Noinkin tasokas

Anonyymi-ap

Nainen olet ja silti niin epävarma. Miksi?

68

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska en kelvannut sille miehelle kenet olisin halunnut. Eli jotain mussa on pahasti vialla

• Anonyymi

Onko se sinun vika. Jos vika olikin siinä miehessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sinun vika. Jos vika olikin siinä miehessä.

Hyvin kyllä osasi manipuloida ja lytätä. Muut ihmiset mukaanlukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kyllä osasi manipuloida ja lytätä. Muut ihmiset mukaanlukien.

Ja syytä itseäsi että et kelvannut hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja syytä itseäsi että et kelvannut hänelle.

Ootpas erikoinen. Onko sulla tietoa tän miehen käytöksestä. Hyväksikäyttö sekoittaa pään. Vainoaminen myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootpas erikoinen. Onko sulla tietoa tän miehen käytöksestä. Hyväksikäyttö sekoittaa pään. Vainoaminen myös.

Kerroit että et kelvannut miehelle ja ajattelit että sinussa on vika.
        Mutta tiesit että hän manipuloi kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - tuossa varmaan vaihtui kirjoittaja.
        Minua myös vainottu ja hyväksikäytetty, mutta ei minulta tälläiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta - tuossa varmaan vaihtui kirjoittaja.
        Minua myös vainottu ja hyväksikäytetty, mutta ei minulta tälläiset.

Joo kirjotin ton ensimmäisen ja sitten joku tuppas väliin. Ei ole manipuloinut ketään, ei vaan tykännyt musta tarpeeksi

• Anonyymi

Tämä palstailu on epävarmaa. Tuskin hän täällä käy

• Anonyymi

Tämä nyt on mitä on. Erilaisia kohtaloita ja katkeruudessa marinoituja trolleja.
        Lopulta suurinosa painii samojen asioden äärellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt on mitä on. Erilaisia kohtaloita ja katkeruudessa marinoituja trolleja.
        Lopulta suurinosa painii samojen asioden äärellä.

Niin. Surkeeta. Osaankohan päästää toista enää lähelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Surkeeta. Osaankohan päästää toista enää lähelle

Vaikea kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea kysymys.

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En.

Silloin ei kannata.

• Anonyymi

Kerro mikä tekee jostain naisesta tasokkaan?🥴

• Anonyymi

Sivistynyt, pitää itsestään huolta, itsenäinen, jne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistynyt, pitää itsestään huolta, itsenäinen, jne..

Aaa nyt tajuan. Tämähän menee sille V naiselle kuka tossa juoksee pää pyörien 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa nyt tajuan. Tämähän menee sille V naiselle kuka tossa juoksee pää pyörien 😆

Se muuten odotteli tossa ridteyksessä yks ilta näihin aikoihin koiransa kanssa. Mee odottelee säkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se muuten odotteli tossa ridteyksessä yks ilta näihin aikoihin koiransa kanssa. Mee odottelee säkin.

Noi mun kauniit jouluvalot valaisee kauniisti teidän rakkauden kohtaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakit omakotitaloon piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakit omakotitaloon piste.

Niin.

• Anonyymi

Missä epävarmoja ja tasokkaita naisia löytyy?

• Anonyymi

Aloitus on pelkkä provo, eikä tarkoitettu kenellekään tietylle. On tuon äijän harrastus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on pelkkä provo, eikä tarkoitettu kenellekään tietylle. On tuon äijän harrastus.

Miten aina olette sitä mieltä että kyseessä on sama miesoletettu trolli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aina olette sitä mieltä että kyseessä on sama miesoletettu trolli?

Koska sekoittavat kirjoitajia keskenään. Se on eräänlainen palsta illuusio.

• Anonyymi

Suuret tunteet tekee epävarmaksi, vaikka ei tämä minulle ole, en koe olevani millään lailla tasokas. Mitä se edes tarkoittaa, jotain kaunista ja menestyvääkö?

• Anonyymi

Varmaan joku lääkärinainen kiikarissa

• Anonyymi

Miksi et koe olevasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et koe olevasi?

En ole kaunis enkä menestyvä millään saralla. Olen tällainen ihan tavallinen vaan, en mitään ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kaunis enkä menestyvä millään saralla. Olen tällainen ihan tavallinen vaan, en mitään ihmeellistä.

Eikö se jo ole hyvä että pitää itseään tavallisena. Menestykselläkin on hintalappu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiskuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😱😱😱

• Anonyymi

Tarpeeksi paskaa kohtelua.

• Anonyymi

Miten se kohtelu ilmeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se kohtelu ilmeni.

Enpä taida sulle vastata.

• Anonyymi

Olen niin lytätty suhteessani. Valitettavasti

• Anonyymi

Huono homma.
        Enempää en ota kantaa näihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono homma.
        Enempää en ota kantaa näihin.

Onneksi autoit tästä suosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi autoit tästä suosta

En halua sekaantua kenekään tuntemattomien asioihin tai antamaan neuvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua sekaantua kenekään tuntemattomien asioihin tai antamaan neuvoja.

Olet mussu sekaantunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mussu sekaantunut

Tuskinpa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa.

Olet

• Anonyymi

Mä en ehkä ole tasokas millään mittareilla, mutta olen sitäkin epävarmempi! 💪

• Anonyymi

En ole epävarma. Tietyt asiat vaan pistävät lyömään jarrut pohjaan..

