että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
Mies, etko ole miettinyt
52
863
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinä et tee mitään? Jos olen sinulle vain näiden uhkailujen arvoinen niin täytyypi miettiä mitä minä edes häviän tässä.
- Anonyymi
Sun kannattaa miettiä tosiaan naisena esiintyvälle äijälle häröjä avautuva miettiä jotain metsäretriittiä vaikka.
- Anonyymi
Totta, aina jos on vähänkin epäilyä toisesta, et onko puhtaat jauhot pussissa, syytä epäröidä kuin olla rohkeampi ja aloitteellinen? Aloitus ei lisää ainakaan uskoa hyvään, jos olisi häneltä?
- Anonyymi
Tietääkseen ei pitäisi olla mihinkään kiire jos olet hän. m-n
- Anonyymi
Ei ole kiire, en ikinä kiristäisi noin ketään.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNiin mihinkäs täs kiire,tuukko sitte lykkiin mua pyörätuolis vanhainkotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaKiitos vaan. Kiristykseltä tuo aloitus vaikuttikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaJep sama. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sama. -sivusta
Vähän teennäiseksi käynyt ajat sitten tämä sinun ”moniääninen” dialogi yksin kirjoitteleva äijäparka. Nämä aloituksetkin on jo vähän kulahtanutta toistoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän teennäiseksi käynyt ajat sitten tämä sinun ”moniääninen” dialogi yksin kirjoitteleva äijäparka. Nämä aloituksetkin on jo vähän kulahtanutta toistoa
Kokemusasiantuntija ihan itse analysoi taas tänään 😂😂
- Anonyymi
Meillä ei ole yhteyttä niin en voi menettää sellaista. Mutta harmittaa kyllä kun en osaa tehdä mitään hänet saadakseni. Olen hukassa ja neuvoton. Eikä kiinnosta jos joku nainen tykkää "miehistä jotka osaa toimia ja plääplääplää".
Mutta onhan se yksi tapa selvittää ketä rakastaa, jos joutuu oikeasti tilanteeseen missä sen ihmisen voi menettää. Silloin se joka rakastaa on valmis mihin vaan ettei toinen menisi pois.- Anonyymi
Jud nii😁❤️🔥
Ei ole mulle, kun ei ole mitään tehtävissäkään.
- Anonyymi
Älä ole marttyyri. Olen alkanut taas vähän lämpeemään sinulle.
t. Netta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. NettaSama homma!
t. Kirsi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. NettaVoivoi! 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma!
t. KirsiÄhäkutti trolli 🫡
- Anonyymi
Mitä pitäisi tehdä? Ei mulla ole sun puhelinnumero!
- Anonyymi
Näin voi käydä😂..se numero, mitä ei halunnut kadottaa katosi ja on työn takana löytää uudelleen.
- Anonyymi
Kumpihan tässä menettää? Kannattaa miettiä.
- Anonyymi
Ihan tietoisesti hän lopetti yhteydenpidon kun hänellä oli jo valmiiksi useampi joille viestitteli. Näin pelaajat toimii.
- Anonyymi
Oletko miettinyt vaihtoehtoa, että luulin sen olevan sama henkilö ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko miettinyt vaihtoehtoa, että luulin sen olevan sama henkilö ?
Aivan. Tuo on netissä niin yleistä. Sama henkilö voi olla usean profiilin takana. Siksipä voi olla myös "useampi" jolle viestittilee ja ajatella et on sama henkilö, eihän sitä varmaksi mitenkään saa, kuuluu nykyajan "nettimoraaliin".
- Anonyymi
Jos henkilöstä pitää useampi ja useamman joukosta pitää valita sopivin, niin se ei ole pelaamista vaan valinnan tekemistä. Ilmeisesti et ollut hänelle sopivin vaihtoehto.
- Anonyymi
Oletko miettinyt sitä jos sinulla olisi mieheen aivan aito, suora, henkilökohtainen yhteys.
