta vai ei. Kun sitten piti olla erilaisissa asennoissa niin terska tuli lahkeesta ulos. Kun makasin vatsallani kaluni tuli lahkeesta ulos 5-6 senttiä: kokeilin noita asentoja kotonani ennen fyssarin tapaamista. Kortin asentojen välillä aina vetää lahjetta alaspäin ettei ympärileikattu kaluni näkyisi, eipä auttanut vaan tuli ulos lahkeesta, hoitaja näki kaluni moneen kertaan tunnin hoito aikana.

• Anonyymi

Kyllä tykkään olla alasti ja näytellä muille monet kerrat jätetty vaatteet vaan pois päältä ja lähdetty rappuun tai ulos jne runkkaamaan ja etsimään saman mielistä seuraa

• Anonyymi

Mä nyt esittelen mielelläni itseäni alasti saunatiloissa,suihkuissa sekä nakurannnoilla.
      Katselen myös toisten alastomia vartaloita,varsinkin posliinit kullit saa mielikuvituksen liikkeelle.
      Kesää odottaen...

• Anonyymi

Kyllä alastomat vartalot kiihottaa, ja posliinit kyllä, kesää odottaen.

• Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva kun porukka käyttäisi tuota Suomi24 gaychattia, kun siellä ei ikinä porukkaa, ja kysntää kuitenkin chatille olisi, kun livechat on aina täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nakurannalla posliineja kulleja katselen mielelläni ja mua kiihottaa, kun oma kulli kerää katseita.
        Katseet kohtaavat ja molemmat tietää mitä toisella mielessä,saa aikaan kivaa kuumotusta....voi herättää pientä himoa.

• Anonyymi

Nudismi Naturismi Alastomuus ,eivät ole paljastelua tai vilauttelua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe