On hyvä piirre sinussa nainen kun otat kaiken kiivaan vakavasti.
Oikeastaan se
30
688
Vastaukset
- Anonyymi
Oon vakava. Hyvin viitun vakava.
- Anonyymi
Kauha sä täällä vaan kaikessa rauhassa!Adios
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Tunne-elämältä epävakaa riehuu taas. Eikö tunnesäätely pelaa? Pahoinpiteletkö ihmisiä ja esineitä vähäpätöisistäkin syistä?
Minusta tuo on hälyttävä piirre enkä suosittele ihannoimaan sitä yhtään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Pimatsu taas Hörisee täällä naisena esiintyvälle miehelle, tee niitä drinkkejä tai muuta minkä paremmin osaat
- Anonyymi
Kiivaan?
- Anonyymi
En mä kaikkea ota. Tietyt tilanteet ja ihmiset vain. Alkuun.
- Anonyymi
😘❤️🤫
- Anonyymi
Enkö mä ollutkaan leikkisä? Höh
- Anonyymi
Piirre joka hävettää mua itseäni. 😳
- Anonyymi
Sydämenasiat on aina vakavia. Siksi näin❤️
Tärkein asia elämässä on rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Mustasukkainen en ole ollut koskaan, sellainen tunne puuttuu. Ja jos se toinen sitä yrittää niin siitä vaan, ottakoot sitte toisen. Se on merkki siitä että toinen ei välitä. Mutta kun rakastun, se on pohjaton kaivo
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Et vissin oo koskaan pettynyt rakkaudessa, guppe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin sinä jonka ukko läks lipettii kun piä ei kestännä ja sie sekosit !!! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kait sitte oo voinu edes pettyä kun oli eka rakastuminen tää❤️Ihastuksiahan tulee ja menee ja tossa pörrää jos jonkunlaista mutta tämä oli niin erilaista. Taisin vaan nyt juosta tiiliseinää päin mutta opiksi otan.
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
En ole juuri koskaan kiivas. Jo pelkkä sana saa aikaan repulsion.
- Anonyymi
Luulet vaan, kun et tunne kunnolla. Jotkut asiat sitäpaitsi on hyvä ottaa vakavasti, mutta en ole tosikko.
- Anonyymi
Ai täällä palstallako?
- Anonyymi
No ja varmaan muutenkin. Ei täältä pysty päätellä ku pienesti -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä esitän ihan muuta kun olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee irl.
- Anonyymi
Koska sulla on viimeksi ollut mitään muuta elämää kuin lypsää tietoa jostain pakkomielteen kohteestasi ja yrittää sijoitella häntä tänne keskustelupalstalle vaivaannuttavan väkinäisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sulla on viimeksi ollut mitään muuta elämää kuin lypsää tietoa jostain pakkomielteen kohteestasi ja yrittää sijoitella häntä tänne keskustelupalstalle vaivaannuttavan väkinäisesti?
Niin sullahan on se diagnoosi. Kurkkaappas sinne sun dosettiin onko napit ottamatta 🥸🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sullahan on se diagnoosi. Kurkkaappas sinne sun dosettiin onko napit ottamatta 🥸🤓
Ei sun guppe tarvitsisi aina tuohtua toisen puolesta näin veljellisesti
- Anonyymi
Ei minusta tule koskaan flekua ja vässykkää. Pysy pois jos ei kiinnosta
- Anonyymi
Totta😂 luulen että tämä saattaa olla minulle.
Mutta se mihin itse viittaat, otat sen itse vakavasti. - Anonyymi
Olisiko taustalla se, että pyrkii täydellisyyteen🤭
- Anonyymi
Jotta saisit guppe misogyyniseen galleriaasi edes yhden ulkopuolisen vastauksen, niin toisilla tuntuu häiritsevän se, ettei ota mitään niin kovin vakavasti eikä saa tehtyä sitä sielun pikku pipiä aikomalla päätä tai käyttäytymällä moukkamaisesti. Tai peloteltua kirjoittelemalla joko suoria tai verhottuja ukaaseja ”nettiin”
- Anonyymi
Minulla ja HÄNELLÄ on niin paljon samaa.
- Anonyymi
Jätä semies rauhaan!
- Anonyymi
Vakavasti joo, mutta harvemmin kiivaasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629