Mielenkiinnosta kyselen että miten yleistä on naisen fistaaminen?
Ja miten nuorena olette aloittaneet sen?
Itselläni (olen siis mies) on mielikuva että sitä harrastaa ehkä jo vähän vanhemmat naiset ja vähän isompikokoiset..
Itse olen päässyt kolmen eri naisen kanssa sitä harrastamaan ja nuorin oli yli 30v. Ja kaikki ollut ylipainoisia..
Tekeekö sitä kukaan ns. Yhdenillan jutuissa, vai onko pidemmässä suhteessa vasta? Ja miten usein?
Naisen fistaus?
25
845
Vastaukset
- Anonyymi
30v naiseni on pienikokoinen ja pitää fistaamisesta. Vaatii vain hyvän kiihottumisen ja rentouden.
- Anonyymi
Todellakin teen ja pidän siitä! Mitä sinä teet?
- Anonyymi
Ymmärrän. Toisille ei sovi kuin tavallinen vaniljaseksi.
- Anonyymi
Vaniljaseksimies 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei ole iällä tai koolla väliä. Harva kehtaa sitä ehdottaa heti tavattuaan uuden ihmisen.
Itse olen muutaman naisen tutustuttanut aiheeseen ihan vain sormetuksen ja nuolemisen oheella. Aina vain useampaa sormea sisään, kun tilanne sen sallii. Nainen ei välttämättä edes tajua, että sinun koko käsi on sisällä. Silminhavaittavasti kovimmat orgasmit olen saanut aikaan fistaamalla ja samalla anaalia nuolemalla tai sormettamalla. Naisella on kadonnut silloin kontrolli kaikkeen. Nauttii vain orgasmistaan. - Anonyymi
Olen nyt 27v nainen ja ensimmäinen kerta fistaamiseen oli ehkä 18 vuotiaana baari panon kanssa. Vanhempi mies iski mut baarissa ja rupes siellä juttelemaan ihanasti ja loppuillasta jo sormetti miun pillua jossain syrjässä. Olin ihan valmis lähtemään miehen kämpille. Siellä se antoi ihan taivaallista suuseksiä ja kehu mua. Sitten se sano että mun pillu on just täydellinen fistaamiseen, enkä edes tiennyt varmaksi mitä se tarkoitti. Sit se rupes työntää koko nyrkkiä sisään ja se tuntui uskomattoman ihanalta. Ja samana yönä meni myös peppu neitsyys. Seuraava aamuna oli pieni morkkis että mitä tuli tehtyä kun kuitenkin olin humalassa. Mutta se yö muutti minun seksuaalisuuttani pelkästään hyvään suuntaan. Sen jälkeen olen nauttinut niin fistaamisesta kuin anaali seksistä.
Ja olin silloin ja nyt myös sopivasti lihava.- Anonyymi
Mistäpäin olet olis kiva tavata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet olis kiva tavata
Tampere
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampere
Harmi mä olen espoossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi mä olen espoossa
No äkkiäkös sä täällä käyt..
- Anonyymi
Kerro lisää itsestäsi, tiiä vaikka ottaisin yhteyttä 😉
- Anonyymi
Aika kivan kuulonen nainen. Fistaus ja anaali kulkevat hyvin yhdessä. Ihanaa nauttia hitaasti etenemisestä ja saavuttaa tavoite. Olis kiva jutella sun kanssa lisää jossain. Täällä vähän reilu kolmekymppinen vaalea mies hämeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää itsestäsi, tiiä vaikka ottaisin yhteyttä 😉
Laita meilii nii kerron 😘
- Anonyymi
Apua,miä laitoin sulle postii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua,miä laitoin sulle postii..
Juu tuli perille
- Anonyymi
Löytyykö sulta profiili treffien puolella?
Anonyymi kirjoitti:
Laita meilii nii kerron 😘
Kiinnostus heräs kans! Mäkin haluun laittaa Mailia! Mikä osoite?
- Anonyymi
Naisen fistaus kyllä kiinnostaisi hämeen suunnilla.
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä kokeilla fistata naista
M42 Satakunta - Anonyymi
Leski anoppini tykkää fistaamisesta, ihanaa katsoa kun se nauttii siittä täysillä, usein skruittaakin kun annan oikein kunnolla kyytiä.
- Anonyymi
Olisko varsinaissuomessa naista joka tykkää fistaamisesta.Täällä vartoilee 56v mies.
- Anonyymi
Mitä tarkoittavat "Fistaus ja Skruittaus"??
- Anonyymi
En tiedä varmasti. Oletan sen tarkoittavan nuolemista
- Anonyymi
Ne on vähän niinkun vapaa hiihtotyyli 😉
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3934370Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1181669- 1351474
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731233Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721047Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151046Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise13978- 38930
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60915- 65911