VANHAAN LOISTOON VASEMMISTOLAISEN JOHDON VOIMALLA
JHL NOUSEE VIELÄ
7
200
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.
Myyrä tuhoamassa koko kaupungin, alkaen vasemmistoliitosta, haaveksien JHL tuhoamisesta seuraavaksi .
Lopeta jo!
Yli 10 vuoden katkeruus, kun itse olet selkäsi kääntänyt ja eronnut. Pakkohoidon tarve on välitön! Tai liity meihin vapamuurareihin ja lähde särkiä onkimaan mukaamme!- Anonyymi
Sinä lahtari joudut vielä vastuuseen sanomisistasi.
- Anonyymi
Sinä et saa minua lopettamaan!!! Silloin lopetan kun juudas jättää eronpyynnön
- Anonyymi
Kyllä ihan joku muu taho on tuhonnut sdpn ja jhln...
- Anonyymi
Vasemmisto ja vihreet Siperiaan. Ei niitä fanaatikkoja Suomessa tarvita.
- Anonyymi
Kyllä sinne Kkokoomuslaiset, persut ja luopiodemarit kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinne Kkokoomuslaiset, persut ja luopiodemarit kuuluu
Ei kun menoksi vain. Sinä olet luopiodemari, nykyinen vassari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472099Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851692Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211519Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398- 561082
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16848Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813