Paljonko rahaa viikon matkalle Alanyaan?

summerset

Paljonko olette ottaneet rahaa viikon lomalle Turkkiin? Mietiskelin tässä, että riittääkö 200euroa, jos satasen varaa ruokaan ja juomaan ja toisen retkiin ja ostoksiin. En aio paljoa tavaraa ostella, muutama tuliainen ehkä.

13

4923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaajakin

      minusta 200€ aivan liian vähän.siinä ei ole yhtään vararahastoa yllätysten varalle.minulla on tapana varata 100€/matkapäivä.se on aina riittänyt vaikka on tullut kierreltyä vaikka missä maailmassa.se hyvä puoli myös siinä,että tuleehan se ylimmääräinen takaisin jos et tarvitse kaikkea.hyvää matkaa sulle,tämä oli vain mun mielipide.

      • minä

        100euroa per päivä on kyllä aika tuhlausta, jos sen kertoo vielä päivillä ja matkaajilla. Jos rällästämään haluaa lähteä niin miksikäs ei, mutta jos se ei ole mielessä, niin ihan turhaa tuhlausta, kun pienemällä rahalla tulee mainiosti toimeen.


    • Drömhus

      Itse pärjäsin 300 eurolla ja siihenkin sisältyi jonkin verran tuhlailua, eli vähemmälläkin olisi tullut toimeen.

      • Anonyymi

        Tammikuu kuu -20. Kaksi viikkoa alle 600€uroissa, mutta hassasin aika kalliisiin tulisisiin.


    • partyanimal

      Viime kesänä minulla meni n. 50 euroa viikossa, vaikka minulla oli mukana 500 euroa. Söin kaksi kertaa ulkona, en ostanut kuin muutaman käsikorun ja ostin muutaman drinkin baarissa monta litraa vettä päivittäin ja patongin per päivä.

      Että kyllä 200 eurolla pärjää :) Paljon vain kiinni siitä mihin rahasi käytät.

    • summerset

      Kiitos vastauksista, taitaapa tosiaan 200e olla liian vähän. Onneksi tajusin sen nyt enkä paikanpäällä;)

      • Tavis

        Meillä on aina ollut 50 €/vrk/hlö, kun olemme matkailleet hippusen Suomea halvemmissa maisemissa. Viikossa on siitä maksettu pari retkeä ja syöty iltaisin ravintolassa ja päivisin baarissa. Myös perustuliaiset mahtuvat näihin raameihin. Eli juomia ja pieniä matkamuistoja.

        Suurempia hankintoja emme ole tähän pottiin lukeneet. Toisaalta emme yleensä halua kuluttaa lomaa etsimällä hitusen halvempia ostoksia, joista ei tietämätön voi mennä takuuseen (digikamerat jne..).

        Hauskaa lomaa Sinulle. Uskon, että pärjäät parillakin sadalla. Silloin saat vain panostaa enemmän aikaa ja vaivaa edullisen ruuan etsimiseen.


      • kitupiikkikö
        Tavis kirjoitti:

        Meillä on aina ollut 50 €/vrk/hlö, kun olemme matkailleet hippusen Suomea halvemmissa maisemissa. Viikossa on siitä maksettu pari retkeä ja syöty iltaisin ravintolassa ja päivisin baarissa. Myös perustuliaiset mahtuvat näihin raameihin. Eli juomia ja pieniä matkamuistoja.

        Suurempia hankintoja emme ole tähän pottiin lukeneet. Toisaalta emme yleensä halua kuluttaa lomaa etsimällä hitusen halvempia ostoksia, joista ei tietämätön voi mennä takuuseen (digikamerat jne..).

        Hauskaa lomaa Sinulle. Uskon, että pärjäät parillakin sadalla. Silloin saat vain panostaa enemmän aikaa ja vaivaa edullisen ruuan etsimiseen.

        oltiin toukokuussa 2 viikkoa marmariksessa ja siinä ajassa kahdelta henkilöltä kului yhteensä 350 euroa! tosin kokattiin kaikki ruuat itse eikä käyty baareissa. rantatuolit tietty vuokrattiin joka päivä hintaan 5liiraa..


      • eipihi
        kitupiikkikö kirjoitti:

        oltiin toukokuussa 2 viikkoa marmariksessa ja siinä ajassa kahdelta henkilöltä kului yhteensä 350 euroa! tosin kokattiin kaikki ruuat itse eikä käyty baareissa. rantatuolit tietty vuokrattiin joka päivä hintaan 5liiraa..

        Siis onko tuommoisella summalla mahdollista nauttia lomasta? Markka-aikana otin viikon matkalle 5000FIM ja nyt vahintaan 1000EUR, siis yksin matkatessa. Yleensa ei satasta tai kahta enempaa jaa, vaikken minkaanlaisia tuliaisia mukana raahaa, yleensa viela muistavat amexilta reippaalla laskulla. Ota ihmeessa luottokortti matkaan, ettei mene hyva loma taysin pilalle kun taytyy saastella...


    • Anonyymi

      Meillä on papan kanssa eläke rapiat 4000 euroa kuussa.
      Pappa se on jättänyt laskemiset mulle; sanoo ettei se enää mitään tarvitse koska kaikki on kotona mitä se tarvitsee loppuelämänsä ajaksi.

      Mutta sitten kun lähdemme Alanyaan niin eihän se kaikkea voi mukanaan raahata.
      Mitä nyt unipuku ja reino-tossut. Ne ovat tarpeelliset koska kylmät kivilattiat siellä on joka huushollisssa oli kesä taikka talvi.
      Hassua se nyt on sinne lämpimään nuhaa lähteä hankkimaan sano.
      Varsinkin nyt pandemia-aikaan jos aivastaa niin ties minkäläisiin teräshäkkeihin laittavat sitten eristyksiin ne Erdokanin polliisit.

      Kirjoitti Martta.

      • Anonyymi

        Hyvä on olla rahaa riittävästi mukana ja Visa kaiken varalta. Onhan se ikävää, jos nuukaillessa rahat kesken matkan hupenevat.


      • Anonyymi

        Hyvin keksitty juttu Martta


    • Anonyymi

      Nyt vuonna 2020 rahaa saa kortilla seinästä. On hölmöä taistella setelien kanssa, ne voi joku vaikka viedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe