Tässä hoikka 54v mies, joka tykkäsi jo nuorena nakuilla ja runkkailla luonnossakin. Olis kiva vaihtaa vanhempien miesten kanssa ajatuksia esim. kokemuksista mitä on ollut nuorena tai vanhempana.On kiihottava paljastella,nakuilla ja runkkailla, vasrinkin jos joku katselee esim ”salaa”.
Nakuilua/runkkailua luonnossa
9
254
Vastaukset
- Anonyymi
Voitais kokeilla runkata ja ehkä imeä kiimakulli vaikka heti tku
- Anonyymi
Mukava luonnossa alasti olla
- Anonyymi
Moi,olisi kiva katsella salaa touhujasi..t.61ukm
- Anonyymi
Onhan se mukava. Kesällä ainakin tulee taas touhuiltua
- Anonyymi
Pikkasen kylmät kelit jo veljet hoi! Palataan asiaan keväällä!
- Anonyymi
Joo ei enää tarkene. Odotetaan kevättä.
- Anonyymi
Kuulostaapa kiimaselt että joku vanhempi mies yllättäisi kun itse olisi runkkaamassa jossain.. 😅
-poju 20v - Anonyymi
Samanikäinen kaveri, kelien salliessa kommandona farkuissa ja joskus saattaa seisoskellakin. Kotona yleensä munasillaan. Tullut vedeltyä kallioilla ja pusikoissa, kaksin olisi kivempaa :-;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995