Kyllä on tämä YLE ja muu Helsingin media ei osaa muusta puhua kuin Patrik Laineesta vaikka tämä ei ole saanut mitään aikaiseksi NHL ollut koko Ajan siellä surkea Columpuksessa pilasi omalla diivailullaan koko joukkueen sekä pelkäsi ja aristeli taklauksissaan ja oli loukkaantumis herkkä sitten jos pu
hutaan siellä tehdyistä pisteistä tilastot puhuu karua kieltä tarkistakaa vaikka ainoa mitä tästä on kuullut niin ollut muoti näytöksissä esittelemässä vaatteita niin tämmöistä YLE urheilu pitää lempi poikaa esillä vaikka ei ole moneen vuoteen tehnyt pisteitä ja suomalaisten piste pörssissä ollut häntä päässä näinkö on mennyt YLELLÄ Patrik Laine hekumointi saanut naurettavia piirteitä kertoisivat enemmän muista pelaajista jotka tekevät pisteitä ja maaleja ,alkaa olla todella hupaisaa tämän Laineen uutisointi mikä paradoksaalista nämä toimittajat sekä urheilu toimitus eivät huomaa tai tajua mitä en usko että ei tätä pelaajaa kannattaisi hekumoida vaikka mies ei ole pelannut pitkään aikaan mutta mihin se koira karvoistaan pääsee
NHL maajoukkue turnaus
Anonyymi-ap
0
157
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493