Zetor kaverilla tais käydä flaxi.
Mersu taitaa olla hybridi mikä pyörähti Zetor talossa
18
634
Vastaukset
- Anonyymi
Kone manistako puhut
- Anonyymi
Mersuja pyörii eikä ole vanhemmasta päästä yksi vanhempi farkku näytti olevan pihan perällä.
- Anonyymi
Kuopion prismalla en meinannut tunnistaa oli niin hienot kuteet.
- Anonyymi
Sitten heräsit
- Anonyymi
Oliko ostana uuvet korvikset?
- Anonyymi
On se tuo sen verran uusi ettei ole varmasti tuoakoitu sisällä.
- Anonyymi
Mersuja siellä Mersuja täällä.hohohohohoo
- Anonyymi
Hyvä kone man voisitko aloittaa tubettamisen vai ei ilmeisesti pikkurahan puutetta ei ole.
- Anonyymi
Harmi jos ei aloita.
- Anonyymi
Kone man viettää nykyisin laatuaikaa vaimonsa kanssa toinen mani eikun nyplää miesluolassa .
- Anonyymi
Onko uuessa Mersussa nahkapenkit?
- Anonyymi
Konemanista kehkeytyy kansalliskirjailija Kosula-€€poksen myötä.
Saa nähdä minkä nimen ottaa kirjailijanimekseen. Koneman ei oikein sovi kansalliskirjailijalle. Ite ehdottaisin Karri Metsolinna tms. Tai Seppo Korkeamäki tms. - Anonyymi
Arnold Mehtovaara ois hieno. Oikeen tosi hieno olisikin. Ihan nopelistinimi?
- Anonyymi
Armaand Tjäderhov alias Ari Mehtoinen
Kosulas kommande ädelkung, varsågod.
- Anonyymi
Miehellä näyttää menevän hyvin olkaamme iloisia siitä kaikkien ei tarvitse tubettaa eikä työntää naamaansa joka paikkaan.
- Anonyymi00017
Kyllä minä olen tudettamisesta haaveillut ja joskus mulkakin on oma kanava
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä minä olen tudettamisesta haaveillut ja joskus mulkakin on oma kanava
Meilläkin katsotaan kone tai Fores Finni eukkokin tykkää katsella , mutta ei sitä toista vilkas sitä imekettä meinas oksentaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Meilläkin katsotaan kone tai Fores Finni eukkokin tykkää katsella , mutta ei sitä toista vilkas sitä imekettä meinas oksentaa.
Okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83623858Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523081Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672523Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41647Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1801566Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251540Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään651487Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j151098- 611022
- 94988