Kuinka vaikeaa on löytää FWB:tä tai rakastajaa maaseudulta. Olen naimisissa mies, joka haluaa hieman mausteista rutiiniin, pubivaihtoehto ei ole käytettävissä, koska en juo enkä tupakoi.
Mietin, eivätkö suomalaisnaiset maaseudulla ole kiinnostuneita seksistä avioliiton ulkopuolella tai naimisissa olevan kanssa.
Seksikohtaamisia
13
257
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu yksin siitä paljonko ylimääräistä karismaa sinulla on lompakossasi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta ukkomiehet.
- Anonyymi
Mä olen ollut naimisissa olevan kanssa ja avoliitossa olevan kanssa. Ja itse myös naimisissa. Kyllä olen halunnut seikkailua avioliiton ulkopuolelta. Monestikkin.
Miehenikin niin tekee niin sitten minäkin.
Asun sekä maalla että kaupungissa.
Tällä hetkellä olen kaupungissa mutta pian taas matkustan maalle takaisin.
Aina on toiset miehet kiinnostaneet ja saanut nautintoa.- Anonyymi
Höpönlöpön. Provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönlöpön. Provo.
Idiootit taas sekoilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit taas sekoilee
Rämesika riehaantui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rämesika riehaantui
Mitäs riehaannuit. Sillälailla rämesialla skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootit taas sekoilee
Mitäs sekoilette.
- Anonyymi
Ja mikä on paras paikka saada lähestymistapa ? Onko se suoraan vai pitäisikö olla pehmeä ? Ei ole kiire saada kohtaaminen, minulla ei ole mitään ongelmaa kaupungin sisällä tai sovelluksessa harrastaa seksiä mutta pikkukaupungissa.
- Anonyymi
Juurikin näin monet tekee ja ihan luvalla 🙂 Kehtaako kysyä mistäpäin neitonen on?M52
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin monet tekee ja ihan luvalla 🙂 Kehtaako kysyä mistäpäin neitonen on?M52
Totuus on, että en ole vielä päässyt kohtaamisiin ja olen utelias kokemaan seikkailun nyt, kun olen pienemmässä kaupungissa PS:ssä. M32
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Lähellä Kpo. M 32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029