Alastomana

Anonyymi-ap

Muita jotka ovat nauttineet alastomuudesta jo nuoresta pitäen? Itse jo vanhempien kanssa naturistirannalla, ja mökillä alasti. Toki kotonakin paljon alasti. Mulle alastomuus on aina ollut ihan tavallista, enkä sitä ole koskaan häpeillyt. Mukava vaikka iltaa istua, saunoa samanhenkisen ihmisen/ihmisten kanssa.

32

1615

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinällään sama tilanne, mutta nykyään pidän enemmän seksiklubi pukeutumisesta. Eli vähän peittävää, kiusoittelevaa ja yhtäaikaa paljastavaa vaatetusta. Se pitää virittäytyneessä tilassa, kun täysi alastomuus on jo vähän liian tavallista.

• Anonyymi

Niin no mun mielestä toi ei edes liity sitten alastomuuteen millään tavalla, jos vaatteita päällä.

• Anonyymi

Aivan normaalia meistä. Alastomuudessa muut ne jotka sitä pahana pitävät eivät toden näköisesti ole sitä koskaan kokeillut.

• Anonyymi

Niinpä. Nautin suuresti alastomuudesta. Kotona mukava pihatöitäkin tehdä alasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

Kukka hattu päähän ja kulje kaapu päällä loppu elämä. Miksi luet näitä jos oot vähän tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miksei muutenkin istse pidän paljon kun on luonossa ja saa nauttia vaikka mistä .vaikka olisi muita ympärillä ei haittaa minuanakuilu on ihan hieno juttu joskus kiihotun kun joku seuraa mun touhuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miksei muutenkin istse pidän paljon kun on luonossa ja saa nauttia vaikka mistä .vaikka olisi muita ympärillä ei haittaa minuanakuilu on ihan hieno juttu joskus kiihotun kun joku seuraa mun touhuja

Voi kumpa Suomessa olisi enemmän alstomuutta , nuorten miesten olisi hyvä nähdä aikuisia naisia alastomana. Toisi enemmän luonnollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kumpa Suomessa olisi enemmän alstomuutta , nuorten miesten olisi hyvä nähdä aikuisia naisia alastomana. Toisi enemmän luonnollisuutta.

totta kirjoitat olen sitä mieltä tämä sopii kaikille.on täällä paljonkin niitä jotka eivät välitä.mutta kohtuus kaikessa on hienoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän nykyään edes kotona lapset näe alastomuutta kuin ehkä hetken saunassa, Meillä käytiin koko perhe saunassa yhdessä vielä kun me muksut asuttiin kotona, se oli ihan normaalia. Ja ulkona usein vilvoiteltiinkin yhtäaikaa koko porukka alasti.

• Anonyymi

Kesällä pitäisi suomessa olla rauhallisia rantakohteita, joissa alasromat heterot voisivat viettää aikaa yhdessä ja tutustua aatamin ja eevan asussa toisiinsa. Parhaassa tapauksessa syntyvyyskin voisi nostaa päätään. Hinurit voisi polskia kylpyleiden spermavesissä, liekkö saaneet alkunsakin niistä!

• Anonyymi

näin se on on kumma juttu että ollaan niin jälki junassa monessa asiassa.muuten samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin se on on kumma juttu että ollaan niin jälki junassa monessa asiassa.muuten samaa mieltä

Kyllä ja sitten kun saadaan joku kiva naku paikka minne voi vaimonkin viedä niin jo se pitää sulkea. Esim Hangon tulliniemi vaikka siellä ollaan vielä käytykkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja sitten kun saadaan joku kiva naku paikka minne voi vaimonkin viedä niin jo se pitää sulkea. Esim Hangon tulliniemi vaikka siellä ollaan vielä käytykkin.

olet täysin oikeassa .sy on varmaan siinä että ei osata kunnioittaa toisia jotka haluaa olla rauhassa.ikävää kun on niitä kyttäjä kun ei ole vartioita tullut vissiin liikaa häiriköntiä jonka takia lopetettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet täysin oikeassa .sy on varmaan siinä että ei osata kunnioittaa toisia jotka haluaa olla rauhassa.ikävää kun on niitä kyttäjä kun ei ole vartioita tullut vissiin liikaa häiriköntiä jonka takia lopetettu

No ei meitä varsinaisesti ne kyttääjät haittaa mutta nämä kuvaajat ja vaatteissa kyttääjät ei oikein mene tajuntaan. Jos joku haluaa olla rauhassa alasti niin se pitää saada loppumaan tavalla tai toisella. Siksi me ollaan siirrytty ulkomaille missä väki osaa käyttäytyä.

