Nainen olet ja silti niin epävarma. Miksi?
Noinkin tasokas
68
1171
Vastaukset
- Anonyymi
Koska en kelvannut sille miehelle kenet olisin halunnut. Eli jotain mussa on pahasti vialla
- Anonyymi
Onko se sinun vika. Jos vika olikin siinä miehessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinun vika. Jos vika olikin siinä miehessä.
Hyvin kyllä osasi manipuloida ja lytätä. Muut ihmiset mukaanlukien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kyllä osasi manipuloida ja lytätä. Muut ihmiset mukaanlukien.
Ja syytä itseäsi että et kelvannut hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syytä itseäsi että et kelvannut hänelle.
Ootpas erikoinen. Onko sulla tietoa tän miehen käytöksestä. Hyväksikäyttö sekoittaa pään. Vainoaminen myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootpas erikoinen. Onko sulla tietoa tän miehen käytöksestä. Hyväksikäyttö sekoittaa pään. Vainoaminen myös.
Kerroit että et kelvannut miehelle ja ajattelit että sinussa on vika.
Mutta tiesit että hän manipuloi kaikkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - tuossa varmaan vaihtui kirjoittaja.
Minua myös vainottu ja hyväksikäytetty, mutta ei minulta tälläiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - tuossa varmaan vaihtui kirjoittaja.
Minua myös vainottu ja hyväksikäytetty, mutta ei minulta tälläiset.Joo kirjotin ton ensimmäisen ja sitten joku tuppas väliin. Ei ole manipuloinut ketään, ei vaan tykännyt musta tarpeeksi
- Anonyymi
Tämä palstailu on epävarmaa. Tuskin hän täällä käy
- Anonyymi
Tämä nyt on mitä on. Erilaisia kohtaloita ja katkeruudessa marinoituja trolleja.
Lopulta suurinosa painii samojen asioden äärellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nyt on mitä on. Erilaisia kohtaloita ja katkeruudessa marinoituja trolleja.
Lopulta suurinosa painii samojen asioden äärellä.Niin. Surkeeta. Osaankohan päästää toista enää lähelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Surkeeta. Osaankohan päästää toista enää lähelle
Vaikea kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kysymys.
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Silloin ei kannata.
- Anonyymi
Kerro mikä tekee jostain naisesta tasokkaan?🥴
- Anonyymi
Sivistynyt, pitää itsestään huolta, itsenäinen, jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistynyt, pitää itsestään huolta, itsenäinen, jne..
Aaa nyt tajuan. Tämähän menee sille V naiselle kuka tossa juoksee pää pyörien 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaa nyt tajuan. Tämähän menee sille V naiselle kuka tossa juoksee pää pyörien 😆
Se muuten odotteli tossa ridteyksessä yks ilta näihin aikoihin koiransa kanssa. Mee odottelee säkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se muuten odotteli tossa ridteyksessä yks ilta näihin aikoihin koiransa kanssa. Mee odottelee säkin.
Noi mun kauniit jouluvalot valaisee kauniisti teidän rakkauden kohtaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakit omakotitaloon piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakit omakotitaloon piste.
Niin.
- Anonyymi
Missä epävarmoja ja tasokkaita naisia löytyy?
- Anonyymi
Aloitus on pelkkä provo, eikä tarkoitettu kenellekään tietylle. On tuon äijän harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on pelkkä provo, eikä tarkoitettu kenellekään tietylle. On tuon äijän harrastus.
Miten aina olette sitä mieltä että kyseessä on sama miesoletettu trolli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aina olette sitä mieltä että kyseessä on sama miesoletettu trolli?
Koska sekoittavat kirjoitajia keskenään. Se on eräänlainen palsta illuusio.
- Anonyymi
Suuret tunteet tekee epävarmaksi, vaikka ei tämä minulle ole, en koe olevani millään lailla tasokas. Mitä se edes tarkoittaa, jotain kaunista ja menestyvääkö?
- Anonyymi
Varmaan joku lääkärinainen kiikarissa
- Anonyymi
Miksi et koe olevasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et koe olevasi?
En ole kaunis enkä menestyvä millään saralla. Olen tällainen ihan tavallinen vaan, en mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaunis enkä menestyvä millään saralla. Olen tällainen ihan tavallinen vaan, en mitään ihmeellistä.
Eikö se jo ole hyvä että pitää itseään tavallisena. Menestykselläkin on hintalappu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😱😱😱
- Anonyymi
Tarpeeksi paskaa kohtelua.
- Anonyymi
Miten se kohtelu ilmeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kohtelu ilmeni.
Enpä taida sulle vastata.
- Anonyymi
Olen niin lytätty suhteessani. Valitettavasti
- Anonyymi
Huono homma.
Enempää en ota kantaa näihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono homma.
Enempää en ota kantaa näihin.Onneksi autoit tästä suosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi autoit tästä suosta
En halua sekaantua kenekään tuntemattomien asioihin tai antamaan neuvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sekaantua kenekään tuntemattomien asioihin tai antamaan neuvoja.
Olet mussu sekaantunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mussu sekaantunut
Tuskinpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa.
Olet
- Anonyymi
Mä en ehkä ole tasokas millään mittareilla, mutta olen sitäkin epävarmempi! 💪
- Anonyymi
En ole epävarma. Tietyt asiat vaan pistävät lyömään jarrut pohjaan..
- Anonyymi
Hei, älkää nyt vastailko ja selitelkö!! Ei tuolla aloituksella ole mitään kytköstä aoikeaan elämään, kunhan on taas jonkun aloituksen laittanut..
