Ukrainan pitk

Anonyymi-ap

Ukrainan drone-ohjukset "Palyanytsya" ja "Neptun" R-360-ohjusten massatuotannot alkavat Ukrainassa, - Ukrainan puolustusministeriö

Modifioidut ohjukset pystyvät nyt osumaan kohteisiin pitemmillä etäisyyksillä.

Yhteistyö mahdollistaa ulkomaisten teknologioiden tuotannon lokalisoinnin Ukrainaan, sanoi Ukrainan puolustusministeri Umerov

Eli tekevät kaiken itse niin säästetään Putinia vollottamassa että länsi haluaa tuhota rauhaa rakastavan Venäjän jne jne.

8

162

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukrainallahan on vuosikymmentaen osaamista avioniikasta.
      Tämä tuotanto olisi todella tervetullutta ja merkityksellistä.

• Anonyymi

Russantrollit kuvittelee että Ukraina on tuhottu ja että he ovat kädettömiä eivätkä osaa mitään.
      Voi kuinka väärässä ovat.

• Anonyymi

Demarifasistit uskottelevat itselleen mahdottomia juttuja.

• Anonyymi

Ukrainan KOAKSIAALISET drone-ohjukset "Palyanytsya" ja "Neptun" R-360-ohjusten massatuotanto alkoi?

• Anonyymi

Kyllä nyt lähtee.
      Ryssä Ukrainasta.
      Terveisiä täältä suljetulta.

• Anonyymi

Neptun oli alunperin meritorjuntaohjus mutta sitä on muutettu maalta-maalle ammuttavaksi pitkän matkan ohjukseksi. Toivon mukaan menestyksellä, sillä nämä ovat ukrainalaisten omia aseita - ilman mitään lännen asettamia keinotekoisia käyttörajoituksia tai pelkoa "eskalaatiosta".

• Anonyymi

Kyllä siitä soiva peli tulee ja balalaikka vaikenee....

Originally developed in 2018 by the Kyiv-based Luch Design Bureau, the R-360 Neptun was initially designed as an anti-ship missile with a range of 280-300 kilometers.

However, the latest version extends this capability to include land targets, further enhancing Ukraine’s ability to conduct long-range precision strikes. The missile travels at speeds of up to 900 km/h and can fly at altitudes ranging from 10 to 300 meters, dropping to just three meters during its final approach to avoid enemy air defenses. The Neptun gained international attention in April 2022 when it was used to sink the Russian guided-missile cruiser Moskva in the Black Sea.

The updated Neptun missile system is part of a broader effort by Ukraine to develop advanced missile capabilities, with future plans reportedly aiming to extend the range of Ukrainian cruise missiles to 1,000 kilometers.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe