Alastomana

Anonyymi-ap

Muita jotka ovat nauttineet alastomuudesta jo nuoresta pitäen? Itse jo vanhempien kanssa naturistirannalla, ja mökillä alasti. Toki kotonakin paljon alasti. Mulle alastomuus on aina ollut ihan tavallista, enkä sitä ole koskaan häpeillyt. Mukava vaikka iltaa istua, saunoa samanhenkisen ihmisen/ihmisten kanssa.

19

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinällään sama tilanne, mutta nykyään pidän enemmän seksiklubi pukeutumisesta. Eli vähän peittävää, kiusoittelevaa ja yhtäaikaa paljastavaa vaatetusta. Se pitää virittäytyneessä tilassa, kun täysi alastomuus on jo vähän liian tavallista.

• Anonyymi

Aivan normaalia meistä. Alastomuudessa muut ne jotka sitä pahana pitävät eivät toden näköisesti ole sitä koskaan kokeillut.

• Anonyymi

Niinpä. Nautin suuresti alastomuudesta. Kotona mukava pihatöitäkin tehdä alasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

Kukka hattu päähän ja kulje kaapu päällä loppu elämä. Miksi luet näitä jos oot vähän tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miksei muutenkin istse pidän paljon kun on luonossa ja saa nauttia vaikka mistä .vaikka olisi muita ympärillä ei haittaa minuanakuilu on ihan hieno juttu joskus kiihotun kun joku seuraa mun touhuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miksei muutenkin istse pidän paljon kun on luonossa ja saa nauttia vaikka mistä .vaikka olisi muita ympärillä ei haittaa minuanakuilu on ihan hieno juttu joskus kiihotun kun joku seuraa mun touhuja

Voi kumpa Suomessa olisi enemmän alstomuutta , nuorten miesten olisi hyvä nähdä aikuisia naisia alastomana. Toisi enemmän luonnollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kumpa Suomessa olisi enemmän alstomuutta , nuorten miesten olisi hyvä nähdä aikuisia naisia alastomana. Toisi enemmän luonnollisuutta.

totta kirjoitat olen sitä mieltä tämä sopii kaikille.on täällä paljonkin niitä jotka eivät välitä.mutta kohtuus kaikessa on hienoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nykyään edes kotona lapset näe alastomuutta kuin ehkä hetken saunassa, Meillä käytiin koko perhe saunassa yhdessä vielä kun me muksut asuttiin kotona, se oli ihan normaalia. Ja ulkona usein vilvoiteltiinkin yhtäaikaa koko porukka alasti.

• Anonyymi

Kesällä pitäisi suomessa olla rauhallisia rantakohteita, joissa alasromat heterot voisivat viettää aikaa yhdessä ja tutustua aatamin ja eevan asussa toisiinsa. Parhaassa tapauksessa syntyvyyskin voisi nostaa päätään. Hinurit voisi polskia kylpyleiden spermavesissä, liekkö saaneet alkunsakin niistä!

• Anonyymi

näin se on on kumma juttu että ollaan niin jälki junassa monessa asiassa.muuten samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin se on on kumma juttu että ollaan niin jälki junassa monessa asiassa.muuten samaa mieltä

Kyllä ja sitten kun saadaan joku kiva naku paikka minne voi vaimonkin viedä niin jo se pitää sulkea. Esim Hangon tulliniemi vaikka siellä ollaan vielä käytykkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja sitten kun saadaan joku kiva naku paikka minne voi vaimonkin viedä niin jo se pitää sulkea. Esim Hangon tulliniemi vaikka siellä ollaan vielä käytykkin.

olet täysin oikeassa .sy on varmaan siinä että ei osata kunnioittaa toisia jotka haluaa olla rauhassa.ikävää kun on niitä kyttäjä kun ei ole vartioita tullut vissiin liikaa häiriköntiä jonka takia lopetettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet täysin oikeassa .sy on varmaan siinä että ei osata kunnioittaa toisia jotka haluaa olla rauhassa.ikävää kun on niitä kyttäjä kun ei ole vartioita tullut vissiin liikaa häiriköntiä jonka takia lopetettu

No ei meitä varsinaisesti ne kyttääjät haittaa mutta nämä kuvaajat ja vaatteissa kyttääjät ei oikein mene tajuntaan. Jos joku haluaa olla rauhassa alasti niin se pitää saada loppumaan tavalla tai toisella. Siksi me ollaan siirrytty ulkomaille missä väki osaa käyttäytyä.

• Anonyymi

näin on todela hienoa kun saa olla oma itsensä.ja nauttia kaikesta mitä ympärillän näkyy ilman harmia arvostan niitä hetkiä

• Anonyymi

No niinpä, eikä halua muille aiheuttaa harmia. Ja joku haluaa tuomita koko asian ennenkuin itse kokeilee koko asiaa.
        Meille kävi juuri niin kunnes puoli vahingossa oltiin nakkerannan vieressä ja pääteltiin kokeilla. Molemmilla muuttui päivässä ajatus alastomuudesta että sehän on normaalia ja kivaa. Vaimo on myös ihan koukussa siihen.

• Anonyymi

Mä aloin ottaa aurinkoa alasti teininä mökillä ja siitä lähtien olen ottanut alasti aurinkoa kesäkuumalla ulkona luonnossa. Kotonakin olen alasti silloin kun on helteet ja koti lämpenee. Vahinko vain, että hyviä auringonottopaikkoja ei ole, jonne tulisi ihmisiä. Vanhempi mies Hki

• Anonyymi
      UUSI

Kiva seura nakurannalla tai luonnossa yleensä on parasta. Salakuvaajat on tietenkin ikävä juttu. Tuollainen tuntuu tyhjänpäiväseltä sillä nettihän on jo täynnä alastomia miehiä ja naisia, kullekin makunsa mukaan. Yleensäkin kiva olla alasti samanmielisten kanssa. Vanhempi mies Hki

• Anonyymi
      UUSI

Silloisen tyttöystävän, nykyisin vaimoni, kanssa aloitimme yhdessä alasti olemisen rannoilla,mökillä missä vaan tuntui oikealta parin vuoden seurustelun jälkeen. Olimme tuolloin 18 v.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8807
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3469
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2660
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2040
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe