Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, tiedän ettei sen tarvitse johtaa mihinkään, se vaan tapahtui ilman suunnittelua ja laskelmointia, tuli pyytämättä. Olisin vain tahtonut nähdä sinun maagisen katseen vielä kerran. Mutta enhän edes tiedä olitko edes täällä ja miten ihmeessä löytäisit minut täältä kaikkien tekstien seasta, sekä miten yhdistäisit tekstit juuri oikeaan mieheen. Olisihan se ihme, Minulle dinä olet ihaninta mitä tiedän.
M nainen tiedätkö mitä
24
2121
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan valitettavasti itse sinua niin paljon että kuolen ennen pitkää tähän. En ota paineita itse mistään ❤️ tuntuu että perännyt minun tunteita
- Anonyymi
Todellako? Sittenhän meillä on toivoa jos olemme juuri ne oikeat, jotka toisensa löysivät täältä. Joulun ihme voi sittenkin olla totta💝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellako? Sittenhän meillä on toivoa jos olemme juuri ne oikeat, jotka toisensa löysivät täältä. Joulun ihme voi sittenkin olla totta💝
Kolkuttele kilkuttimilla jos hän huomaisi
- Anonyymi
Sinun pitää antaa enemmän vinkkejä. Voisi myös oikea henkilö sinut tunnistaa.
- Anonyymi
🤔😁😂
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joo tiedän
- Anonyymi
En ota. Harmi kun olet varattu jo. Sen äsken kuulin.
- Anonyymi
En ole varattu. Oon sinkku.
- Anonyymi
Niin olen varattu😄
- Anonyymi
🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨
Kokoomus entiten velkaa tehnyt hallitus huijari
Valtion konttorin tilastojen mukaan 1987-2019 välillä velkaa ovat ottaneet seuraavat puolueet:
1' Kansallinen Kokoomus 118,6 miljardia €
2' RKP 94 miljardia €
3' Keskusta 77,6 miljardia €
4' KD 61,7 miljardia €
5' Vihreät 48,2 miljardia €
6' SDP 30,7 miljardia €
7' Vasemistoliitto 28,8 miljardia €
8, SMP/PS 20,3 miljardia €
Missä taskussa on Orpon kädet?Sinä itse olet kohta Haagissa, olet sen verran pahaa tehnyt täällä Suomessa! Oleskelulupa sulta pois ja Siperiaan pakkotyö laitokseen tai iäksi Niuvaan!
Äänestä
- Anonyymi
En tunne ketään pohjoisesta. Vaihda kirjainta vai oletko mukana isommassa jutussa?
- Anonyymi
Vaklaat vaan noit kelikameroit.
- Anonyymi
Kuka on sinun m-nainen?
- Anonyymi
5 kirjaiminen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 kirjaiminen nainen.
Voit varmaan laittaa kokonimen , ettei tule enempää sekaannuksia. Selvittelyssä taitaa olla muutenkin asiat. Voit verrata nimet ja kuvat ( oikeat kuvat )
toisiinsa. - Anonyymi
6 kirjaiminen ei pohjoisesta, aivan ihana tapaus
- Anonyymi
Eivät pelkästään polttaneet minua. Veivät tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi
💕💕😊😊💕💕🫡🫡🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🚙🫡🫡😍😍😊😊💕💕
- Anonyymi
Kauheat mutkat on Kaamasen tiellä
paljolti liikennepainetta… 🚗🚕🚙🚌🚎🏎️🚓🚑🚒🚐🛻🚚🚛🚜 - Anonyymi
Pas.aa
- Anonyymi
Auts poro puraisi prserstä
- Anonyymi
Älä mene sinne neninesi missä toiset ovat olleet munineen.
- Anonyymi
Mun pysäkki on Oulu. Nyt siellä jo yöunien aika 😇😴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750