VANHAAN LOISTOON VASEMMISTOLAISEN JOHDON VOIMALLA
JHL NOUSEE VIELÄ
10
276
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä näkee muka sivistyneen vasemmistolaisen eläkeläisen asiallisuuden. Vaikka väittää itseään maisteriksi, käytös on kuin palvelutalon asukkailla joilla jopa peruskoulu on suoritettu mukeutettuna.
Koulutus ei kerro yhtään mitään ihmisestä ja maisteriksi pääsee myös keskimääräistä alhaisemmalla älykkyydellä.
Myyrä tuhoamassa koko kaupungin, alkaen vasemmistoliitosta, haaveksien JHL tuhoamisesta seuraavaksi .
Lopeta jo!
Yli 10 vuoden katkeruus, kun itse olet selkäsi kääntänyt ja eronnut. Pakkohoidon tarve on välitön! Tai liity meihin vapamuurareihin ja lähde särkiä onkimaan mukaamme!- Anonyymi
Sinä lahtari joudut vielä vastuuseen sanomisistasi.
- Anonyymi
Sinä et saa minua lopettamaan!!! Silloin lopetan kun juudas jättää eronpyynnön
- Anonyymi
Kyllä ihan joku muu taho on tuhonnut sdpn ja jhln...
- Anonyymi
Vasemmisto ja vihreet Siperiaan. Ei niitä fanaatikkoja Suomessa tarvita.
- Anonyymi
Kyllä sinne Kkokoomuslaiset, persut ja luopiodemarit kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinne Kkokoomuslaiset, persut ja luopiodemarit kuuluu
Ei kun menoksi vain. Sinä olet luopiodemari, nykyinen vassari.
- Anonyymi00010
kohta noustaan
- Anonyymi00011UUSI
Tuskin se sulla enää nousee
- Anonyymi00013UUSI
Lopulliseen voittoon toverit!
Otto-Ville Kuusisen viitoittamalla tiellä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594