Luontokävelyllä

Kävin eilen kävelyllä metsässä, kun oli aika mukava ilma. Termarissa kahvia ja istuskelua kalliolla. Siinä sitten alkoi tuntua siltä että olisi mukava paljastella. Laskin housuja alas että kulli roikkui vapaasti, ja käveleskelin siinä hetken. Kyllä tuntui mukavalta. Sitten istahdin takaisin kalliolle ja huomasin että lähellä mies katseli. No kun se huomsi että näin sen, tuli juttelemaan. No siinä vähän molemmat paljasteltiin, ja runkkailuksi meni. Kyllä kiihotti katsella samalla toisen runkkausta kun runkkasin itse.

9

602

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnossa nakuilu ja runkkailu on mukavaa. Olisi mukava useamminkin jonkun kanssa törmätä niissä merkeissä

• Anonyymi

Varmasti kiihottava kokemus.Liikun paljon metsässä,ei ole tullut paljastelijoita,itsensätyydyttäjiä valitettavasti vastaani..!!!

• On kyllä kiva tunne laskea housuja, ja antaa kullin roikkua vapaana ja tuulettua. Vähän runkkailla se pystyyn ja nauttia

• Anonyymi
        Miesvm-70 kirjoitti:

On kyllä kiva tunne laskea housuja, ja antaa kullin roikkua vapaana ja tuulettua. Vähän runkkailla se pystyyn ja nauttia

Missä tuulettelet peliäsi.Tulisin mielellään lenkillä ohimennen kurkkimaan Kotkan lähistössä....Santalahti esim...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuulettelet peliäsi.Tulisin mielellään lenkillä ohimennen kurkkimaan Kotkan lähistössä....Santalahti esim...

Niuvanniemen drive In kaistalla tumputan spedelle buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuvanniemen drive In kaistalla tumputan spedelle buaahaa

Kerrotku tuosta drive in kaistasta lisää?

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava olis, mutta turhan kaukana, oon Salon suunnalla.

• Anonyymi
        Miesvm-70 kirjoitti:

Mukava olis, mutta turhan kaukana, oon Salon suunnalla.

Harmi...

• Anonyymi

Vuosia sitten olin vaellusreitillä kuvaamassa ja istahdin nuotiopaikalle keittämään kahvit. Siihen tuli vastakkaista suunnassa mies joka istahti myös kahville ja kun siinä juteltiin kysäisi yhtäkkiä saanko ottaa suihin. Vaikka ukm. sanoin mikä ettei ja siirryimme kotaan ja sain uskomatton suihinoton loppuun asti. Sitten runkkasin hänen valtavaa kalua kahdella kädellä ja kohta lensi uskomaton määrä spermaa ja hän nuoli käteni puhtaaksi. Sanoimme kiitos ja moi ja lähdimme jatkamaan matkaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3518
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2887
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2386
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2097
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2025
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe