Moi
Haluisin jonkun sheivaamaan mut kunnolla (brassiajelu tms), mutta mihin vois pääkaupunkiseudulla mennä, ettei tarvii miettiä sen enempiä, vaikka varmaan alkaa seisoon siinä käsitelyssä...
Suosituksia?
Missä sais PKS brassiajelun, jossa ei haittaa, vaikka alkais seisoon?
6
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt 2 kertaa likkafrendeille, en ole ammattilainen mutta korvausta vastaan? Olen opiskelija nainen oma huone opiskelijakämpässä on.
Kik Jennarit - Anonyymi
Oon saanu monta seisokkia siellä missä käyn, ei kuulemma haittaa vaikka mua kyllä nolottaa joka kerta. Oon pyytänyt anteeksi mutta sokeroija vaan nauranut että en ole ollut ainoa kelle niin tapahtuu. Lopuksi toivottaa tervetulleeksi uudelleen. Ja tuo paikka on Etelä-Suomessa mut ei siellä syrjäisellä rannikkoseudulla. Oon käynyt 1,5 vuotta tuossa paikassa eli olisko kohta kymmenen kertaa.
- Anonyymi
Ei kukaan ammatikseen vahauksia tekevä ylläty, jos asiakkaalla alkaa seisomaan.
Useimmat vain painavat kalua sivummalle, ettei ole tiellä. Toiset painavat siten, että veren virtaus estyy ja seiskokki katoaa. Toiset taas painavat siten että seisokki pysyy, koska eivät halua painaa seisovaa kalua epämiellyttävään asentoon. - Anonyymi
Erektiossa varren sheivaaminen on helpompaa.
- Anonyymi
Ja mieluiten myös kassit täynnä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381198Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60941