Ukrainan drone-ohjukset "Palyanytsya" ja "Neptun" R-360-ohjusten massatuotannot alkavat Ukrainassa, - Ukrainan puolustusministeriö
Modifioidut ohjukset pystyvät nyt osumaan kohteisiin pitemmillä etäisyyksillä.
Yhteistyö mahdollistaa ulkomaisten teknologioiden tuotannon lokalisoinnin Ukrainaan, sanoi Ukrainan puolustusministeri Umerov
Eli tekevät kaiken itse niin säästetään Putinia vollottamassa että länsi haluaa tuhota rauhaa rakastavan Venäjän jne jne.
Ukrainan pitk
8
162
Vastaukset
Ukrainallahan on vuosikymmentaen osaamista avioniikasta.
Tämä tuotanto olisi todella tervetullutta ja merkityksellistä.- Anonyymi
Russantrollit kuvittelee että Ukraina on tuhottu ja että he ovat kädettömiä eivätkä osaa mitään.
Voi kuinka väärässä ovat. - Anonyymi
Demarifasistit uskottelevat itselleen mahdottomia juttuja.
- Anonyymi
Ukrainan KOAKSIAALISET drone-ohjukset "Palyanytsya" ja "Neptun" R-360-ohjusten massatuotanto alkoi?
- Anonyymi
Ei noissa ole koaksikaapeleita niinkuin Putinin 150 metrin kantamalla dronella.
https://www.kyivpost.com/post/37934
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/43/Neptune_R-360_missile,_Kyiv_2021,_05.jpg/800px-Neptune_R-360_missile,_Kyiv_2021,_05.jpg
- Anonyymi
Kyllä nyt lähtee.
Ryssä Ukrainasta.
Terveisiä täältä suljetulta. - Anonyymi
Neptun oli alunperin meritorjuntaohjus mutta sitä on muutettu maalta-maalle ammuttavaksi pitkän matkan ohjukseksi. Toivon mukaan menestyksellä, sillä nämä ovat ukrainalaisten omia aseita - ilman mitään lännen asettamia keinotekoisia käyttörajoituksia tai pelkoa "eskalaatiosta".
- Anonyymi
Kyllä siitä soiva peli tulee ja balalaikka vaikenee....
Originally developed in 2018 by the Kyiv-based Luch Design Bureau, the R-360 Neptun was initially designed as an anti-ship missile with a range of 280-300 kilometers.
However, the latest version extends this capability to include land targets, further enhancing Ukraine’s ability to conduct long-range precision strikes. The missile travels at speeds of up to 900 km/h and can fly at altitudes ranging from 10 to 300 meters, dropping to just three meters during its final approach to avoid enemy air defenses. The Neptun gained international attention in April 2022 when it was used to sink the Russian guided-missile cruiser Moskva in the Black Sea.
The updated Neptun missile system is part of a broader effort by Ukraine to develop advanced missile capabilities, with future plans reportedly aiming to extend the range of Ukrainian cruise missiles to 1,000 kilometers.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056