Jos käy niin että Suomikin joutuu puolustamaan olemassa oloaan niin oletko sinä varautunut mitenkään pahimpaan?
Sukan varressa olisi hyvä olla jonkin verran rahaa, edes muutama kymppi.
Kaapeissa täytyisi olla kuivaruokaa, säilykkeitä ym.
Asunnon lämmitys? Jos katkeaa sähkö, kaukolämpö niin onko mitään varakeinoa millä lämmmität asunnossa edes yhtä huonetta?
Sota tulee tai sitten ei.
10
317
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ok-talossa leivinuuni, lisäksi on valopetroolilla toimiva pieni lämmitin sekä nestekaasupulloja varalle. Hätälämmittimenä voi toimia vaikka pitsauuni joka löytyy varastosta. Nestekaasulämmitimen kanssa pitää vaan olla varovainen koska se syö hapen pois suljetusta tilasta. Tuuletus oltava.
- Anonyymi
Ei taida löytyä montakaan taloutta missä olisi varauduttu.
Luotetaan siihen ettei vihollinen Suomeen rynni.- Anonyymi
Niinhän sitä olivat luottaneet 1939 monet ettei sotaa tule,mutta kuinkas kävikään.
Mummon mökki on suunnitteilla ,leivin uuni ja hella,pihalle pelto johon erilaisia juureksia ja vihanneksia,kanoja ja lypsävä vuohi mistä maitoa,ohraa ja ruista peltoon niin saan jauhaa jauhoja itse ja leipoa leipää.
Helsinki on ensimmäinen pommituksen kohde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä olivat luottaneet 1939 monet ettei sotaa tule,mutta kuinkas kävikään.
Mummon mökki on suunnitteilla ,leivin uuni ja hella,pihalle pelto johon erilaisia juureksia ja vihanneksia,kanoja ja lypsävä vuohi mistä maitoa,ohraa ja ruista peltoon niin saan jauhaa jauhoja itse ja leipoa leipää.
Helsinki on ensimmäinen pommituksen kohde.Kyllä Venäjän eka kohteita on myös Lappi. Kemijärvi tai/ja Rovaniemi on Venäjän kiikarissa ekana.
- Anonyymi
Kyllon kaapissa evästä. Riisiä, makaroonia, näkkileipää, tonnikalaa, hernekeittoa ym..sitten on sellaisia kuivattuja keittoja joihin vain kuuma vesi joukkoon.
- Anonyymi00009
Vesi on teillä kanistereissa?
- Anonyymi00008
Öö?? Mitä tarkoitat tällä??
- Anonyymi00010
No niin, korkki kiinni ja lääkkeet naamaan ja petiin rauhoittumaan.
- Anonyymi00012
Ei oo muuta kuin adhd ja verenpaine lääkitys ja välillä viinaa vähäsen,,
- Anonyymi00011
Kun sitten sota ei tule, on hyvä varautua Jeesuksen tuloon öylättivarastolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523