Nakuilua/runkkailua luonnossa

Tässä hoikka 54v mies, joka tykkäsi jo nuorena nakuilla ja runkkailla luonnossakin. Olis kiva vaihtaa vanhempien miesten kanssa ajatuksia esim. kokemuksista mitä on ollut nuorena tai vanhempana.On kiihottava paljastella,nakuilla ja runkkailla, vasrinkin jos joku katselee esim ”salaa”.

44

1452

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitais kokeilla runkata ja ehkä imeä kiimakulli vaikka heti tku

• No ei nyt ihan äkkiä onnistu

• Anonyymi

Mukava luonnossa alasti olla

• Anonyymi

Moi,olisi kiva katsella salaa touhujasi..t.61ukm

• Anonyymi

Onhan se mukava. Kesällä ainakin tulee taas touhuiltua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se mukava. Kesällä ainakin tulee taas touhuiltua

Kesää odotan, nyt edellistä muistelen. M77v

• Anonyymi

Pikkasen kylmät kelit jo veljet hoi! Palataan asiaan keväällä!

• Anonyymi

Joo ei enää tarkene. Odotetaan kevättä.

• Anonyymi

Kuulostaapa kiimaselt että joku vanhempi mies yllättäisi kun itse olisi runkkaamassa jossain.. 😅
      -poju 20v

• Anonyymi

Samanikäinen kaveri, kelien salliessa kommandona farkuissa ja joskus saattaa seisoskellakin. Kotona yleensä munasillaan. Tullut vedeltyä kallioilla ja pusikoissa, kaksin olisi kivempaa :-;

• Anonyymi

Kyllä nakuilu on kivaa myös talvella sisätiloissa. Poiketa päivällä vanhemman herran luokse kahville ja riisua vaatteet jo eteisessä. Juoda kahvit nakuna Käydä yhdessä pesulla ja nautiskella toisen antamasta pesusta ja koskettelusta. Sitten sohvalle tai sängylle mukavia jutustelemaan ja puuhia aloittelemaan.
      M50

• Anonyymi

Ilmat lämpenee ja luonto alkaa kukoistamaan ja tatit nousee metsissä hinkuttamaan. Joko on kivoja kokemuksia tältä vuodelta?

• Anonyymi

Kohta pääsee kalliolle...erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta pääsee kalliolle...erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...

Juu niinpä

• Anonyymi

Onko Turun suunnalta halukasta miestä nakuiluun ulkona kun kelit alkaa lämmetä?
      Voitaisiin runkata yhdessä joko omaa tai toistemme kaluja.

• Anonyymi

Muistakaa laittaa terskaan aurinkovoidetta ettei terska saa liikaa uv-säteilyä.

• Anonyymi

Pohjois-Savossa nakuilija heräilee kesään.

• Anonyymi

Täällä myös p-savosta.

• Anonyymi

Olisi vain iäkkäämpää naista katsomaan.

• Anonyymi

Minulla oli intohimona ottaa alasti aurinkoa jossakin luonnossa. Oli aika seisottavaa kuvitella kuinka joku mies tulisi, ja käyttäisi seksuaalisesti hyväkseen. Piiskauksen saamisen kuvittelu oli kiihottaa rangaistukseksi vapaamielisyydestäni.

• Anonyymi

Minulle on käynyt noin. Otin aurinkoa stadissa postitalo takana kallioilla. Olin aivan nakuna ja kalu puolijäykkänä.
        Kalliolle kipusi loivaa rinnettä vanha mies, itse olin 26v ja vanha mies näytti mielestäni yli 70v.
        Mies tervehti ja tuli viereeni ja otti kalustani kiinni. En esitellyt kun olin sellaista toivonut. Vanha Mies suuteli terskaani ja otti kaluni suuhunsa, kalu kun saavutti täyden seisokin niin Mies käski minut polvilleen ja meni taakseni. Tuskin kun mies voitelu peppureikäni jollain liukasteella ja pian tunsin kuinka vanhan miehen kalu alkoi työntämään peppuuni, kumarruin syvempään ja ja hyväili papan kiveksiä ja runkkasin myös omaa kaluani. Ei mennyt kauan kun vanha mies voihki ja tunsin kuinka kalu sykki pepussani. Runkkasin itseäni ja sain myös orkun kun kalu oli vielä pepussani. Hurja orkku tuli.

• Anonyymi

Turuss onnistu alkuun vain toistemme runkkausta omistan isohkon paksun kyrvän haaveena ekat imut 20-30 v kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turuss onnistu alkuun vain toistemme runkkausta omistan isohkon paksun kyrvän haaveena ekat imut 20-30 v kanssa

Missä olis hyvä paikka?

