Nyt 54v mies tykännyt jo nuoresta nakuilla ja paljastella vanhemmille miehille. Kiihottava nähdä kuinka kiihottuneena miehet katselee, ja kullit kovenee. Vielä nykyäänkin kyllä tulee sitä tehtyä, loppuun vaikka runkut niin nam.
Paljastelua/nakuilua
33
724
Vastaukset
- Anonyymi
On mukava paljastella. Mäkin jo nuorena paljastelin.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Niin olis M65v. Miistpäin oot
Salon seudulla
exukm kirjoitti:
Niin olis M65v. Miistpäin oot
Ois kiva porukan kanssa jossain chatissa näitä jutella lisää
Miesvm-70 kirjoitti:
Ois kiva porukan kanssa jossain chatissa näitä jutella lisää
Tohon suomi24:n gaychattiin ei ole koskaan ruuhkaa, sielläkin olisi mukava jutella
exukm kirjoitti:
niin olis
Toi suomi24 gay chat on aika hiljainen, sielläkin olisi kiva jutella
Miesvm-70 kirjoitti:
Toi suomi24 gay chat on aika hiljainen, sielläkin olisi kiva jutella
Vois vaikka chatissa vaihtaa email-osoiteet, niin voi kirjoitella milloin vaan?
exukm kirjoitti:
niin olis
Tänään iltapäivällä ollis kiva jutella chatissa. Käyn katselemassa päivän aikana jos joku paikalla.
Miesvm-70 kirjoitti:
Tänään iltapäivällä ollis kiva jutella chatissa. Käyn katselemassa päivän aikana jos joku paikalla.
löysitkö ketään
exukm kirjoitti:
löysitkö ketään
Tulin chattiin sun jölkeen, mutte et tullut silloin enää uudestaan.
Miesvm-70 kirjoitti:
Tulin chattiin sun jölkeen, mutte et tullut silloin enää uudestaan.
Koitetaanko vielä uudestaan, jos onnistuttais olemana ihan samaan aikaan.
Miesvm-70 kirjoitti:
Koitetaanko vielä uudestaan, jos onnistuttais olemana ihan samaan aikaan.
Joo koitetaan
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Harmmi mä Jyväskylästä
Myös minä Jyväskylästä. Olis mukava tavata samanlaisen harrastuksen merkeissä. Onko sulla kik tai miten muuten sinuun saisin yhteyttä?
Anonyymi kirjoitti:
Myös minä Jyväskylästä. Olis mukava tavata samanlaisen harrastuksen merkeissä. Onko sulla kik tai miten muuten sinuun saisin yhteyttä?
Moi. Ei oo kik
- Anonyymi
Salosta minäkin 60M
- Anonyymi
Miesvm-70 kirjoitti:
Kiva. Pitää ensi kesänä taas jossain nakuilla/paljastella
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla ja uimĺahalleissa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ne on kiihottavat
Anonyymi kirjoitti:
Ja kulli erottuu sitten hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään käyttää vaaleita, ohuita uikkareita, varsinkin rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään käyttää vaaleita, ohuita uikkareita, varsinkin rannalla.
Mä myös...
- Anonyymi
Olin poikasena uikkareissa kalliolla, ja vanhempi mies tuli sinne ja alkoi juttelemaan. Sitten se halusi nähdä mun uikkareitten alle. Näytin sille ja se runkkasi kaluaan samalla kun katseli mun vielä pientä pippeliä.
Tuli tossa eilen juteltua chatissa yhden miehen kanssa, ja tuli puheenaiheeksi alkkarit. Miten te vanhemmat miehet muistatte, kun ennen alkkarit olivat enimmäkseen löysiä ja boxerimallisia, että kulli roikkui vapaasti niissä. Näkyikö roikkuva hosun lahkeessa, ja tuliko niitä katseltua. Kun mun mielestä on aika kiihottava kun kulli roikkuu lahkeessa. Jotkuthan ovat ilman alkkareitakin, niin näkyy.
- Anonyymi
Menin fysikaaliselle hoitajalle, minulla oli pienet boxerit joissa aika lyhyet lahkeet. Seisoessani terskan kärki oli just että näkyykö lahkeesta vai ei. Kun sitten piti olla erilaisissa asennoissa niin terska tuli lahkeesta ulos. Kun makasin vatsallani kaluni tuli lahkeesta ulos 5-6 senttiä: kokeilin noita asentoja kotonani ennen fyssarin tapaamista. Kortin asentojen välillä aina vetää lahjetta alaspäin ettei ympärileikattu kaluni näkyisi, eipä auttanut vaan tuli ulos lahkeesta, hoitaja näki kaluni moneen kertaan tunnin hoito aikana.
- Anonyymi
Kyllä tykkään olla alasti ja näytellä muille monet kerrat jätetty vaatteet vaan pois päältä ja lähdetty rappuun tai ulos jne runkkaamaan ja etsimään saman mielistä seuraa
- Anonyymi
Mä nyt esittelen mielelläni itseäni alasti saunatiloissa,suihkuissa sekä nakurannnoilla.
Katselen myös toisten alastomia vartaloita,varsinkin posliinit kullit saa mielikuvituksen liikkeelle.
Kesää odottaen...- Anonyymi
Kyllä alastomat vartalot kiihottaa, ja posliinit kyllä, kesää odottaen.
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva kun porukka käyttäisi tuota Suomi24 gaychattia, kun siellä ei ikinä porukkaa, ja kysntää kuitenkin chatille olisi, kun livechat on aina täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakurannalla posliineja kulleja katselen mielelläni ja mua kiihottaa, kun oma kulli kerää katseita.
Katseet kohtaavat ja molemmat tietää mitä toisella mielessä,saa aikaan kivaa kuumotusta....voi herättää pientä himoa.
- Anonyymi
Nudismi Naturismi Alastomuus ,eivät ole paljastelua tai vilauttelua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005