Tyhmiä olette.- Anonyymi
Juuri tätä tuolla aiemmin kirjoitin, mutta joku haluaa uskoa trollin etsivän täällä jotain oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tätä tuolla aiemmin kirjoitin, mutta joku haluaa uskoa trollin etsivän täällä jotain oikeasti.
Sinua vain häiritsee se kuka kirjoittaja on ja haluaisit tietää hänen henkilöllisyyden.
Lue tätä palstaa ja kerro kuka kirjoittaa niin tunnisteelliseti että joku voisi 100% omia. Ei kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua vain häiritsee se kuka kirjoittaja on ja haluaisit tietää hänen henkilöllisyyden.
Lue tätä palstaa ja kerro kuka kirjoittaa niin tunnisteelliseti että joku voisi 100% omia. Ei kukaan.Kirjoittaa joku tai kirjoitti ainakin jokin aika sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tätä palstaa ja kerro kuka kirjoittaa niin tunnisteelliseti että joku voisi 100% omia. Ei kukaan.Pitäiskö kirjoittaa nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö kirjoittaa nimi
Ei se nimi mitään todista.
- Anonyymi
En ole epävarma. Olen hyvin harkitseva seurani suhteen. Ei kelpaa luuserit.
- Anonyymi
Olipa ihminen mitä tahansa, jokaisesta löytyy eletyn elämän jättämät jäljet. Sanotaan, että kansakunnan on tärkeää tuntea historia, jotta se voi kehittyä. Mielestäni tätä ohjetta on hyvä noudattaa myös ihmisten keskenään. Kun tunnet toisen historian ja kokemukset, saatat ymmärtää vaikka sitä ns. tasokkaan naisen epävarmuutta. Tunnelukkoja on monta erilaista. Monesti se /ne saattaa aueta helpostikin, kun vierellä on lempeä ja ymmärtävä ihminen. Mutta epävarman tulee myös itse tuntea nuo lukkonsa ja tehdä työtä niistä eroon pääsemiseksi.
- Anonyymi
Fiksusti ja hienosti kiteytit.
En voi olla kun samaa mieltä. - Anonyymi
Jotain kappalejakoa.
Ei tällasta pysty lukee.
- Anonyymi
En jaksa lukea muiden vastauksia ja vastaankin ihan aloituksen perusteella, että minä en ole epävarma.
Millään elämän osa-alueella.- Anonyymi
Hyvä jos näin. Häiritsevintä tässä on vain se että mitä ihmettä teet palstalla.
- Anonyymi
Aikamoinen helvetti takana. Ehkä siksi.
- Anonyymi
Aina ei pysty valitsemaan sitä miten asioiden tulisi mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei pysty valitsemaan sitä miten asioiden tulisi mennä.
Koskaan ei voi tietää miten asiat menee elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tietää.
- Anonyymi
En oo epävarma. Olen toiveikas jonkin uuden elämänvaiheen suhteen. Uuttavuotta olisi mukava viettää pitkästä aikaa rakkaan kanssa, sen näkee sitten mitä elämä tuo tullessaan tuohon asiaan. Vietä säkin mukava uusivuosi.
- Anonyymi
Vietän kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietän kiitos.
Olisi nyt ensin se joulukin! 😊
Mua hiukan naurattaa ja kaduttaakin nää jutut, joita tääl ooon kirjoitellut muutamasta henkilöstä. Koen olevani pska ihminen, kun muistelen niitä, kun ois paljon mukavempiakin juttuja kuin nuo mässytysjutut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi nyt ensin se joulukin! 😊
Mua hiukan naurattaa ja kaduttaakin nää jutut, joita tääl ooon kirjoitellut muutamasta henkilöstä. Koen olevani pska ihminen, kun muistelen niitä, kun ois paljon mukavempiakin juttuja kuin nuo mässytysjutut.Niin toihan on tietynlainen taktiikka yrittää nostaa esiin ihmisiä täältä.
Mitä turhautuneemmaksi tunnet olosi niin sitä enemmän käytät aikaasi palstaan ja siihen henkilöön jonka ajattelet täällä olevan.
Mielesi tuntee hetkellistä katumusta ja nautintoa ja lopulta sitä turhautumista.
Aika moni sortuu samaan taktiikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toihan on tietynlainen taktiikka yrittää nostaa esiin ihmisiä täältä.
Mitä turhautuneemmaksi tunnet olosi niin sitä enemmän käytät aikaasi palstaan ja siihen henkilöön jonka ajattelet täällä olevan.
Mielesi tuntee hetkellistä katumusta ja nautintoa ja lopulta sitä turhautumista.
Aika moni sortuu samaan taktiikkaan.Ei ole hetkellinen katumus tai hetkellinen nautinto, kaikkea muuta. Kulutan ajan itseeni, on kai se sama katsonko Netflixiä vai kirjoittelenko tänne. Joskus jopa ihan fiksujakin tänne kirjoitellut, useimmiten en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toihan on tietynlainen taktiikka yrittää nostaa esiin ihmisiä täältä.
Aika moni sortuu samaan taktiikkaan.Alkanut vaan harmittaa tää kielenkäyttö, broilerin koipireidet jne. Koin, et joskus vielä tää oli mukava paikka keskustella, mut nyt on sit jotain persa***o kirjoituksia jatkuvasti tai muuta vastaavaa, niin oon siirtynyt toisaalle.
- Anonyymi
Mitä sinä minun epävarmuudesta tiedät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914116T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374113Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472375- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3391768- 1091630
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194