• Anonyymi

Kyllä itsekin "metsien miehenä" tulee runkattua... Metsässä vaikka joku marjastaja-sienestäjä sattuisi näkemään...... Joskus nuorempana kun olin mustikasta, toivoi että jos naapurin rouva sattuisi näkemään....kiihotti vielä enemmän.... Nyttemmin toivois saada toisen miehen kaveriksi ja runkata tai imeä pussit tyhjiksi kiihottaa enemmän.... Ukm68 kvl alue

• Anonyymi

Moro, 63 vee ukm Kouvolasta on kiinnostunut myös samoista jutuista, kohdataanko? T: ukm 63 kvl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moro, 63 vee ukm Kouvolasta on kiinnostunut myös samoista jutuista, kohdataanko? T: ukm 63 kvl

Joo....kyllä tekis mieli päästä tapaamaan jossain rauhallisessa paikassa ja vaikka ilmaisemaan spermat suuhun.... Ukm68

• Anonyymi

Kiinnostaa salaa runkkarin katsominen.
      Mieluusti usein katsoisin ja näkis millainen terska
      Terv Kuopion runkkari

• Anonyymi

Täällä toinen Kuopion runkkari. Ilmat kun lämpenee niin pitää luontoon lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä toinen Kuopion runkkari. Ilmat kun lämpenee niin pitää luontoon lähteä.

Kolmas Kuopion nakuilija kävi jo kokeilemassa, viileetä oli.
        Paikat nakuiluun vähän hakusessa vielä ja yksin arveluttaa vaatteiden jättäminen mättäälle.
        Miesten välinen kosketus ei oma juttu mutta mietinnässä vaellusseura

• Anonyymi

On kyllä kiihottavaa runkkailla jonkun katsellessa. Ja katsella toisen runkkausta. Usein kesäisin luonnossa kalu paljaana

• Anonyymi

Eikun Kuopion pusikohin helteellä. t 50v

• Anonyymi

Miten näihin Kuopion sankareihin saisi yhteyden?

• Anonyymi

Siitä vaan Kuopion pusikoihin. Viestien perusteella pippelin heiluttelijoita kuin hyttysiä konsanaan.

• Anonyymi

Täällä yksi, varamies ät meiliboxi.fi. Saa laittaa viestiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yksi, varamies ät meiliboxi.fi. Saa laittaa viestiä

Kiitos. Katsotaan rohkenisinko laittaa viestiä ja kysyä millaisesta miehestä kyse.

• Anonyymi

Kyllä olen usein runkannut alasti ulkona . Jos joku vielä näkee niin on kyllä täydellistä, tykkään kovasti paljastaa ja runkkaa mun posliini kullia. Nyt kun kohta kelit lämpenee voi taas olla alasti ulkona , välillä minulla on naisten seksikkäät alusvaatteet pällä kun runkkaan ja paljastan.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Malttamattomana odottelen lämpimiä kelejä että voi riisua vaatteet ja puuhastella metässä,jos joku vaikka yllättäisi.
      ukm 61 Kvl

• Anonyymi

Moi! Ukm62 , myös Kvl, vois tulla yllättämään ja nauttia samalla itsekin... Viestaile,jos kiinnostaa....
        T:ukm62 kvl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Ukm62 , myös Kvl, vois tulla yllättämään ja nauttia samalla itsekin... Viestaile,jos kiinnostaa....

Moi,se vaan sopii,odotellaan ne lämpöiset kelit.
        ukm 62

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi,se vaan sopii,odotellaan ne lämpöiset kelit.
        ukm 62

Jeppp. Eiköhän se tuosta lämpene ...😊 Mulla Kik: Spessu1
        T: ukm62 kvl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeppp. Eiköhän se tuosta lämpene ...😊 Mulla Kik: Spessu1
        T: ukm62 kvl

Jess..laitan aamupäivällä viestiä kikissä.
        T:ukm 61 Kvl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataan Sompasella!

• Anonyymi

Kyllähän se alaston mies luonnossa peppu paljaana pyllistäen saa itsekkin riisumaan ja neuvottelemaan tulevista puuhista. Kiimaisen näköistä kyllä kun alaston auringossa katsoo olan yli oikein kutsuen ja luvan antaen vierailemaan sisässään.

• Anonyymi

Kun nyt näyttäisi lämpenevän pitää taas lähteä luontoon alasti makailemaan ja nostan takapuolta kutsuvasti ja varaan liukkaria viereeni,jos joku sattuisi paikalle.
        Lupa sisävierailuun tulee helposti,mieluummin paljaalla,että saan lastin sisään.
        ukm61Kvl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      159
      7307
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6016
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5337
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4757
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3312
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3280
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3122
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2497
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2409
    Aihe