Nordean tilini oli viikonloppuna täysin sekaisin. Soitin lauantai-iltana hädissäni Nordean sulkupalveluun. Siellä joku kloppi sanoi, että vain kortti voidaan sulkea, mutta tiliä ei. Minua kehoteettiin silloin lauantai-iltana ottamaan yhteys pankkiin maanantaina. Edes sitä tämä kloppi ei suvainnut kertoa, että soittaa voi myös sunnuntaina pankin numeroon. Sunnuntaina soitin ja virkailija epäilijä muistiani ja järkeäkin. Maanantaina soitin uudelleen ja nyt myönnettiin, että häikkää on heidän puolellaan ja selvitys lähti liikkeelle.
Mutta varsinainen asia. Jos vaikkapa verkkopankkitunnukseni kaapataan lauantaina ja huomaan sen heti, Nordea voi sulkea tilin vasta maanantaina. Laitoin kyllä tästä kysymyksen Finanssivalvontaakin. Ei kai asiakkaan oikeusturva voi olla näin olematon?
Nordea ei voi sulkea tiliä viikonloppuna!
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä siellä sinun tililläsi oli täysin sekaisin lauantai-iltana? Kannattaa hakeutua lääkäriin.
- Anonyymi
Suosittelen myös lääkäriä. Tai ainakin kokeilee muutaman päivän päihteettömyyttä.
- Anonyymi
Miksi ei voida puhua asioista ilman turhaa vitsailua vakavalla asialla?
Jos todella näin on, asia on vakava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voida puhua asioista ilman turhaa vitsailua vakavalla asialla?
Jos todella näin on, asia on vakava.Onhan tuo aloitusviesti nyt todella sekava / järjetön.
- Anonyymi
Miksi se tili pitäisi sulkea? Tiliä käytetään joko kortilla tai verkkopalvelutunnuksilla. Kun nämä on suljettu, tilillä olevat varat ovat turvassa.
Tili suljetaan sitten kun sitä ei enää tarvita.- Anonyymi
Tili lopetetaan, kun sitä ei enää tarvita. Sulkeminen ei riitä.
- Anonyymi
Pankki maksaa jos se ei sulje tiliä heti.
- Anonyymi
Ei sitä tiliä suljeta.
Arkena tehdään tilin lopetus.
Kortin ja verkkotunnukset voi sulkea. Tällöin ei vuotaneet tiedot haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121