• Anonyymi

näin on todela hienoa kun saa olla oma itsensä.ja nauttia kaikesta mitä ympärillän näkyy ilman harmia arvostan niitä hetkiä

• Anonyymi

No niinpä, eikä halua muille aiheuttaa harmia. Ja joku haluaa tuomita koko asian ennenkuin itse kokeilee koko asiaa.
        Meille kävi juuri niin kunnes puoli vahingossa oltiin nakkerannan vieressä ja pääteltiin kokeilla. Molemmilla muuttui päivässä ajatus alastomuudesta että sehän on normaalia ja kivaa. Vaimo on myös ihan koukussa siihen.

• Anonyymi

Mä aloin ottaa aurinkoa alasti teininä mökillä ja siitä lähtien olen ottanut alasti aurinkoa kesäkuumalla ulkona luonnossa. Kotonakin olen alasti silloin kun on helteet ja koti lämpenee. Vahinko vain, että hyviä auringonottopaikkoja ei ole, jonne tulisi ihmisiä. Vanhempi mies Hki

• Anonyymi

Mukava olisi, kun olisi paikkoja jossa saisi olla alasti rauhassa sillä tavalla, ettei ympärillä pyöri runkkareita kullit pystyssä hakemassa seksiseuraa, ja sitten ihan avoimesti touhutaan. Vaan voisi olla rauhassa muiden alastomien kanssa aikaa viettäen ja jutellen, nauttien vaan olosta. Suomessa ei tuota naturisti-termiäkään tajuta ollenkaan, kun siihen ei liity seksi. Seksijutut voi sopia sitten muualle. Itse tykkään kun on muitakin alasti, ja onhan se kiva katsellakin alastomia vartaloita, ja kulleja, se tuskin haittaa ketään, kun itsekin olet siinä avoimesti alasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava olisi, kun olisi paikkoja jossa saisi olla alasti rauhassa sillä tavalla, ettei ympärillä pyöri runkkareita kullit pystyssä hakemassa seksiseuraa, ja sitten ihan avoimesti touhutaan. Vaan voisi olla rauhassa muiden alastomien kanssa aikaa viettäen ja jutellen, nauttien vaan olosta. Suomessa ei tuota naturisti-termiäkään tajuta ollenkaan, kun siihen ei liity seksi. Seksijutut voi sopia sitten muualle. Itse tykkään kun on muitakin alasti, ja onhan se kiva katsellakin alastomia vartaloita, ja kulleja, se tuskin haittaa ketään, kun itsekin olet siinä avoimesti alasti.

Teen työkseni remppaa asiakkaiden koteihin, vuosi takaperin rempasin omakoti taloa.
        Pimeetä oli aamulla kun pihaan ajoin, talon rouva näkyi keittiön ikkunasta kahvin keitossa.
        Täysin nakuna jäin katsoo ikkunan takaa, tosii kiinteä kroppa ja upeet rinnat. Rouva kyyristyi ottaa alakaapista jotakin, näin karvattoman pillun miten siisti. Vedin vetskarin auki aloin runkkaa hitaasti, rouva kääntyikin yllättäen katsomaan ikkunasta ulos. Hitsi säikähdin henkitys salpautui, rouva avasi tuuletus ikkunan hymmyli sanoi odotinkin sua, keitin kahvit tuu sisään en syö sua. Menin sisään rouva hävennyt alastomuutta, ilmoitti on yksin mies lähtenyt jo töihin. Haluatko ensin kahvin vai mennäänkö suoraan sänkyyn, ssopersin juodaan vaan kahvit. Rouva tuli halaamaan otti kädellä kiinni kalusta housun päältä, sanoi onneksi et kerennyt laueta ikkunan alle, tiedät paremman paikan varmaan. Joimme kahvit siiirryimme makkariin, nussittiin yli tunti mikä kiima rouvalla olikin. Sovittiin mitään ole tapahtunut, jatkoin remppaa hyvällä mielellä. T. Remppa Rami 32v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen työkseni remppaa asiakkaiden koteihin, vuosi takaperin rempasin omakoti taloa.
        Pimeetä oli aamulla kun pihaan ajoin, talon rouva näkyi keittiön ikkunasta kahvin keitossa.
        Täysin nakuna jäin katsoo ikkunan takaa, tosii kiinteä kroppa ja upeet rinnat. Rouva kyyristyi ottaa alakaapista jotakin, näin karvattoman pillun miten siisti. Vedin vetskarin auki aloin runkkaa hitaasti, rouva kääntyikin yllättäen katsomaan ikkunasta ulos. Hitsi säikähdin henkitys salpautui, rouva avasi tuuletus ikkunan hymmyli sanoi odotinkin sua, keitin kahvit tuu sisään en syö sua. Menin sisään rouva hävennyt alastomuutta, ilmoitti on yksin mies lähtenyt jo töihin. Haluatko ensin kahvin vai mennäänkö suoraan sänkyyn, ssopersin juodaan vaan kahvit. Rouva tuli halaamaan otti kädellä kiinni kalusta housun päältä, sanoi onneksi et kerennyt laueta ikkunan alle, tiedät paremman paikan varmaan. Joimme kahvit siiirryimme makkariin, nussittiin yli tunti mikä kiima rouvalla olikin. Sovittiin mitään ole tapahtunut, jatkoin remppaa hyvällä mielellä. T. Remppa Rami 32v

Rouva oli ilmeisesti halunnut sua kun katellut teet rempaa. Vatmaan moni rempa mies pannut rouvia.

