veteraanit

Anonyymi-ap

Olen imetellyt kymmeniä vuosia Suomi nimisen yhteiskunnan arvostusta sotiemme veteraaneja kohtaan ja aina tässä hetkessä. Kysyisin seuraavaa meidän päättäjiltämme . Miksi kerätään rahaa sotiemme veteraaneille koska ovat kokeneet kauheuksia ja järjettömyyttä minkä ansiosta yleensä suomi niminen valtio on olemassa. Mielestäni veteraanien tukeminen pitäisi aina ottaa budjetin päältä ensimmäisenä ennen muita lirkutuksia . Tämähän osoittaa loppujen lopuksi minkä arvon suomalaiset /päättäjät antavat taistelleille veteraaneille lottineen. Hienoja puheita kyllä piisaa ja sääliä !. Hävetkäämme maaliman kieroimpia kansoja !!. T. Ukki oli 4 v rintamalla ja selvis mutta pää sekos . Terapiaa oli kuti ja ase ....

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
        Ikävä
        277
        2173
      2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
        Ikävä
        45
        1949
      3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        114
        1862
      4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
        Ikävä
        68
        1524
      5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
        Ikävä
        85
        1379
      6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        78
        1284
      7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
        Ikävä
        103
        1283
      8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
        Lieksa
        220
        1184
      9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        57
        1155
      10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
        Ikävä
        176
        1021
      Aihe