Miksi ei ikinä kannata ostaa elektroniikkaa K-citymarketista?
K-citymarket ei tarjoa edes kahden päivän palautusoikeutta satojen eurojen elektroniikkatuotteelle, joka ei vastaakaan lupauksia/toiveita.
Aivan käsittämätöntä! Muissa isoissa ketjuissa Gigantissa, Prismassa, verkkokauppa.comissa palautukset hoidetaan vastuullisesti ja asiallisesti.
Ei K-citymarketissa. Käsittämätöntä että tällainen roskaketju voi Suomessa vielä myydä elektroniikkaa. Luultavasti vain sen vuoksi että ihmiset eivät tiedä että muihin elektroniikkaliikkeisiin VOIT palauttaa tuotteen, mutta et K-Citymarkettiin. Jos ihmiset tietäisivät, he eivät tietenkään KOSKAAN tekisit sitä virhettä minkä itse tein, että ostin elektroniikkaa K-Citymarketista.
Kyse on B-luokan kaupasta, johon ei kannata ikinä mennä isommille ostoksille.
K-Citymarket B-luokan ketju
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa moni asia olisi halvempaa jos paketteja auki repivät ja kokeiltavaksi ostavat asiakkaat saataisiin kuriin. Tai ehkä kauppa tekisi parempaa tiliä, mutta tavallaan luotan myös siihen, että mitä vähemmän hävikkiä, sitä edullisemmat hinnat.
Tietty jos laite ei valstaa lupauksia, se pitää pystyä palauttamaan. Mutta jos se ei vastaa odotuksia on se ikävä pirulainen joka on suomalaisen kuluttajan perussynti. Ei oteta etukäteen selvää ja sitten palautetaan kaupan riesaksi "vähän kokeiltu" tuote.- Anonyymi
Isoilla ketjuilla pitää aina olla OUTLET-myymälä, jossa myydään hiukan halvemmalla palautettuja tuotteita.
Menkää Verkkokauppa.comiin ja opiskelkaa liiketoiminnan alkeita. K-Citymarket huijaa asiakkaita palautusoikeuden suhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoilla ketjuilla pitää aina olla OUTLET-myymälä, jossa myydään hiukan halvemmalla palautettuja tuotteita.
Menkää Verkkokauppa.comiin ja opiskelkaa liiketoiminnan alkeita. K-Citymarket huijaa asiakkaita palautusoikeuden suhteen.Verkkokauppa.com tekee tappiota, ei sieltä kannata ottaa oppia liiketoimintaan.
- Anonyymi
Kirjoitat potaskaa
-Citymarketin käyttötavaroilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömille, myyntikuntoisille ja ehjissä alkuperäispakkauksissa oleville tuotteille kuittia vastaan (myös sähköinen kuitti). Asiakas voi vaihtaa tai palauttaa tuotteen missä tahansa K-Citymarketissa.- Anonyymi
Niin, minäkin luulin, mutta valitettavasti puhun totta.
Pakkaus oli täysin ehjä. Tuote käytännössä käyttämätön. Ongelma on se että pakkaus on avattu, ei se että pakkaus olisi jotenkin rikki. Ei ole outlettia K-Citymarketiss niin ei ole käytännössä palautusoikeutta. Toki jos AVAAMATTOMAN pakkauksen viet takaisin mutta ei se mikään palautusoikeus ole.
Yllättävän moni ihminen ei tiedä tätä. Juttelin verkkokauppa.comin myyjän kanssa ja hän hämmästeli asiaa myös isoon ääneen.
Eli palautusoikeus on asiakkaan HUIJAUSTA K-citymarketissa. Jos pakkaus on avattu, se on rikottu. Muissa kaupoissa voi palauttaa avatun pakkauksen jos se on muutoin ehjä.
------> K-citymarket on B-luokan ketju.
- Anonyymi
Ei City-market mitään lakia riko. Itse en suostuisi ostamaan "uutena" jonkun palauttamaa tavaraa, jos pakkaus on avattu. Kannattaa ostaa City-marketista elektroniikkaa, koska voi olla varma siitä, että pakkauksen sisältö on koskematon.
Samaa ei voi sanoa esimerkiksi Gigantista, joka on jäänyt kiinni asiakkaiden huijaamisesta. Gigantti on myynyt "uutena" kauppaan palautettuja laitteita.
Tosin omat kokemukseni Gigantista ovat sellaiset, että kierrän sen muutenkin kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374