Oikein hyvä uutinen joulukuun alkuun.
Yle lopettaa uskontokeskeiset radio- ja tv-ohjelmat Horisontin ja Pisaran.
Uskontoa ja maailmankatsomuksia tarkasteleva Horisontti ja raamatunlukuun perustuva Pisara on toteutettu Kirkon viestinnän ja Ylen yhteistyönä. Sopeutustoimien takia Yle lopettaa ohjelmien tilaamisen.
YLE lopettaa uskontokeskeiset radio- ja TV ohjelmat
18
115
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän paras uutinen.
- Anonyymi
On järkevämpää katsoa niitä netistä. Voi itse valita parhaan ajan. Kristillisyys on parasta elämässä.
- Anonyymi
Uskonnottomuus on parasta maailmalle.
- Anonyymi
Nihilismiä ja toivottomuutta.
- Anonyymi
Ne ohjelmat joudutaan aloittaa uudestaan. Viimeistään vuoden sisällä.
- Anonyymi
Ei onneksi jouduta.
- Anonyymi
Onneksi jumalanpalveluksia tulee paljon ja ne löytyy myös tallennearkistoituna.
- Anonyymi
Uskonnottomuus on jo nuorissa normi.
- Anonyymi
Nuorten uskonnollisuus lisääntyy. Ateismin valheellisuus ei vähene.
- Anonyymi
Tilannetta paikkaa Radio Patmos, Radio Dei, TV7 ja Alfa TV ja osaltaan myös Järviradio.
- Anonyymi
Nuo ovat enemmän hurmoksellisuutta ja fundamentalismia kuin Ylen viisauksissa lakkautetut laatuohjelmat.
No, latteaa roskaa tilalle vaan joka tuuttiin ja läpeen.
- Anonyymi
Tässä aloittajalle: https://www.youtube.com/watch?v=QHdeK-blde4
- Anonyymi
Oikein hyvä ja oikea aloitus.
- Anonyymi
Yhä vain vähemmän mitään sisältöä ja syvyyttä siis.
Onneksi näköalattomuus, ahdasmielisyys ja typeryys kukoistavat ja kantavat hedelmiään. - Anonyymi
Onneksi tutkimusten mukaan uskonnottomuus lisääntyy ja on jo nuorissa normi.
- Anonyymi
Pyhä Porfyrios Kausokalivialainen ihmisen suhteesta Jumalaan
”Kun ihminen rakastaa Kristusta, silloin kaikki näyttää hänestä miellyttävältä ja helpolta.”
”Kristus on ilo, totuus, valo. Joka elää lähellä Häntä, ei pelkää mitään.”
”Nöyryys tuo sieluun Jumalan armon. Ilman sitä sielu on tyhjä.”
”Älä hätäile huomisesta. Elä tämä päivä luottamuksessa Jumalaan.”
”Kun nöyrryt, silloin Jumala täyttää sinut voimallaan ja ilollaan.”
”Kun sinulla on uskoa, kaikki käy mahdolliseksi. Kristus on kanssasi jokaisella askeleella.”
”Sielullesi koittaa rauha, kun jätät kaikki Jumalan käsiin.”
”Kärsivällisyys on suuri hyve. Kärsivällisyydellä ja uskolla ylitetään kaikki esteet.”
”Jätä itsesi luottavaisesti Jumalan käsiin. Hän tietää paremmin kuin sinä, mikä on sinulle hyväksi.”
”Sielu täyttyy valosta, kun se hylkää itsekkyyden ja ottaa vastaan Jumalan armon.”
”Kiitä Jumalaa kaikesta, vieläpä vaikeuksistakin. Niiden keskellä sielusi kypsyy.” - Anonyymi
Oikein hyvä ja asiallinen aloitus. Joku vaan näyttää sotkevan keskustelua.
- Anonyymi
Onpa joku kuitenkin kirjoittanut asiaa, eikä pelkkiä stallareiden iskulauseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374