Missä sais PKS brassiajelun, jossa ei haittaa, vaikka alkais seisoon?

Moi

Haluisin jonkun sheivaamaan mut kunnolla (brassiajelu tms), mutta mihin vois pääkaupunkiseudulla mennä, ettei tarvii miettiä sen enempiä, vaikka varmaan alkaa seisoon siinä käsitelyssä...

Suosituksia?

6

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tehnyt 2 kertaa likkafrendeille, en ole ammattilainen mutta korvausta vastaan? Olen opiskelija nainen oma huone opiskelijakämpässä on.
      Kik Jennarit

• Anonyymi

Oon saanu monta seisokkia siellä missä käyn, ei kuulemma haittaa vaikka mua kyllä nolottaa joka kerta. Oon pyytänyt anteeksi mutta sokeroija vaan nauranut että en ole ollut ainoa kelle niin tapahtuu. Lopuksi toivottaa tervetulleeksi uudelleen. Ja tuo paikka on Etelä-Suomessa mut ei siellä syrjäisellä rannikkoseudulla. Oon käynyt 1,5 vuotta tuossa paikassa eli olisko kohta kymmenen kertaa.

• Anonyymi

Ei kukaan ammatikseen vahauksia tekevä ylläty, jos asiakkaalla alkaa seisomaan.

Useimmat vain painavat kalua sivummalle, ettei ole tiellä. Toiset painavat siten, että veren virtaus estyy ja seiskokki katoaa. Toiset taas painavat siten että seisokki pysyy, koska eivät halua painaa seisovaa kalua epämiellyttävään asentoon.

• Anonyymi

Erektiossa varren sheivaaminen on helpompaa.

• Anonyymi

Ja mieluiten myös kassit täynnä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5408
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe