Itse kyllä kannatan, että pienillä resursseilla tehdään yhteistyötä, mutta miettinyt sitä, toteutuuko uskonnon (ja uskonnottomuuden) vapaus kun niin paljon kunnan järjestämästä toiminnasta on yhteydessä seurakuntien toimintaan. Itsenäisyyttä juhlitaan seurakuntatalolla. Virrat-päivää juhlitaan kirkossa ja seurakuntatalolla, 70-vuotiaiden pikkujoulujuhla oli seurakuntatalolla, musiikkiopisto esiintyy aina Helluntaitemppelillä.
En ole tilaisuuksissa käynyt kun ei ole ollut mahdollisuutta eikä aina kiinnostakaan, mutta ne jotka käy, onko kyse vain tilojen hyödyntämisestä, vai tuleeko pakollista "uskontokasvatusta" mukana? Oma kokemus edelliseltä asuinpaikalta on, ettei tiloihin päässyt ellei antanut seurakunnalle omaa mahdollisuutta tyrkyttää omaa aatettaan, piti etsiä muut tilat.
Toteutuuko Virroilla uskonnonvapaus?
Anonyymi-ap
2
461
Vastaukset
- Anonyymi
Mene ihmeessä mukaan! Ketään - edes seurakunnassa - ei pakoteta uskomaan yhtään mihinkään. Meillä Virroilla on ennakkoluulotonta suhtautumista eri ryhmittymiin. Tiloja hyödynnetään ja monenlaista yhteistyötä tehdään. Hyvä niin.
- Anonyymi
Virrat on Raamattuvyöhykettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509