Kävin eilen kävelyllä metsässä, kun oli aika mukava ilma. Termarissa kahvia ja istuskelua kalliolla. Siinä sitten alkoi tuntua siltä että olisi mukava paljastella. Laskin housuja alas että kulli roikkui vapaasti, ja käveleskelin siinä hetken. Kyllä tuntui mukavalta. Sitten istahdin takaisin kalliolle ja huomasin että lähellä mies katseli. No kun se huomsi että näin sen, tuli juttelemaan. No siinä vähän molemmat paljasteltiin, ja runkkailuksi meni. Kyllä kiihotti katsella samalla toisen runkkausta kun runkkasin itse.
Luontokävelyllä
9
749
Vastaukset
Luonnossa nakuilu ja runkkailu on mukavaa. Olisi mukava useamminkin jonkun kanssa törmätä niissä merkeissä
- Anonyymi
Varmasti kiihottava kokemus.Liikun paljon metsässä,ei ole tullut paljastelijoita,itsensätyydyttäjiä valitettavasti vastaani..!!!
On kyllä kiva tunne laskea housuja, ja antaa kullin roikkua vapaana ja tuulettua. Vähän runkkailla se pystyyn ja nauttia
- Anonyymi
Miesvm-70 kirjoitti:
On kyllä kiva tunne laskea housuja, ja antaa kullin roikkua vapaana ja tuulettua. Vähän runkkailla se pystyyn ja nauttia
Missä tuulettelet peliäsi.Tulisin mielellään lenkillä ohimennen kurkkimaan Kotkan lähistössä....Santalahti esim...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuulettelet peliäsi.Tulisin mielellään lenkillä ohimennen kurkkimaan Kotkan lähistössä....Santalahti esim...
Niuvanniemen drive In kaistalla tumputan spedelle buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen drive In kaistalla tumputan spedelle buaahaa
Kerrotku tuosta drive in kaistasta lisää?
Anonyymi kirjoitti:
Missä tuulettelet peliäsi.Tulisin mielellään lenkillä ohimennen kurkkimaan Kotkan lähistössä....Santalahti esim...
Mukava olis, mutta turhan kaukana, oon Salon suunnalla.
- Anonyymi
Miesvm-70 kirjoitti:
Mukava olis, mutta turhan kaukana, oon Salon suunnalla.
Harmi...
- Anonyymi
Vuosia sitten olin vaellusreitillä kuvaamassa ja istahdin nuotiopaikalle keittämään kahvit. Siihen tuli vastakkaista suunnassa mies joka istahti myös kahville ja kun siinä juteltiin kysäisi yhtäkkiä saanko ottaa suihin. Vaikka ukm. sanoin mikä ettei ja siirryimme kotaan ja sain uskomatton suihinoton loppuun asti. Sitten runkkasin hänen valtavaa kalua kahdella kädellä ja kohta lensi uskomaton määrä spermaa ja hän nuoli käteni puhtaaksi. Sanoimme kiitos ja moi ja lähdimme jatkamaan matkaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614