Vuoden 2024 tiedot Kokkolasta.
Kalan hinnasta ensin kauppa ja sitten kalastajahinta
ahven 10 - 15 euroa kilo 2 - 3 euroa kilo
hauki 7euroa kilo 3 euroa kilo
kokonainen silakka 7 euroa kilo 2-3 euroa kilo
kuha 15 euroa kilo 5 euroa kilo
made 15- 18 euroa kilo 5 - 6 euroa kilo
muikku 7- 10 euroa kilo 5 euroa kilo
siika 10- 20 euroa kilo 5 euroa kilo
lahna 5- 7 euroa kilo noin 1 euron kilo
lohi ja taimen villi 20 - 30 euroa kilo 5 - 10 euroa kilo
NÄILLÄ HINNOILLA OLEN ITSE OSTANUT KALAA KALASTAJALTA
Kala on kallista kaupassa. Mutta ei kalastajalla.
Anonyymi-ap
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin kaupan hinta on silakalle jopa halpa, kun olen nähnyt jopa 15-16 euron kg-hintoja.
Muikku samaa tasoa.
Ahvenfilekin voi olla yli 30 €/kg---
Ei vetele tuollainen yikallis kala.- Anonyymi
Onko ollut silakka fileerattuna ?
Muistaakseni hinta oli noin 7 euroa kokonaiselle silalakalle.
Muikut on yleensä 10 euroa kokonaisena.
Kalastaja myy ahvenet kokonaisena. Pitää itse perkata.
Kaikki kalat myydään kokonaisena ilman fileerausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157