Tulisin mielelläni kuuntelemaan Keskisarjaa paikan päälle, mutta en ehdi. Toivottavasti kansanedustaja Keskisarjan puhe lähetettään suorana tv-kanavilla. Silloin vasuritkin kuulisivat, mutta tuskin kovakalloisina oppisivat, mitä on sanan- ja mielipiteen vapaus, lähimmäisen rakkaus ismeihin katsomatta.
Kansanedustaja Keskisarjan puhe on lähettävä suorana tv-kanavilla.
14
136
Vastaukset
- Anonyymi
Katso vaikka Simpsoneita telkkarista. Saat siitä ohjelmasta irti enemmän kuin hönön sekoilusta.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
YLE: n pitäisi televisoida linnanjuhlien sijaan 612-kulkue.
- Anonyymi
Persuääliön märkä uni.
- Anonyymi
Kyllä siinä kulkueessa on demareita ja muista puolueista.
- Anonyymi
YLE veronmaksajana Keskisarjan puhe tulee näyttää suorana. Veroille pitää saada muutakin vastinetta kuin suvakkisosialismin eheytysohjelmia.
- Anonyymi
Ehdottomasti Keskisarjan puhe täytyy televisioida suorana lähetyksenä!
Yleensä siltä mieheltä ei lähde suusta turhia sanoja!
Mielenkiintoista; tsemppiä Teemu Keskisarja! - Anonyymi
Eiköhän se Keskisarjan puhe löydy persujen hommafoorumista. Lukekaa sieltä. Me muut emme ole kiinnostuneita persu-propagandasta.
- Anonyymi
Puheen totuuden peräisyys voidaan todeta.
- Anonyymi
Kyllä, Keskisarja on armoitettu kirjoitetun ja lausutun sanan mestari. Tarkkaan harkittua asiaa, mutta valitettavasti ei uppoa suureen osaan ihmisistä. Liekö uskomatottoman selkeä Suomen kielen käyttön kansallinen ymmärtämättömyys syynä ?
- Anonyymi
Teemu Keskisarjan vanhat murhamysteriot, joita kertoili tv:ssa, eivät meitä kiinnostaneet. Niistä oli vuosien saatossa monesti jo kuultu ja luettu. Keskisarjalta ei kuultu mitään uutta. Suomen kielen osaaminen ei tehnyt monesti "kalutuista luista" yhtään sen enempää mielenkiintoisia.
- Anonyymi
Hieno itsenäisyyspäivän puhe Teemu Keskisarjalta on luettavissa mm. Facebookissa katsottavissa ja katsottavissa eri foorumeilla.
- Anonyymi
Puhe on tässä. Lässyn lässyn läpäti lässyn mössön mussun uli uli lässyn lässyn läpäti lässyn mössön mussun uli uli lässyn lässyn läpäti lässyn mössön mussun uli uli lässyn lässyn läpäti lässyn mössön mussun uli uli lässyn lässyn läpäti lässyn mössön mussun uli uli ..................................
- Anonyymi
Historioitsija Keskisarjan 612-kulkueessa pitämä juhlapuhe taitaakin jäädä kansanedustaja Keskisarjan viimeiseksi. Persujen kannatusluvut laskevat hurjaa vauhtia, eikä 612-kulkue kannatusta kohenna. Päinvastoin. Mitä enemmän leikkaukset näkyvät leipäjonoina, asunnottomuutena, työttömyytenä, lapsiperheiden köyhyytenä, niin sitä enemmän persujen kannatus laskee.
Vaaliuurnilla muistamme sakset, leikkuulaudat ja viime vaalin persuviestinnän, muun muassa:
"Pienituloisilta emme tule leikkaamaan, vaikka kokoomus niin haluaisi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918