• Anonyymi

Hei, älkää nyt vastailko ja selitelkö!! Ei tuolla aloituksella ole mitään kytköstä aoikeaan elämään, kunhan on taas jonkun aloituksen laittanut..
      Tyhmiä olette.

• Anonyymi

Juuri tätä tuolla aiemmin kirjoitin, mutta joku haluaa uskoa trollin etsivän täällä jotain oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tätä tuolla aiemmin kirjoitin, mutta joku haluaa uskoa trollin etsivän täällä jotain oikeasti.

Sinua vain häiritsee se kuka kirjoittaja on ja haluaisit tietää hänen henkilöllisyyden.
        Lue tätä palstaa ja kerro kuka kirjoittaa niin tunnisteelliseti että joku voisi 100% omia. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua vain häiritsee se kuka kirjoittaja on ja haluaisit tietää hänen henkilöllisyyden.
        Lue tätä palstaa ja kerro kuka kirjoittaa niin tunnisteelliseti että joku voisi 100% omia. Ei kukaan.

Kirjoittaa joku tai kirjoitti ainakin jokin aika sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö kirjoittaa nimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö kirjoittaa nimi

Ei se nimi mitään todista.

• Anonyymi

En ole epävarma. Olen hyvin harkitseva seurani suhteen. Ei kelpaa luuserit.

• Anonyymi

Olipa ihminen mitä tahansa, jokaisesta löytyy eletyn elämän jättämät jäljet. Sanotaan, että kansakunnan on tärkeää tuntea historia, jotta se voi kehittyä. Mielestäni tätä ohjetta on hyvä noudattaa myös ihmisten keskenään. Kun tunnet toisen historian ja kokemukset, saatat ymmärtää vaikka sitä ns. tasokkaan naisen epävarmuutta. Tunnelukkoja on monta erilaista. Monesti se /ne saattaa aueta helpostikin, kun vierellä on lempeä ja ymmärtävä ihminen. Mutta epävarman tulee myös itse tuntea nuo lukkonsa ja tehdä työtä niistä eroon pääsemiseksi.

• Anonyymi

Fiksusti ja hienosti kiteytit.
        En voi olla kun samaa mieltä.

• Anonyymi

Jotain kappalejakoa.
        Ei tällasta pysty lukee.

• Anonyymi

En jaksa lukea muiden vastauksia ja vastaankin ihan aloituksen perusteella, että minä en ole epävarma.
      Millään elämän osa-alueella.

• Anonyymi

Hyvä jos näin. Häiritsevintä tässä on vain se että mitä ihmettä teet palstalla.

• Anonyymi

Aikamoinen helvetti takana. Ehkä siksi.

• Anonyymi

Aina ei pysty valitsemaan sitä miten asioiden tulisi mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei pysty valitsemaan sitä miten asioiden tulisi mennä.

Koskaan ei voi tietää miten asiat menee elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tietää.

• Anonyymi

En oo epävarma. Olen toiveikas jonkin uuden elämänvaiheen suhteen. Uuttavuotta olisi mukava viettää pitkästä aikaa rakkaan kanssa, sen näkee sitten mitä elämä tuo tullessaan tuohon asiaan. Vietä säkin mukava uusivuosi.

• Anonyymi

Vietän kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietän kiitos.

Olisi nyt ensin se joulukin! 😊

Mua hiukan naurattaa ja kaduttaakin nää jutut, joita tääl ooon kirjoitellut muutamasta henkilöstä. Koen olevani pska ihminen, kun muistelen niitä, kun ois paljon mukavempiakin juttuja kuin nuo mässytysjutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi nyt ensin se joulukin! 😊

Mua hiukan naurattaa ja kaduttaakin nää jutut, joita tääl ooon kirjoitellut muutamasta henkilöstä. Koen olevani pska ihminen, kun muistelen niitä, kun ois paljon mukavempiakin juttuja kuin nuo mässytysjutut.

Niin toihan on tietynlainen taktiikka yrittää nostaa esiin ihmisiä täältä.
        Mitä turhautuneemmaksi tunnet olosi niin sitä enemmän käytät aikaasi palstaan ja siihen henkilöön jonka ajattelet täällä olevan.
        Mielesi tuntee hetkellistä katumusta ja nautintoa ja lopulta sitä turhautumista.
        Aika moni sortuu samaan taktiikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä turhautuneemmaksi tunnet olosi niin sitä enemmän käytät aikaasi palstaan ja siihen henkilöön jonka ajattelet täällä olevan.
        Mielesi tuntee hetkellistä katumusta ja nautintoa ja lopulta sitä turhautumista.

Ei ole hetkellinen katumus tai hetkellinen nautinto, kaikkea muuta. Kulutan ajan itseeni, on kai se sama katsonko Netflixiä vai kirjoittelenko tänne. Joskus jopa ihan fiksujakin tänne kirjoitellut, useimmiten en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkanut vaan harmittaa tää kielenkäyttö, broilerin koipireidet jne. Koin, et joskus vielä tää oli mukava paikka keskustella, mut nyt on sit jotain persa***o kirjoituksia jatkuvasti tai muuta vastaavaa, niin oon siirtynyt toisaalle.

• Anonyymi

Mitä sinä minun epävarmuudesta tiedät?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      245
      6097
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      31
      4506
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      24
      2562
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      312
      2306
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      50
      1505
    6. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      178
      1444
    7. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1349
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1277
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1054
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      175
      1021
    Aihe