- Anonyymi
On ihana kiva tunne
Jos tunnen yhteyden varmaksi
Varmat päivät - Anonyymi
Tosissaanko vastaat trollin avautumiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tää vastakohtien vihapuhe kun kerrankaan joku sanoo jotain aidosti ja rehellisesti.
- Anonyymi
Ei tätä naisena esiintyen puuta heinää kirjoittelevaa miestä taida sinänsä napata tällainen henkilökohtainen aito yhteys vaikka kuinka alentuvasti täällä puhuttelet ihmistä, joka ei ole läsnä näissä kirjoituksissa hyvä pehtoori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vastaa tosissaan miestrollin avautumiseen, koska hänellä on suuria luuloja itsestään sekä omituinen käsitys naissukupuolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihana kiva tunne
Jos tunnen yhteyden varmaksi
Varmat päivätSaatko sinä aloittajaäijä koviakin kiksejä siitä, että vedätät näitä ylimielisiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tätä naisena esiintyen puuta heinää kirjoittelevaa miestä taida sinänsä napata tällainen henkilökohtainen aito yhteys vaikka kuinka alentuvasti täällä puhuttelet ihmistä, joka ei ole läsnä näissä kirjoituksissa hyvä pehtoori
Siinä olet todella häiriintynyt yksilö.
Taitaa olla kaverit vähissä netissä ja sen ulkopuolella.
Täällä tosin voi tunkea itsensä muiden väliin jauhamaan tyhjää 😆
- Anonyymi
Yhteys on jo mennyttä. Vielä katsotaan mitkä kortit jää käteen.
- Anonyymi
Tee itse. Älä muita saamattomuudestasi syyllistä.
- Anonyymi
Miten tämä miestrollille purnaus on edistänyt sinun tai jonkun muu romanttisia kuvioita? Ei mitenkään varmaankaan
- Anonyymi
Menetin jo moneen kertaan. Yritin kyllä monasti. Sieltä suunnasta ei mitään koskaan.
- Anonyymi
Sehän kertoo vain sen ettei koskaan välittänyt oikeasti, kun pystyy niin helposti päästämään irti. Ehkä tunteet ei olleetkaan koskaan molemminpuolisia, vaikka aluksi siltä vaikutti ❤️
- Anonyymi
Kukaan ei voi tietää onko kyse siitä vai kenties jostain muista tekijöistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää onko kyse siitä vai kenties jostain muista tekijöistä
Mikä saa ihmisten elämänhallinnan näin pahasti raiteiltaan, että he märehtii misogyynisesti jonkun naisena esiintyvän naiseksi luulemansa ns ihmissuhdekuvioita?
- Anonyymi
Vtun sama
- Anonyymi
Nonii
- Anonyymi
Yhteydenpito ei voi olla vain yksipuolista.
- Anonyymi
Ei en ole miettinyt
- Anonyymi
JoO
- Anonyymi
Se mikä laulaen tulee se viheltäen menee. Ei ollut tarkoitettu.
- Anonyymi
En miksi moisia miettisin tietääkseni mulla on suurempiakin huolia tavallaan ei mu isänä silti olen huolissani lasteni pärjäämisestä
- Anonyymi
Etkö nää ollutkin äiti,jossain vaiheessa ja 8 lasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö nää ollutkin äiti,jossain vaiheessa ja 8 lasta!
Näin se on, että tämä aloittajagubbe on juuri se sama, joka tehtailee näitä tökeröitä profiileita tänne
- Anonyymi
Samat sulle.
- Anonyymi
Ai, mikä yhteys ?
- AnonyymiUUSI
Yhteys, toimiva sellainen on vastavuoroista.
Mietihän ap tätä faktaa. - AnonyymiUUSI
Tossa se katoaa jos mitään yhteyttä nyt ikinä edes olikaan... Palataan ensvuonna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302721
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3712158M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti191591Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed251085Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k561072Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/805520566890- 77888
Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52863- 20863
- 26830