Mutta kyl se tästä.
Hyvää yötä B..😂
Niin ikävä.....
32
523
Vastaukset
- Anonyymi
Bertil🤔
- Anonyymi
Suksi suolle ja mätäne tuttuun tyyliin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitä??
- Anonyymi
Niin on, hyvää yötä A ❤️Söin foodinin Banaanisuklaata äsken, se on hyvä iltapala, jugurtin lisäksi 😂
- Anonyymi
Hyvää yötä @!!
- Anonyymi
B ollut pois täältä. Kiva kun nautit noooin kovasti. 😂
- Anonyymi
Kyllähän mä sen tiesin
- Anonyymi
🤢🤮🤮
- Anonyymi
Mulla on ollut tänää huono olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut tänää huono olo
Babypinaatista pinaattikeittoa 🤮
- Anonyymi
Öitä!😙
- Anonyymi
Öitä!
- Anonyymi
Älä unta nää.
- Anonyymi
Kyllä mää näen
- Anonyymi
Niin on, hyvää yötä J ❤️ Söin babypinaatista tehtyä pinaattikeittoa äsken, se on hyvä.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Sä olet pikkukirppu alkanut taas niin pirteänä hillumaan gupen teksteissä älä itke ääneen
- Anonyymi
mahtoi olla hyvää, mä en ole koskaan tehnyt pinaattikeittoa alusta loppuun asti. Pinaattilettuja kyllä olen tehnyt🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet pikkukirppu alkanut taas niin pirteänä hillumaan gupen teksteissä älä itke ääneen
No koitas puppeliätmi eli naisina esiintyvä luuseeeer välillä jotain kehittävämpää. Kuuntele vaikka äänikirjoja kuten "Miten opin manipuloimaan kuin mestari" ja tule sitten vinkumaan viisaammillesi. Ei hyvältä näytä ei.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ota lääkkees ja hanki apua
- Anonyymi
Mä voisin tulla auttaa sua, jos haluat. Mulla on taidot hallussa.
- Anonyymi
Hyvää yötä D ihanat kantapäät sulla 🤣
- Anonyymi
Jos voisit kirjoittaa tämän minulle… 😌
- Anonyymi
Huomenta Jii. Minäkin ikävöin sua 🙂
- Anonyymi
Huomenta kultainen Rakkaani❤️🔥 J
- Anonyymi
Kiva tatska 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tatska 🤣🤣🤣
😂😂😂♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tatska 🤣🤣🤣
Minusta se on kans kiva
- Anonyymi
Kuvaile tunteitasi minua kohtaan 3 sanalla ♥️
- Anonyymi
B jutska:)
- Anonyymi
Hyvää yötä palstalla👎
Mennään kahville 👍
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690