Eivät näy. Väliaikaista vai pysyvästi poistettu?
Paljon on hävinnyt keskusteluja - miksiköhän?
7
215
Vastaukset
- Anonyymi
SDP:n Sosialisteja ja ÄäriVasemmiston ja MyrkynVihreitä Punikki-Kommunisteja - - Ei saa Arvostella !
- - - - Koska Niillä Lörähtää - VELLIT - Housun Vasempaan Lahkeeseen !
HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH ja LääääH ja LäääääH- Anonyymi
Tuollaiset lapselliset kirjoitukset taitavat olla syy poistoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset lapselliset kirjoitukset taitavat olla syy poistoihin.
Aivan, kaikkeen tyhmät Persut pystyvät.
- Anonyymi
Suomikin on nykyään sellainen henkinen Neuvostoliitto, paljon on kiellettyjä sanoja ja aiheita, enemmän on rajoituksia ajattelussa ja puheessa kuin koskaan ennen.
- Anonyymi
Palstan infra on hajoamassa. Bad Gateway -virhettä pukkaa, ja keskustelujen häviäminen viittaa tietokantojen ongelmiin.
- Anonyymi
Oliskohan syynä itänaapurin palvelunestohyökkäykset ?? Jokin aikaa sittenhän tänne pukkasi roskaviestejä niin paljon että kaikki uudet viestit hävisi samantien johonki bittiavaruuteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan syynä itänaapurin palvelunestohyökkäykset ?? Jokin aikaa sittenhän tänne pukkasi roskaviestejä niin paljon että kaikki uudet viestit hävisi samantien johonki bittiavaruuteen...
Tuskin. Palstan ylläpito on ollut todella heikkoa jo pitkään. Ilmeisesti ei ole resursseja eikä kiinnostusta panostaa. City Digital Group on palstan omistaja, ja vastuuhenkilö siellä on Teemu Puurunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581