• Anonyymi

Nuorena poikana aloin alastomuudesta nauttimaan. Ulkona luonnossa on mukava olla alasti. Olisi vaan hyviä paikkoja, joissa olisi muitakin nauttimassa rauhassa olosta.

• Anonyymi

Kiva seura nakurannalla tai luonnossa yleensä on parasta. Salakuvaajat on tietenkin ikävä juttu. Tuollainen tuntuu tyhjänpäiväseltä sillä nettihän on jo täynnä alastomia miehiä ja naisia, kullekin makunsa mukaan. Yleensäkin kiva olla alasti samanmielisten kanssa. Vanhempi mies Hki

• Anonyymi

Silloisen tyttöystävän, nykyisin vaimoni, kanssa aloitimme yhdessä alasti olemisen rannoilla,mökillä missä vaan tuntui oikealta parin vuoden seurustelun jälkeen. Olimme tuolloin 18 v.

• Anonyymi

Kumman aloitteesta alasti oleminen alkoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman aloitteesta alasti oleminen alkoi?

Minun eli miehen aloite oli. Ensin mökillä oltiin ja sitten myös julkisemmin eli rannalla.

• Anonyymi

Kävin kerran yhden kaverin kotona. Rouva teki askreitaan alastomana, pojat teki omiaan ja me hoidimme omat asiamme kaverin kanssa. Rouva oli kaiken aikaa alastomana, eikä kukaan siitä häiriintynyt. ( tiesin tämän jo ennakolta, enkä yllättynyt)

• Anonyymi

Minä olen aina nauttinut alastomuudesta. Kokemukset suomalaisista nakurannoista eivät aina ole olleet parhaasta päästä, mutta on niillä tullut joskus takavuosina käytyä.
      Kerran Pihlajasaaressa lähelläni aurinkoa otti muuan nainen ja kun omaan kohtaani tuuli osui mereltä aika selkeästi, kysyin tältä naiselta, voisinko siirtyä hänen viereensä kivien syvennykseen. Tiesin, että siihen ei tuuli niin osuisi. Tälle ehdotukseni sopi hyvin ja aloimme siinä juttelemaan. Hän sanoi siinä hetimiten, että hän luuli, että tällä rannalla käyvät vain homot. Kerroin, että kyllä täällä muutkin käyvät. Siinä lähellämme istui pari yli 50-vuotiasta miestä ja huomasin, että toinen näistä alkoi avoimesti tumputtamaan siinä meitä katsellen. En tiedä, huomasiko uusi seuralaiseni tämän, mutta hän ehdotti, että menisimme saaren sisämaahan päin, jotta pahemmaksi käyvä tuuli ei osuisi niin pahasti. No siitä sitten siirryimme pötköttelemään vanhojen linnoitusrakennelmien viereen. Vietimme siinä vielä pari tuntia. Näimme toisiamme toistekin myöhemmissä vaiheissa.
      Tuo Pihlajasaaressa käynti omalta osaltani hyytyi aikojen myötä siihen, että naisten määrä rannalla väheni kun sukupuoliväestö (miesten puolelta) otti rannan aika pitkälti haltuunsa. Hangossa muutama vuosi sitten tuli vielä käytyä, mutta nyt rantaa ei enää ole tarkoitettu naturismikäyttöön. Ilmeisesti jotain porsastelua siellä on tapahtunut, kuten Porin Yyterissäkin.

• Anonyymi

Kyllä Hangossa vielä on nudisteja. Me ainaskin mennään rouvan kanssa ensi kesänä. Toivottavasti siellä olisi iäkkäämpiä herras miehiä myös.

• Anonyymi
        UUSI

"Tuo Pihlajasaaressa käynti omalta osaltani hyytyi aikojen myötä siihen, että naisten määrä rannalla väheni kun sukupuoliväestö (miesten puolelta) otti rannan aika pitkälti haltuunsa. "
        Sukupuoliväestö? Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Nakuilu on kivaa ja luonnollista. Olen vaan sen verran likinäköinen että en mäe muista saunassa tai uimassa edes silmiä. Kaikki näkevät minut mutta minä en näe ketään.

• Anonyymi

Sitten vain lasit päähän. Kyllä näkeminen on kaikille perus oikeus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      322
      2954
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      58
      2689
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1722
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1450
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70